צפו בתקציר: אתלטיקו זכתה בגביע אאודי בדו קרב פנדלים

אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד | Gettimages

הקולצ'ונרוס ניצחו 4:5 את ליברפול לאחר 1:1 בתום 90 דקות. באיירן סיימה אחרונה אחרי 2:0 מול נאפולי. מאטיץ' פתח ב-1:2 של יונייטד על סמפדוריה

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד זכתה באאודי קאפ כשניצחה 4:5 בדו קרב פנדלים את ליברפול באליאנץ ארנה לאחר 1:1 בתום 90 דקות. המארחת באיירן מינכן סיימה אחרונה אחרי שנוצחה 2:0 מול נאפולי במשחק המוקדם.


שתי הקבוצות ששיחקו בהרכבים כמעט מלאים בחצאי הגמר (המייטירדס הביסו 0:3 את באיירן, הספרדים ניצחו את הפרנטופיי 1:3) עלו לגמר בהרכבים משניים לגמרי כשחלק מהכוכבים עלו כמחליפים. פליפה קוטיניו, שהוזכר כמי שביקש לעבור לברצלונה, היה בכלל ביציע.


  • נאתכו כבש, צסק"א בפלייאוף


הקולצ'ונרוס עלו ל-0:1 במהלך התקפי מהיר ומוחץ בדקה ה-33 שהסתיים במסירת רוחב של סימה וארסלקו לקיידי בארה. בדקה ה-85 הוכשל דיבוק אוריגי ברחבה ורוברטו פירמינו דייק בפנדל וקבע 1:1. בתום 90 דקות נערכו שתי הקבוצות. אנטואן גריזמן, פרננדו טורס, גאבי, ניקו גאייטן ופליפה לואיס כבשו לאתלטיקו את כל חמש הבעיטות ללא החטאה. מנגד, ג'ורדן הנדרסון החטיא כבר את הבעיטה השנייה לליברפול והותיר מאוכזבים את פירמינו, אוריגי, ראיין קנט ומרקו גרואיץ' שדייקו מהנקודה.



הנדרסון. לא נכנס הפנדל, הלך האאודי (Getty)


ומה יהיה עם באיירן? האלופה הגרמנית ספגה הפסד רביעי בחמשת משחקי ההכנה האחרונים שלה ונראתה עלובה דווקא מול האוהדים שלה. הבווארים פתחו עם שני שחקני הרכש המבטיחים מהופנהיים הבלם ניקלס זולה והקשר סבסטיאן רודי ועם רנאטו סאנצ'ס, יוזוע קימיך וקינגסלי קומאן אבל נראו רע.


בדקה ה-14 ניצל קאלידו קוליבאלי ערבוביה ובלבול בהגנת באיירן כדי לדחוק מקרוב את ה-0:1. בדקה ה-55 פרץ קאייחון מימין והעביר למרכז ועמנאולה ג'אקריני השתלט על הכדור, שינה כיוון וירה לרשת את ה-0:2 תוצאת המשחק.


Nemanja enjoyed his #MUFC debut!

Get all the reaction from tonight's #MUTOUR win on #MUTV now: https://t.co/zVW8acyIaipic.twitter.com/lRZO6xnxOt

— Manchester United (@ManUtd) August 2, 2017



נמניה מאטיץ' רשם הופעת בכורה במנצ'סטר יונייטד שניצחה 1:2 את סמפדוריה במשחק הכנה בדאבלין. הסרבי פתח ושיחק 45 דקות. הנריק מחטריאן וחואן מאטה כבשו לשדים האדומים, דניס פראט השווה זמנית לאיטלקים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי