ניימאר הוצג ב-פ.ס.ז': הלכתי עם הלב, אני כבר מרגיש בבית

ניימאר
ניימאר | טוויטר

הברזילאי שהגיע תמורת 222 מיליון יורו: "הסיבה המרכזית להגעתי - האמביציה של המועדון". הבעלים אל חלאיפי: "מדובר בשחקן הטוב בעולם"

(גודל טקסט)
 אמש (חמישי) נסגרה סופית העברתו של ניימאר לפאריס סן ז'רמן תמורת 222 מליון יורו והיום אחרי הצהריים הוצג "התכשיט" במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה בעיר האורות.


ניימאר שפך מעט אור בנוגע לעסקה הגדולה ביותר בהיסטוריה וגם סיפר על המטרות שלו עם קבוצתו החדשה. לצד הברזילאי ניצב הבעלים הקטארי של המועדון, נסאר אל חליאפי, שהציג מטרה ברורה: "לזכות בליגת האלופות".




"אני מאוד מאוד שמח. תודה שאפשרתם לי להתמודד עם אתגר חדש, להגיע למועדון גדול", פתח ניימאר את דבריו, "תודה שנתתם לי לשחק בקבוצה גדולה בעיר נהדרת. האמביציה של המועדון הייתה הסיבה המרכזית שהגעתי לכאן. אני רוצה אתגר גדול יותר. הלב שלי אמר לי לבוא לפה. זו הסיבה שאני נמצא כאן. הגעתי לכתוב את ההיסטוריה". 


הסיבות לעזיבת ברצלונה:
"הגעתי לעזור למועדון ולקבוצה שלי לזכות בתארים, זו המטרה לשמה הגעתי. זה שאני לא הכוכב הגדול בבארסה לא הייתה הסיבה שהגעתי. חיפשתי אתגר חדש. למצוא תארים חדשים שמגיע ל-פ.ס.ז' לזכות בהם. זו המוטיבציה שלי להגיע למקומות גבוהים יותר ולעשות טוב יותר ממה שעשיתי עד עכשיו. הקיץ היו את האמצעים שהגיע לפה, לא רוצה לדבר על הקיץ הקודם. יש לי רצון מאוד גדול להתחיל להתאמן עם חבריי לקבוצה. לא עזבתי בגלל ליאו מסי, ההיפך. בגללו רציתי להגיע בזמנו לברצלונה".


@neymarjr

#BemvindoNeymarJRpic.twitter.com/Lm55ExjBZM

— PSG Officiel (@PSG_inside) August 4, 2017


תהליך קבלת ההחלטה: "זו הייתה ההחלטה ביותר שלקחתי בחיי לעזוב את בארסה. התאקלמתי בצורה מאוד טובה, עם החברים שלצדי. זה ממש לא היה פשוט, אני מבטיח לכולם. השארתי הרבה מאוד חברים מאחוריי, אבל הכדורגל הוא כזה. הכל עובר מהר מאוד בחיים. אני רוצה להודות באמת לכל החברים שלי מברצלונה שהיו לצדי לכל אורך התקופה האחרונה. אני רציתי לחוות משהו חדש ושונה. כמובון שדיברתי כאן עם השחקנים הברזילאים, הם שמחו שאני מגיע ולכן אני כבר מרגיש בבית. בכל מקרה הייתי עוזב את ברצלונה, גם אם לא הייתה הצעה של פ.ס.ז'. חשבתי על ההחלטה הזו רבות, בכל רגע נתון בחודשים האחרונים. זה מאוד מסובך להסביר את מה שקרה בתקופה האחרונה. לא הייתי בטוח ב-100% במה שאני הולך לעשות".


הטענות שעבר בגלל הכסף: "אני מבחינתי מוכן להתחיל כבר מחר. יש לי הרבה מאוד חברים בברצלונה, זכיתי להרבה כבוד מכולם שם. הייתי מאוד שמח בארבע השנים שם. אין לי שום דבר רע להגיד על התקופה שם. עזרתי לבארסה בצורה הטובה ביותר שיכולתי. אבל ההחלטות תמיד נעשות לפי הלב, וההחלטה שלקחתי היא מעבר לכדורגל. כל מי שמטיל ספק בהחלטה לא יודע כלום לגביי חיי, אף פעם הכסף לא הכתיב לי את המשך הקריירה. אני תמיד הולך אחרי הלב שלי. תמיד הלב היה במקום הראשון. קצת צר לי באופן אישי שיש אנשים שחושבים שהלכתי לפה עבור הכסף. אני באמת רוצה להתאקלם ולעזור למועדון. חלק מגופי התקשורת מדברים על כסף, אבל זה לא נכון. אין משקל על הכתפיים שלי להיות השחקן הטוב בעולם. השחקנים הטובים ביותר נמצאים היום ב-פ.ס.ז'".   


@neymarjr sur PSG TV #BemvindoNeymarJRpic.twitter.com/2jOfwjqCTV

— PSG Officiel (@PSG_inside) August 4, 2017


הבעלים הקטארי, נסאר אל חליאפי, דיבר גם הוא על המעבר: "אני מציג לכם פה כוכב גדול, שחקן גדול. מדובר באייקון לעולם הרחב. עבורי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם. הוא כבר הביא אנרגיה מאוד חיובית לקבוצה. האוהדים חלמו על ניימאר והיום הגשמנו להם את החלום. יחד איתו הפרוייקט שלנו עולה מדרגה אחת למעלה, גם הליגה הצרפתית הופכת למעניינת יותר ברחבי העולם".


העסקה: "
ניימאר כאן כדי לזכות בכל התארים האפשריים. יחד איתו נבנה את ההיסטוריה של הקבוצה בעיר היפה בעולם. תודה, ניימאר. תודה לקבוצה שלך (ברצלונה). זו הייתה עסקה מאוד גדולה. כולם עבדו מאוד קשה. אני מברך את ניימאר שמגיע לבית שלנו. העסקה לא נעשתה בעקבות מו"מ על מקרו וראטי. יש לנו כבוד מאוד גדול לאנשים במועדון. אין פה שום נקמנות. הוא היה יכול להרוויח יותר במקומות אחרים. הוא הגיע כי הפרוייקט פה היה בראש מעייניו. הוא אוהב כדורגל. זה אחד הימים הגדולים ביותר בעולם כולו".


המחיר ששולם: "כולם מדברים על זה. בואו נקבע עוד שנתיים אם ההעברה יקרה מדי, אנחנו נרוויח מזה יותר ממה שהוצאנו. זה לא סכום יקר. בנוגע לפייר פליי, היינו עם יד על ההדק עם אופ"א כדי לראות שאנחנו עומדים בכל התקנות. שמנו לו סעיף שחרור בחוזה. נגלה אותו ביום שקבוצה תרצה לקנות אותו. אנחנו שילמנו את סעיף השחרור. לפני הגעתו של ניימאר השווי של המועדון היה מיליארד יורו, עכשיו הוא מיליארד וחצי".


Mercato – PSG : UEFA, Fair-Play Financier, Neymar… Nasser Al-Khelaïfi monte au… https://t.co/EEuuQTa18Jpic.twitter.com/Iy7T0oJjZS

— PSG Live News (@RdP_PSG) August 4, 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי