ניימאר לא ישחק נגד אמיין, 12 אלף חולצות שלו כבר נמכרו

דני אלבס וניימאר
ניימאר | טוויטר

השחרור של הברזילאי לא הגיע בזמן, ימתין לבכורה. האוהדים כבר רכשו אלפי חולצות שלו. הרשתות החברתיות של הקבוצה בנסיקה מטורפת

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן החליטה לתבוע את הנהלת הליגה הספרדית ותגיש נגדה תלונה חריפה אחרי שלא שלחה את השחרור בזמן כדי שניימאר יוכל לשחק  נגד אמיין (18:15) במחזור הראשון של הליגה הצרפתית. ניימאר טען בפני ראשי הקבוצה והמאמן אונאי אמרי שהוא מוכן פיזית ונפשית לפתוח במשחק נגד הקבוצה הקטנה, אבל כאשר האישור לא הגיע הדבר נמנע ממנו ומשחקו הראשן יהיה גנגאן רק בשבוע הבא. אגב, התקציב של אמיין הוא 25 מיליון יורו ולא היה מכסה אפילו את השכר השנתי של ניימאר.


נאסר אל חאליפי אמר שבעתיד ניימאר יהיה שווה 450 מיליון יורו. לפני רכישתו הקבוצה היתה שווה מיליארד יורו ועכשיו היא ערכה קפץ בשוק ל-1.5 מיליארד יורו. בתוך כל ייתכן שכמה שחקנים יימכרו כדי להוריד את הסיכון של פייר-פליי פיננסי. השמות שעל המדף הם חאתם בן ארפה וגז'גוז' קריחוביאק הפולני שלא בתוכניות המקצועיות. גם המגן תומא מונייה עלול לעזוב.




בחזרה לניימאר. הכוכב יוצג בפני האוהדים בפארק דה פראנס. הל'אקיפ החמיא לסוכן הישראלי פיני זהבי וטען שכניסתו לזירת העיסקה הובילה להשלמת המהלך. אחד מחבריו של ניימאר אמר לעיתון: "כולם חושבים שהוא עבר רק בגלל הכסף. ברור שזה חשוב לו והיו לו ויכוחים עם ברצלונה בקשר לזה, אבל הכי חשוב לו בחיים מאז שהיה ילד להראות שהוא הכדורגלן הכי טוב בעולם ועכשיו הוא בקבוצה שהוא מסוגל לקחת אותה על הגב לבדו".


בל'אקיפ נכתב שהקבוצה סימנה את קיליאן אמבפה ואלכסיס סאנצ'ס כאופציות חלופיות, אך פיני זהבי עמד על כך שישכנע את ניימאר ואביו לרצות במהלך.  "בתחילת יולי היו פגישות בין ראשי פ.ס.ז' לזהבי. הם השתכנעו שהמבצע החלומי אפשרי, אבל השחקן עצמו היה צריך לעמוד בפני ברצלונה לבדו ולשכנע אותה שהוא אכן רוצה ללכת". ניימאר גילה שההחלטה הסופית שלו היתה רק ביום רביעי כשהגיע לאימון והמאמן ארנסטו ואלוורדה שמע ממנו ראשון על כך שהוא עוזב.


בצרפת עדיין גורסים שישנה אופציה שפאריס סן ז'רמן תצרף גם את אמבפה והיו מי שטענו שהקבוצה חייבת כוכב מקומי כדי ליצור הזדהות. יחד עם זאת, המשימה לא פשוטה בעקבות הסכומים שהושקעו בניימאר.


Gagne un dédicacé par @neymarjr ➡️ Follow @PSG_inside, télécharge l'app https://t.co/E6lMFpfbNs et participe https://t.co/5aiSlvS9QM ! pic.twitter.com/A27ckfAbku

— PSG Officiel (@PSG_inside) August 4, 2017

מבחינה כלכלית כמובן פ.ס.ז' בנסיקה. הרשתות החברתיות של הקבוצה זכו לאלפי עוקבים חדשים והמספרים בנסיקה. כבר ביום הראשון נמכרו 12 אלף חולצות בחנות הקבוצה בשדרות שאנז אליזה בפאריס. מחיר החולצה? 100 יורו. רק לשם השוואה: פאריס סן ז'רמן מוכרת חצי מיליון חולצות בשנה לעומת 1.5 מיליון של ריאל ו-1.75 מיליון של מנצ'סטר יונייטד. כעת בוודאות הכיוון הוא מיליון חולצות כשניימאר יהפוך לסחורה הפופולארית כשעד כה היו אלו מרקו וראטי ואנחל די מריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי