ריאל מדריד זכתה בסופרקאפ האירופי אחרי 1:2 על יונייטד

ריאל
ריאל מדריד | Gettimages

קאסימרו ואיסקו כבשו עבור אלופת אירופה והעניקו לזידאן תואר שישי בשנה וחצי. לוקאקו רק צימק ומוריניו רשם עוד הפסד במפעל (שלוש משלוש). רונאלדו נכנס בדקה ה-82 להופעת בכורה העונה

(גודל טקסט)
זינדין זידאן סימל כשחקן את תקופת הגלאקטיקוס של ריאל מדריד וכמאמן הוא בונה שושלת לא פחות מפוארת. הבלאנקוס ניצחו 1:2 הערב (שלישי) את מנצ'סטר יונייטד בגמר הסופרקאפ וזכו בתואר שישי ב-18 החודשים של זיזו במועדון. שתי אליפויות אירופה, שני סופרקאפס, אליפות ספרד ואליפות העולם לקבוצות. מדהים.


ובניגוד לתקופה שלו כשחקן זידאן לא חיזק את ריאל בכוכב עולמי בתקופה הקצרה, אפילו זרק אחד כזה (חאמס רודריגס) ונשען על הקיים. כריסטיאנו רונאלדו שהערב רק עלה כמחליף בדקה ה-82 בהופעת הבכורה שלו העונה, גארת' בייל, איסקו, קאסימרו, טוני קרוס, וסרחיו ראמוס הבלתי נגמר. הבלאנקוס שיחקו שוב בצורה עוצמתית ומענגת והתוצאה בכלל משקרת. ריאל היתה שווה יותר מניצחון בפער מינימלי.




המחצית הראשונה התנהלה במעמד צד אחד בלבד ורק יכולת שיא של דויד דה חאה הורידה את יונייטד בפיגור 1:0 משער של קאסימרו. עם פתיחת המחצית השנייה העלה איסקו במבצע יפה את הבלאנקוס ל-0:2 וכשנראה היה  שאנחנו בדרך לתבוסה, באה טעות של קיילור נבאס והחזירה את השדים האדומים למשחק, אבל רק בכאילו.


כי יונייטד לא באמת היתה יריבה שוות כוחות. מאטיץ' בהחלט ייתן תוספת כוח, אבל לוקאקו יתקשה להיכנס לנעליים של זלאטן איברהימוביץ' בעיקר מבחינת מספרים ופול פוגבה ממשיך להעלם לדקות ארוכות. ז'וזה מורינו ירד מאוכזב ולא סתם. מאזנו בסופרקאפ: שלוש הופעות, שלושה הפסדים.



עוד תואר לאוסף, ראמוס (AFP)



הרכבים

ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבאחל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל (לוקאס ואסקס 75), איסקו (מרקו אסנסיו 75), כארים בנזמה (כריסטיאנו רונאלדו 82)

מנצ'סטר יונייטד
: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, מתיאו דרמיאן, אנדר הררה (מרואן פלאיני 57), נמניה מאטיץ', פול פוגבה, הנריך מחיטריאן, ג'סי לינגארד (מרכוס ראשפורד 46), רומלו לוקאקו.


מהלך המשחק
דקה 3 – מרסלו הגביה מהאוויר ובייל המשיך בנגיעה אבל הכדור טס מעל המשקוף.


דקה 16 – ריאל המשיכה לתקוף: קרוס הגביה קרן וקאסימרו הטיס את הכדור מ-5 מטרים מעל המשקוף. איזה החמצה!



קאסימרו. אחרי שלושה ניסיונות קיבל את הגלידה (Getty)


דקה 24, 0:1 לריאל מדריד
– קראבחאל שעט מימין והעביר מסירה בחצי גובה וקאסימרו הפעם היה מדוייק ושלח את הכדור פנימה. יתרון מוצדק.


דקה 35 – שוב בייל הגיע למצב מצוין ופגש את דויד דה חאה שהוכיח למה יונייטד נלחמה שלא יעבור לבלאנקוס.



בייל. לא מספיק חד (Getty)


דקה 43 – הפעם בנזמה כבר הריח את הרשת, אבל דה חאה בלם את הבעיטה של הצרפתי.


דקה 45
– בשעה טובה מצב לשער לזכות יונייטד, אבל לוקאקו נגח לידיים של נבאס.



מוריניו נוזף בשחקניו. יונייטד לא היתה קיימת במחצית השנייה (Getty)


דקה 52, 0:2
– המגמה מהמחצית הראשונה נמשכה, אחרי שתי החמצות של מרסלו ובייל, הגיע איסקו בפריצה סולנית משמאל לתוך הרחבה ובעיטה לפינה הרחוקה. איזה גול.


דקה 54
– פוגבה נגח, נבאס הדף רע ולוקאקו בעט את הריבאונד מחמישה מטרים החוצה. לא יאומן.


דקה 62, 2:1
– שוב נבאס הדף רע, הפעם מבעיטה של מאטיץ' והפעם לוקאקו כיפר על ההחמצה הקודמת עם בעיטה לרשת.



  לוקאקו. בסוף מצא את הרשת (GETTY)


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי