ברצלונה לא קיבלה את הכסף, ניימאר יחמיץ גם את גנגאן?

ניימאר
ניימאר | צילום: AFP

סגנית אלופת ספרד מסרבת להעביר את השחרור הבינלאומי של הברזילאי עד שתקבל את סכום ההעברה עבורו. הכוכב שמתאקלם היטב בפאריס סן ז'רמן עלול לא לקחת חלק גם במשחק הליגה הקרוב

(גודל טקסט)

ניימאר חזר אתמול (רביעי) לאימוני פאריס סן ז'רמן אחרי חופשה של יומיים בעיר הנופש סן טרופה בריביירה הצרפתית. "לה פריזיאן" דיווח שהברזילאי זוכה לשמירה צמודה 24 שעות ביממה על ידי המועדון, אבל מחלק חיוכים לכל עבר ובאימון היה מאוד ידידותי. הוא הגיע בעשר בבוקר למתחם האימונים כשרכב נוסף ליווה אותו מאחור ועזב אחרי ארבע שעות באותה צורה.

במועדון אישרו לעיתון שהקליטה של ניימאר מהירה מאוד בגלל שכולם התגייסו בקבוצה לקבל אותו. "לה פריזיאן" אף מדווח על היסטריה בברזיל בקשר לניימאר. רשת חדשות ברזילאית צילמה חלק מהאימון בו נראו הברזילאים מתגודדים סביב ניימאר וכבר ברור שהם יהיו החבורה הדומיננטית ביותר בקבוצה.

יחד עם זאת בפ.ס.ז', מודאגים מהעובדה שברצלונה עדיין לא העבירה את השחרור הבינלאומי על השחקן דרך הנהלת "לה ליגה" וההתאחדות הספרדית. גורמים בברצלונה אמרו לסוכנות הידיעות הספרדית שלמרות קבלת הצ'ק בסך 222 מיליון יורו שהגיע מפאריס סן ז'רמן, הכסף עצמו עדיין לא נכנס לבנק. ייתכן שמדובר בהעברה מסובכת משהו, אבל ברצלונה הבהירה שלא תעביר את השחרור כל עוד כל הכסף לא ייכנס לבנק.


ניימאר. הברזילאים עוזרים לו להתאקלם בפאריס (טוויטר)

במצב זה פאריס סן ז'רמן והשחקן נמצאים במתח גבוה. אם עד הלילה בחצות לא יתקבל השחרור, פיפ"א לא תאשר לו לשחק במדי הקבוצה הצרפתית גם במשחק הליגה השני נגד גנגאן. היחסים כרגע בין ניימאר ופ.ס.ז' לברצלונה מתוחים ביותר, דבר מנוגד לכך שבמועדון הקטאלוני רצו לעשות עסקים עם סגנית אלופת צרפת אחרי שהבינה שניימאר הולך, כדי שבעתיד תוכל לרכוש שחקנים מפ.ס.ז'. כרגע, האווירה לא מאפשרת זאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי