קלופ: אהבתי את מה שראיתי, פנטסטי שעלינו לצ'מפיונס

ליברפול
ליברפול | Gettimages

מאמן ליברפול מרוצה מהניצחון על הופנהיים: "הייתה אינטנסיביות עצומה". הנדרסון: "השגנו את המטרה שלנו". ראשי ברצלונה יפגשו עם ראשי המייטירדס במונאקו לקדם את עסקת קוטיניו

(גודל טקסט)

ליברפול חזרה אמש (רביעי) לליגת האלופות לאחר תצוגת תכלית בניצחון על הופנהיים 2:4, ו-3:6 בסיכום שני המשחקים. יורגן קלופ הצליח להשיג את המטרה בשבילה הוא הגיע לאנפילד, והיה ממאושר בסיום המשחק: "המחצית הראשונה הייתה כמו סופת רעמים. אהבתי את מה שראיתי, וזה פנטסטי שעלינו לשלב הבתים של ליגת האלופות. אתם אפילו לא מתארים לעצמכם באיזה אינטנסיביות המשחק הזה התקיים. אני בטוח שיהיו לנו יריבות קשות, אבל אנחנו לא יכולים לחכות להגרלת הבתים".

קלופ גם רמז, כי הוא לא סיים את מלאכת החתמת השחקנים כשאמר: "עכשיו אחרי שעלינו לאלופות יהיה קל יותר להחתים שחקנים. היו כאלה שדיברנו אותם ואמרו שהם רוצים קודם לראות שנעלה לבתים של האלופות. לטורניר הזה יש השפעה גדולה. לדעתי שחקנים צריכים לחשוב הפוך איך הם עוזרים לנו לעלות לשם ולא ההיפך".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון, שבישל את אחד השערים אמר: "השגנו את המטרה לעלות לשלב הבתים, אבל עכשיו אנחנו צריכים לעשות לעצמנו צדק וגם לנצח כמה משחקים". סדיו מאנה שהפגין אתמול משחק ענק, אמרה צ'אן ורוברטו פירמינו קיבלו ציון 9 כל אחד על היכולת שלהם, אבל קלופ עדיין צריך להיות מודאג מהיכולת בהגנה שהייתה רחוקה מלהיות מושלמת.

"ה"מירור" כתב הבוקר כי מתחילת העונה היו שתי מטרות עיקריות למאמן הגרמני – להעפיל לליגת האלופות ולהשאיר את פיליפה קוטיניו. המטרה הראשונה הושגה, המטרה השנייה תהיה מלחמת עצבים עד לסגירת חלון העברות. בליברפול יודעים שתהיה משימה קשה לשלב את הברזילאי בחזרה בחדר ההלבשה, לאחר שמנעו ממנו לעבור לברצלונה. בעיתון טענו: "ליברפול תצטרך עצבי ברזל כדי להמשיך ולומר לא לברצלונה".

קלופ וקוטיניו. הגרמני יצליח להשאיר את הברזילאי? (gettyimages)
קלופ וקוטיניו. המאמן יצליח להשאיר את הברזילאי? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי