מוריניו לא מרוצה: שיחקנו כמו פלייסטיישן, אסור לזלזל ככה

יונייטד
יונייטד | AFP

יונייטד השיגה 0:3 על באזל, המיוחד בשלו: "לא אוהב את הטריקים עם הכדור". פוגבה צפוי להיעדר בסביבות חודש והעומס נותן אותותיו. וגם: הניחוח הבלגי של הניצחון

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד חזרה אמש (שלישי) לליגת האלופות והורידה קוף מהגב. 0:3 על באזל אותה לא השכילה לנצח בפעמיים הקודמות שנפגשו פתח עבור מוריניו את המפעל ברגל ימין. המיוחד? הוא היה דווקא פחות מרוצה.


"לקחנו נקודות חשובות ועד ה-0:2 שיחקנו עם ביטחון. מאותו רגע הכל השתנה. הפסקנו לשחק ברצינות ולא לקחנו את ההחלטות הנכונות. היינו יכולים להיכנס לצרות. שיחקנו כאילו בפלייסטיישן עם השתעשעות בכדור ואני לא אוהב את זה. אתה צריך גם לכבד את היריבה שלך. הפסדנו כדורים במצבים נוחים", כעס מוריניו בסיום.




לוח המשחקים של האנגליות לעומת היריבות ביבשת
: "עבור ריאל, ברצלונה, באיירן, ליגת האלופות האמיתית מתחילה בפברואר. עכשיו זה רק שלב החימום עבורם וכשהאנגליות מתקשות להתאושש מלוח המשחקים של סוף השנה האזרחית, הן מגיעות הרבה יותר רעננות למפעל".


פול פוגבה שמתח את שריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-19 מדאיג את מוריניו. לפי ההערכה הראשונית הצרפתי עלול להיות מחוץ למגרשים בין שלושה שבועות לחודש. מוריניו נשמע יותר אופטימי: "נראה לי בכיוון השבועיים. בכל מקרה בראשון הוא לא יהיה. לא דיברתי עם הרופאים שלנו. לא יודע אם זה קרע קטן או חמור יותר". זו פעם שנייה שפוגבה סובל מאותה פציעה בחצי השנה האחרונה אחרי שנפצע גם נגד רוסטוב ואז נעדר שלושה שבועות. ב-17 הימים הבאים ליונייטד יהיו חמישה משחקים כך שלאבד את פוגבה בשלב זה היא מכה לקבוצה.


Wednesday's SUN SPORT: "Good luk … Bad luck" #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/dPuboV6IAS

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) September 12, 2017


העומק בסגל
: "אין לי את פוגבה למשחק נגד אברטון, אבל אני לא אתחיל לבכות. בשביל זה יש לנו סגל גדול ויש את אנדר הררה, מייקל קאריק, נמניה מאטיץ' ומרואן פלאיני".


רומלו לוקאקו
שכבש בבכורה שלו באלופות הסכים שיונייטד יכולה לשחק טוב יותר: "אחרי שמעדנו מול סטוק עם 2:2 היינו זקוקים לניצחון כדי לחזור לעצמנו. אולי לא שיחקנו גדול, אבל ניצחנו. לא ספגנו ובסך הכל אנחנו בהתקדמות".



קרוב לחודש בחוץ, פוגבה (AFP)


מרואן פלאייני שנכנס כמחליף במקום פול פוגבה שנפצע כבש את השער ה-100 של שחקנים בלגיים בליגת האלופות ולוקאקו הוסיף את ה-101 בשערו הראשון במפעל. מרקוס ראשפורד המשיך במנהג הקבוע שלו: שער במשחק הבכורה בכל מפעל בו השתתף. הוא עשה זאת פעם שישית.


העיתון השויייצרי "בליק" תקף את באזל על משחקה וטען: "זה היה ליל בלהות בתיאטרון החלומות. אם היא לא תתאפס על עצמה במהירות כל העונה תלך לאיבוד". מעמד המאמן רפאל ויקי בסכנה אחרי פתיחה גרועה של העונה. 


Marcus Rashford has scored for Man Utd on his debut in the:

Champions League
Premier League
Europa League
EFL Cup

Star boy. ⭐️ pic.twitter.com/2jpV1JJ9dh

— Squawka Football (@Squawka) September 12, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי