"הוריקיין": 1:3 אדיר לטוטנהאם על בורוסיה דורטמונד

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | AFP

החלוץ האנגלי המשיך בכושרו הנהדר וכבש צמד בדרך להשארת שלוש הנקודות בוומבלי. רונאלדו חזר לככב במדי ריאל מדריד עם צמד משלו ב-0:3 על אפואל ניקוסיה, וסרחיו ראמוס חתם במספרת מדהימה

(גודל טקסט)
אחרי החצי הראשון של מחזור הפתיחה בשלב הבתים של ליגת האלופות, הגיע הערב (רביעי) גם הקינוח. ריאל מדריד לא התקשתה מול אפואל ניקוסיה הצנועה, כשמי שחגג היה כריסטיאנו רונאלדו עם צמד אחרי חודש ללא משחקים. טוטנהאם שחררה הצהרת כוונות עם 1:3 על דורטמונד, פורטו הופתעה בביתה מול בשיקטאש ומונאקו ולייפציג חילקו את הנקודות.



בית ח
טוטנהאם – בורוסיה דורטמונד 1:3
אחד המשחקים שהיו הכי שקולים על הנייר הפכו להצגה של איש אחד. הארי קיין, ההוא שפורח מסורתית בחודש ספטמבר, הביא ניצחון גדול לתרנגולים ועם צמד נהדר קבע 1:3 לבן. יונג-מין סון העלה את המארחת ליתרון מוקדם, אלא שאנדריי ירמולנקו, הרכש החדש של פיטר בוס, הפציץ שער בכורה אדיר ואיזן את התוצאה. כאן כאמור נכנס חלוץ נבחרת אנגליה לפעולה והשאיר את הנקודות בוומבלי.


התוצאה יכולה להתברר כקריטית לאור המאבק שצפוי בבית עם ריאל מדריד על העליה לשמינית הגמר, והגרמנים עלולים להצטער רבות על הערב העגום בלונדון.


הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, סרז' אורייה, טובי אלדרווירלד, דווינסון סאנצ'ס, יאן ורטונחן, בן דייויס, אריק דאייר, מוסא דמבלה, כריסטיאן אריקסן, יונג-מין סון (מוסא סיסוקו 83), הארי קיין (פרננדו יורנטה 87).


בורוסיה דורטמונד: רומאן ברקי, לוקאש פישצ'ק, סוקראטס פאפאסטפולוס, עומר טופראק (דן אקסל זגדו 80), ירמי טוליאן, נורי שאהין, מחמוד דאהוד (גונסאלו קסטרו 73), שינג'י קגאווה (מריו גצה 66), פייר-אמריק אובמיאנג, אנדריי ירמולנקו, כריסטיאן פולישיץ'.


הארי קיין בטירוף
הארי קיין בטירוף. משחק לפנתיאון (AFP)


דקה 5: 0:1 לטוטנהאם! מבצע קבוצתי יפה של התרנגולים הסתיים בכדור עומק נפלא לסון, שדהר 30 מטרים מאגף ימים אל תוך הרחבה, ובעט לפינה הקרובה. שער גדול.


דקה 11: דורטמונד איזנה ל-1:1! ירמולנקו נותר חופשי על סף הרחבה ועם כדור מסובב מחוץ לרחבה הכניע את הוגו לוריס ההמום.


דקה 15: 1:2 לטוטנהאם!
הארי קיין רצה לשחזר את שערו של סון, פרץ באגף ימין ובעט לאותה פינה בדיוק של בורקי.

We're up and running in the @ChampionsLeague! #COYSpic.twitter.com/I8m4eM7ziS

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) September 13, 2017

דקה 60: 1:3. חילופי מסירות בקרבת רחבת דורטמונד הסתיים במסירת עומק מושלמת של אריקסן לקיין, והחלוץ הלוהט השלים צמד אישי.


ריאל מדריד – אפואל ניקוסיה 0:3
אלופת אירופה פתחה את המסע שלה להגנה על התואר בניצחון קליל על הקפריסאים, במשחק שהעיקר בו היה כריסטיאנו רונאלדו, שמרצה עדיין עונש הרחקה בליגה הספרדית ושיחק במדי הבלאנקוס לראשונה מזה חודש. הפורטוגלי הפגין אסרטיביות, ומצא את הרשת כבר בדקה ה-12 אחרי בישול של גארת' בייל. התוצאה נותרה בעינה עד ההפסקה, מה שהיווה הפתעה מסוימת לאור פערי הרמות. בדקה ה-51 הכפיל CR7 בפנדל, ואז הגיע השער של המשחק. סרחיו ראמוס, הבלם והאגדה, כבש מתוך הרחבה בבעיטת מספריים לא שגרתית בעליל וסגר ערב סולידי עבור המדרידיסטה.

FT: #RealMadrid 3-0 @apoelfcofficial (@Cristiano 12', 51 (p), @SergioRamos 61').#RMUCL#HalaMadridpic.twitter.com/oO4XR1ZIva

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 13, 2017

הרכבים
ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, נאצ'ו, מרסלו, קאסמירו, מתאו קובאצ'יץ' (טוני קרוס 25), לוקה מודריץ', גארת' בייל (בורחה מיוראל 82), איסקו (דניאל קאביוס 72), כריסטיאנו רונאלדו.


אפואל ניקוסיה:
 בוי וואטרמן, פרסטליס וורוס, חסוס רואדה, קרלאו, רוברטו לאגו, נונו מוריאש, וינסיוס, לורנצו אבציליו (גאיס זאיד 73), רונאלד סלאיי (אגוסטין פריאס 60), סטיאס אלונפטיס, איגור דה קמרגו (מייקל פוטה 83).


בית ז
לייפציג – מונאקו 1:1
אלופת צרפת בנתה על משחק רב שערים אבל נתקלה בחומה הגרמנית. דווקא המארחת היתה מצוינת, ואמיל פורסברג העלה אותה ליתרון בדקה ה-32 משער מצוין. לייפציג קיוותה לשמור על היתרון אלא שלא עברו שתי דקות וכבר יורי טילמנס השווה עבור האורחת.


תומא למאר. רוצים ניצחון בגרמניה
תומא למאר. פתיחה סולידית (AFP)


פורטו – בשיקטאש 3:1
בשיקטאש הדהימה את פורטו ועוד בביתה, דווקא ביום חגו של איקר קסיאס, שהשתווה לראיין גיגס כשפתח את עונתו ה-19 בליגת האלופות. טליסקה היה הראשון לכבוש בדקה ה-13, דושקו טושיץ' השווה בשער עצמי כעבור שמונה דקות, אך ג'נק טוסון החזיר את היתרון בדקה ה-28. ראיין באבל חתם בדקה ה-86 מבישול של אלברו נגרדו.

Harikasınız pic.twitter.com/sW07grYkk2

— Beşiktaş JK (@Besiktas) September 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי