אנגליה בטירוף: "הארי קיין אחד הטובים בעולם". בדורטמונד זועמים

הארי קיין
הארי קיין | טוויטר

הכותרות בממלכה עסקו בעיקר בחלוץ הנפלא שממשיך להפציץ, מנגד היריבה הגרמנית יצאה מתוסכלת מפסילת שער חוקי על ידי השופט: "קשה להפסיד בעקבות החלטה שגויה"

(גודל טקסט)
הארי קיין וטוטנהאם הפגינו אתמול (רביעי) כדורגל משובח ושברו את "קללת וומבלי", כשניצחו קבוצה מעולה בדמות בורוסיה דורטמונד 1:3. התקשורת האנגלית יצאה מגדרה לפרגן ללבנים: "הארי יכול להם", "הארי שבר את הקללה של וומבלי" ו-"הארי הנפלא הגיע לוומבלי עם צמד", היו רק חלק מהכותרות בעיתונים.


מרטין סמואל פרשן "דיילי מייל" כתב: "מאוריסיו פוצ'טינו ידע עד כמה המשחק הזה חשוב. מבחינת טוטנהאם זה היה הגמר שלה באלופות. אם הכל יילך כשורה מעכשיו (ניצחונות על אפועל ניקוסיה, בלי קשר לריאל מדריד) תיקו בנובמבר בדורטמונד יעלה את טוטנהאם לשמינית הגמר".



יכולת הכיבוש הנפלאה של קיין מעוררת באגליה התרגשות. קיין הוא האנגלי הראשון מאז וויין רוני ב-2010 שכובש בשלושה משחקי ליגת אלופות רצופים ובחודש ספטמבר אחרי אוגוסט שחון כבש שישה שערים ובישל שניים בטוטנהאם ובנבחרת והחודש רק במחציתו. חלוץ טוטנהאם אמר: "זה ניצחון ענק. אנחנו צריכים לנצל לילות כאלה בוומבלי. שנה שעברה שיחקנו גרוע בוומבלי באירופה, אבל עכשיו עלינו עם יותר ניסיון. בצ'מפיונס אתה צריך לשחק חכם. אתה לא יכול ללחוץ את היריבה כל הזמן על מגרש גדול. עשינו בחוכמה שיצאנו להרבה מתפרצות".


הארי קיין חוגג. ככה עושים את זה
הארי קיין חוגג. ככה עושים את זה (AFP)


מאוריסיו פוצ'טינו, שהכין את הקבוצה שלו מצוין למשחק, לא היסס לכנות את הארי קיין: "אחד החלוצים הטובים בעולם". לדבריו: "הןא פנטסטי. ראיתם אותו היום. אם הוא כובש בליגת האלופות הוא יקבל את הקרדיט שמגיע לו. זו אחת התחרויות הכי חשובות בעולם ולדעתי הוא אחד החלוצים הכי טובים שיש". על הניצחון הראשון של טוטנהאם בוומבלי אמר הארגנטיני: "אני מקווה שיפסיקו מעכשיו לדבר על הקללה של וומבלי. אלה לא רק שלוש נקודות חשובות אלא אני מקווה שזה יפסיק כמה דברים נוספים כמו הדיבורים האלה". המנג'ר טען שהרחקת יאן ורטונחן לא מוצדקת. "המגע בינו למריו גצה היה מקרי ולא מרפק בכוונה".


פיטר בוס ספג הפסד שני רצוף באירופה לקבוצה אנגלית, אחרי שהפסיד גם בגמר הליגה האירופית למנצ'סטר יונייטד. לזכותו צריך לומר שהוא נתן פייט ויש לו רשימה של שבעה פצועים, ועוד ברגע האחרון גם נבן סובוטיץ' הבלם חש ברע ופתח רק על הספסל. דורטמונד כעסה על ביטול שער השיוויון של  פייר-אמריק אובאמיינג שהיה יכול לקבוע 2:2 והתוצאה היתה אחרת. עומר טופראק זעם: "זו הרגשה קשה להפסיד את המשחק בגלל החלטה שגויה".


SUN SPORT: Harry bursts curse #tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/eK4DF3jYvE

— Helen Miller (@MsHelicat) September 13, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי