גווארדיולה: "טורה יודע מדוע הוא לא בסגל". הסוכן לא נותר חייב

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

הקשר הוותיק לא שיחק אפילו דקה מתחילת העונה, ודימיטרי סלוק ענה באינסטגרם: "הוא כשיר לחלוטין לשחק. גווארדיולה צריך להחליט". המנג'ר מצדו טוען שהסיבות מקצועיות

(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי רמסה 0:4 את פיינורד בהולנד וסרחיו אגוארו וגבריאל ז'סוס שוב כבשו יחד. הסטטיסטיקה מגלה שכשהצמד הזה מבקיע, סיטי תמיד מנצחת. כל אחד מהם כבש שישה שערים בשבעה משחקים בהם פתחו ביחד. אגב, כל 11 השערים שכבש הברזילאי עד כה במדי הסיטי הובקעו מתוך הרחבה. סיטי טיילה בפתיחת שלב הבתים בצ'מפיונס, כשמאמן פיינורד ג'ובאני ואן ברונקהורסט סייע לפפ גווארדיולה כשהעלה כמה רוקיס למשחק.


גווארדיולה אמר אחרי המשחק שהניצחון בחוץ היה חשוב: "בשנה שעברה לא ניצחנו משחק אחד בחוץ ודיברנו על זה שהשנה סיטי חייבת להיות מסוגלת לנצח בבית ובחוץ. עשינו מאמצים גדולים לרכוש חמישה שחקנים לשפר את משחקנו והיה גם חשוב לראות אם אנחנו מסוגלים לא לספוג ממתפרצות".




בעוד שפפ מרוצה מהיכולת, שוב נפתחה חזית בינו לבין יאיא טורה, שעוד לא שיחק אפילו דקה העונה. הקשר הוותיק לא היה בסגל למשחק במה שמזכיר את העונה שעברה בה הספרדי לא נתן לו להתאמן עד שסוכנו לא הסכים להתנצל. אז זה נגמר בכך שטורה התנצל בעצמו.


"טורה יודע למה הוא לא בסגל", אמר פפ לפני המשחק. "אני דורש ממנו יותר באימונים. זה לא אומר שבעתיד הוא לא ישחק". סוכנו של הקשר מחוף השנהב, דימיטרי סלוק, לא נשאר חייב וצייץ: "טורה בכושר מצויין והוא כשיר לחלוטין לשחק. גווארדיולה צריך להחליט".


https://t.co/Z3OfypDSWF

— Dimitry Seluk (@dmitriseluk) September 13, 2017


בצד השני, מאמן פיינורד ג'ובאני ואן ברונקהורסט הרגיז את אוהדי הקבוצה כשנשאל האם הקבוצות הגדולות של אירופה צריכות להקים ליגה משלהן בגלל הניצחונות הקלים וענה: "במידה רבה הן בליגה של עצמן. אנחנו לא נהיה כנראה עוד הרבה זמן במפעל הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי