תמיד יש פעם ראשונה: 1:3 לריאל מדריד בדורטמונד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

רונאלדו חזר לכבוש אחרי שני משחקים והרשים עם צמד, בייל בישל פעמיים והפציץ מהאוויר והבלאנקוס רשמו ניצחון בכורה בזיגנל אידונה פארק. שלושער לקיין בניצחון טוטנהאם, פורטו הביסה 0:3 את מונאקו

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגת האלופות יצא לדרך כשבמוקד בורוסיה דורטמונד הפסידה בביתה 3:1 לריאל מדריד. אפואל ניקוסיה הובסה 3:0 מול טוטנהאם, מונאקו נדרסה 3:0 בצרפת מול פורטו ובשיקטאש ניצחה שוב, הפעם את לייפציג.



בית 8
בורוסיה דורטמונד – ריאל מדריד 3:1

למרות היכולת הלא מזהירה בליגה הספרדית, ליגת האלופות היא סיפור אחר עבור ריאל מדריד. הבלאנקוס הגיעו לזיגנל אידונה פארק ויצאו עם 1:3 שהיה ניצחונם הראשון אי פעם בחוץ על בורוסיה דורוטמונד.


המשחק נפתח עם כדורגל קצבי ושתי הקבוצות שטפו את המגרש עם לא מעט מצבים. בדקה ה-18 היה זה גארת' בייל לכבוש את השער הראשון בבעיטה מושלמת מהאוויר אחרי שיתוף פעולה מושלם עם דני קרבחאל. התוצאה נותרה בעינה עד להפסקה והקבוצות ירדו למחצית.



כאן הזכיר כריסטיאנו רונאלדו כמה הוא אוהב לכבוש מול קבוצות גרמניות (25 שערים ב-20 משחקים). ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה ניצל הפורטוגלי בישול מצוין של בייל וחזר לכבוש אחרי שני משחקים. אובמיאנג צימק תוך חמש דקות והמומנטום עבר לשחורים-צהובים.


בייל יורה את הראשון. משחק נפלא לוולשי

בייל יורה את הראשון. משחק נפלא לוולשי (AFP)


מי שאמר את המילה האחרונה היה כמובן רונאלדו (בהופעתו ה-400 במדי ריאל מדריד), ששוב נהנה מבישול של בייל וחתם את תוצאת המשחק עם שערו ה-110 בקריירה בליגת האלופות. פיטר בוס הוא המאמן הראשון בהסיטוריה של דורטמונד שמפסיד פעמיים בשני המשחקים הראשונים של ליגת האלופות.



הרכבים

בורוסיה דורטמונד: רומן בורקי, לוקאש פישצ'ק, סוקראטיס, עומר טופראק, ירמי טוליאן (מחמוד דאהוד 60), נורי שאהין (יולאן וייגל 60), גונסאלו קסטרו, מריו גצה (כריסטיאן פולישיץ' 76), אנדריי ירמולנקו, מקסימילאן פיליפ, פייר-אמריק אובמיאנג.


ריאל מדריד:
 קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, נאצ'ו, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (דני סבאיוס 91), איסקו (מרקו אסנסיו 75), גארת' בייל (לוקאס ואסקס 86), כריסטיאנו רונאלדו.

 

קרבחאל מול טוליאן
קרבחאל. בישול מושלם למגן (AFP)


דקה 18: 0:1 לריאל! קרבחאל הקפיץ באומנות לבייל שהסתנן לרחבה, והוולשי המשיך בקלילות עם רגל שמאל מהאוויר היישר לרשת של בורקי.


דקה 49: 0:2! בייל פרץ על קו שמאל, הרים את הראש והעביר כדור רוחב מושלם לרונאלדו. הפורטוגלי לא התבלבל, שלח את הכדור פנימה וחגג שער אחרי שני משחקים ללא שערים שלו.


BOOOOOOM! @Cristiano#RMUCLpic.twitter.com/WtxdYbHjp8

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) September 26, 2017

דקה 54: 2:1! דורטמונד חיפשה שוויון מהיר ופישצ'ק הרים כדור נפלא לאובמיאנג, ששלח רגל ארוכה והחזיר את המארחת למשחק.


דקה 79: 1:3! מודריץ' מצא את רונאלדו בכדור עומק מושלם, ו-CR7 ניפנף מעליו את פישצ'ק כדי לירות פגז מתוך הרחבה אל מתחת ידיו של בורקי. שער גדול.


אפואל ניקוסיה – טוטנהאם 3:0
טוטנהאם תפגוש בסיבוב הבא את ריאל מדריד, כשלשתי הקבוצות מאזן מושלם והפרש שערים 1:6. התרנגולים לא התקשו לדרוס את הקפריסאים והארי קיין ניצל את נוחות היריבה על מנת לרשום שלושער אישי, לראשונה בליגת האלופות. בדקה ה-39 נהנה החלוץ ממסירת עומק של טובי אלדרוויירלד ופתח את הסכר, בדקה ה-62 הכפיל את התוצאה וכעבור חמש דקות חתם את תוצאת המשחק בזכות נגיחה יעילה מתוך הרחבה. אריקסן ועלי לא היו בסגל האורחים.


הארי קיין
הארי קיין בטירוף. איזה משחק (AFP)


בית 7
מונאקו – פורטו 3:0
מונאקו ופורטו זוכרות היטב את גמר ליגת האלופות בו התמודדו אחת מול השנייה ב-2004, והמשחק ביניהן היה גם על יוקרה. הפורטוגלים אומנם איכזבו במחזור הפתיחה עם הפסד מפתיע לבשיקטאש, אך הגיעו לאצטדיון לואי השני בנסיכות הצרפתית ונתנו תצוגה מרשימה. וינסנט אבובאקר עלה ראשון על לוח התוצאות בדקה ה-31, והשלים צמד בדקה ה-69. מיגואל לאיון המחליף קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89. המארחת, שבעונה שעברה הגיעה עד חצי גמר המפעל, עם נקודה אחת משש אפשריות.


⚪️#FCPorto#MarAzul#contigoemtodolado#UCL#ASMFCPpic.twitter.com/VSRziUnpuA

— FC Porto (@FCPorto) September 26, 2017

בשיקטאש – רד בול לייפציג 0:2
רבים העריכו שלייפציג תהיה המרעננת הרשמית של הצ'מפיונס העונה בהופעתה הראשונה במפעל אי פעם, אך דווקא בשיקטאש מסתמנת בינתיים כקבוצה החמה בבית 7. אחרי ה-1:3 הנפלא על פורטו בסיבוב הפתיחה, אירחו הטורקים את סגנית אלופת גרמניה באיסטנבול ודהרו כל הדרך לניצחון ענק. ראיין באבל פתח בחגיגה בדקה ה-1, וטאליסקה הוריד את המארחת להפסקה ביתרון של שני שערים. בדקה ה-67 נפל החשמל באצטדיון והמשחק נעצר לדקות ארוגות, מה שלא השפיע על התוצאה ועל התבססות בחוריו של שנול גונש בפסגת הבית.


גונש. פתיחה מרשימה לקמפיין
גונש. פתיחה מרשימה לקמפיין (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי