רק בשמחות: 0:3 לפאריס סן ז'רמן על באיירן, ניימאר וקבאני כבשו

ניימאר וקבאני
ניימאר וקבאני | AFP

בצל העימות על הפנדל, הברזילאי בישל לאלבס והוסיף את השלישי. אמבפה כיכב עם בישול לאורוגוואיי ומשחק נהדר. צמד של לוקאקו סידר 1:4 קליל ליונייטד אצל צסק"א. 0:3 לסלטיק וביטון, 0:5 גדול לבאזל

(גודל טקסט)
שלב הבתים של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם הצגה גדולה של פאריס סן ז'רמן שמחצה 0:3 את באיירן מינכן בעיר האורות. מנצ'סטר יונייטד המשיכה לזהור עם 1:4 אצל צסק"א מוסקבה. ניר ביטון שותף ל-20 דקות ב-0:3 הגדול של סלטיק אצל אנדרלכט ובאזל רמסה 0:5 את בנפיקה בתצוגת שיא.



בית 1

צסק"א מוסקבה – מנצ'סטר יונייטד 4:1 

מנצ'סטר יונייטד המשיכה להוכיח שעשתה סוויץ' אדיר מהשנים האחרונות. אם פעם היתה מועדת במגרשים כאלה, הפעם הגיעה דריסה. כבר אחרי ארבע דקות, אנתוני מרסיאל הרים משמאל, רומלו לוקאקו התרומם גבוה ונגח נהדר את הראשון שלו והתשיעי העונה. בדקה ה-18 מרסיאל עצמו הכפיל מהנקודה הלבנה עם פנדל מוצלח ועוד לפני ההפסקה לוקאקו נעץ את השני שלו. הנריך מחיטריאן סגר עניין בדקה ה-63 וחתם תבוסה ביתית כואבת לוויקטור גונצ'רנקו והחבורה שלו. גם שער של קונסטנטין קוצ'אב לא ממש המתיק את הגלולה עבור הרוסים.



לוקאקו ומרסיאל, שערים מהירים (AFP)


באזל – בנפיקה 0:5 

החבורה של רוי ויטוריה המשיכה את פתיחת העונה הלא מרשימה שלה ונדמה שלחץ האוהדים באצטדיון האור רק יילך וייגבר אחרי תבוסה כואבת. מנגד, אלופת שווייץ רשמה ניצחון אדיר. כבר אחרי שתי דקות המגן מייקל לאנג כבש את הראשון. 18 דקות חלפו והכישרון העולה דימיטרי אוברלין הקמרוני-שווייצרי העפיל. באזל נחה מעט אבל ריקי ואן וולפסווינקל שפתח נפלא את העונה כבש מהנקודה הלבנה וקבע 0:3 דקה ה-59. ארבע דקות לאחר מכן הורחק אנדרה אלמיידה והותיר את אוברלין הצעיר להשלים צמד (69). גם המחליף הפרגוואיי הצעיר בלאס ריברוס הצטרף לחוגגים עם שער בדקה ה-76.


בית 2

פאריס סן ז'רמן – באיירן מינכן 0:3

איזו הצגה של הפריסאים שנבנו לרמות האלה. אם היינו צריכים הצהרה, יריבה בדמות באיירן היא אחת כזו. ניימאר ואדינסון קבאני לא החליפו יותר מדי אהבה אבל על הדשא זה לא פגע בחבורה של אונאי אמרי. כבר אחרי שתי דקות, הכוכב הברזילאי סידר במבצע אישי את הראשון של דני אלבס שירה חזק לרשת של סוון אולרייך המסכן. באיירן עוד ניסתה לסכן עם מצבים של חאמס רודריגס ורוברט לבנדובסקי אבל החבורה של קרלו אנצ'לוטי נראתה אומללה והמשיכה בכושר הרע שלה.


קבאני עצמו הצטרף לחגיגה עם שער נפלא אחרי בישול אדיר של קיליאן אמבפה. ניימאר הגיע לברך, אבל אי אפשר היה להבחין באהבה רבה. החיסרון של מנואל נוייר הורגש עוד יותר כשאלבס הנהדר שלח לאמבפה, החלוץ הצעיר והמבטיח תיעתע, ההגנה הרחיקה וניימאר עט על המציטה ונעץ את השלישי. קרב במעמד צד אחד.


הרכבים

פאריס סן ז'רמן: אלפונס אראולה, דני אלבס, טיאגו סילבה, מרקיניוס, לייבין קורזוואה, טיאגו מוטה, מרקו וראטי, אדריאן ראביו, ניימאר, קיליאן אמבפה (אנחל די מריה, 79), אדינסון קבאני.


באיירן מינכן
: סוון אולרייך, ג'ושואה קימיך, ניקלאס סולה, חאבי מרטינס, דויד אלאבה, קורנטן טוליסו (סבסטיאן רודי, 46), טיאגו אלקנטרה, ארתורו וידאל, חאמס רודריגס (קינגסלי קומאן, 46), תומאס מולר, רוברט לבנדובסקי.


דקה 2 – 0:1 מהיר לפאריס. פריצה נהדרת של ניימאר משמאל, החלוץ השאיר לדני אלבס ששלח כדור חזק לרשת מתוך הרחבה.



אלבס וניימאר חוגגים יתרון מהיר (AFP)


דקה 31 – 0:2 נהדר לפ.ס.ז'. קיליאן אמבפה השתחרר בתוך הרחבה, השאיר אחורה ואדינסון קבאני הפציץ מ-18 מטרים לרשת של אולרייך. אם תהיתם ניימאר הגיע לברך וחיבק את החלוץ.


דקה 63 – 0:3 לפאריס סן ז'רמן. מהלך נהדר של דני אלבס שפרץ ממחצית המגרש והשאיר נהדר לקיליאן אמבפה. הצרפתי הצעיר הטעה ושלח רוחב שנבלם, ניימאר עט על המציאה ושלח מקרוב לרשת הגבוהה.



קבאני, שער אדיר (AFP)


אנדרלכט – סלטיק 3:0 

ניצחון גדול לחבורה של ברנדן רוג'רס מול אלופת בלגיה שנותרה ללא נקודות. מבצע משולב של הבויז הסתיים בבישול של המגן המבטיח קירן טירני שהעביר רוחב וליי גריפית'ס נעץ את הראשון מקרוב ברשת בדקה ה-38. מבצע אישי יפה של פטריק רוברטס העניק את השני. החלוץ נעזר בבלם המחליף קארה אמבוג'י שנכנס כמחליף ודרך הברך שלו הכדור חדר לרשת. עמוק בתוספת הזמן סקוט סינקלייר סגר עניין עם השלישי שהפך להפסד הראשון של אנדרלכט במעל לשני שערים מאז אוגוסט 2016 (33 משחקים). ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-70 אצל הבויז.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי