לואיס סוארס רתח על החילוף, אינייסטה רמז לגבי העתיד

נשאר בבית. אינייסטה
נשאר בבית. אינייסטה | צילום: gettyimages

ברצלונה רשמה ניצחון שמיני ברצף, אך הציגה אכזבה מול ספורטינג והחלוץ התקשה לקבל את ההחלטה של ואלוורדה. הקפטן יאריך את חוזהו, הבכורה של פאקו תידחה?

(גודל טקסט)
ברצלונה לא הרשימה מול ספורטינג ליסבון עם ניצחון 0:1 דחוק בז'וזה אלבלדה, אבל בספורטינג יכולים להתנחם בתבוסה של פורטו 5:0 מול באזל. 'מארקה' כתב שהניצחון פשוט הגיע לברצלונה על צלחת בגלל שהיא מגלה יכולת טובה, אבל זה לא היה יום מזהיר שלה. 'מונדו דפורטיבו' הקאטלוני העניק למשחק את הכותרת: פלאן 8", בשל העובדה כי מדובר בניצחון השמיני ברציפות של ארנסטו ואלוורדה. שער עצמי של בלם ליברפול לשעבר, סבסטיאן קואטס, סידר ניצחון של בארסה, שכבר נהנתה העונה מארבעה שערים עצמיים שהובקעו לזכותה.




לואיס סוארס לא כבש שנתיים, ליאונל מסי לא הצליח לכבוש את שערו המאה באירופה וגם לא כבש משחק שני ברציפות. המכונה נעצרה? סוארס גם הוחלף בדקה ה-89 והתרגז. ואלוורדה לא הבין על מה המהומה וכינה את הכעס שלו טיפשי: "היה עלינו לחץ ורציתי לסגור את המשחק", הסביר. "ידענו שאנחנו הולכים לסבול במשחק הזה באווירה מאוד עוינת נגדנו. היינו נחושים מאוד, אבל לספורטינג היו 15 דקות בהם שלטו במשחק. אנחנו בתקופה טובה, אבל אי אפשר לנוח ולהסתכל לאחור".


סוארס, שקיווה כי שער בג'ירונה יחזיר אותו לכושר הבקעה, אמר: "זה לא משנה שאני לא כבשתי. העיקר שעזרתי לנצח. החילוף. אני צריך להתרגל לפילוסופיה של המאמן. הוא לא משתמש בכל שחקן בעמדה אחת על המגרש". אנדרס אינייסטה בישר על כך שהוא עשוי לחדש את חוזהו בקרוב: "בקרוב יהיו לי חדשות טובות", אמר כשנשאל על כך. על המשחק הוסיף: "ניצחון ומקום ראשון בבית. אנחנו לא מבקשים יותר. מדובר בליגת האלופות וכל משחק חוץ קשה".


CAPA | "Plen8" (MD). pic.twitter.com/Inun3CwpbV

— ¡Sentimento Culé! (@CuleSentimento) September 28, 2017


אוהדי ספורטינג ליסבון הריעו לו כפי שעושים עבורו במגרשים אחרים באירופה: "זה כבוד גדול. מקווה שימשיכו לחבב אותי גם במשחקי חוץ. התרומה של ואלוורדה? אנחנו מנסים להיכנס לראש שלו ולעשות כל מה שהוא מבקש מאיתנו". סרחיו בוסקטס הוסיף: "מקווה שסדרת הנצחונות הזאת לא תיגמר. היה לנו מזל לנצח, אבל ידענו מראש שיהיה קשה". 

בנושא אחר, המפגש מול לאס פלמאס ופאקו אייסטראן בספק. בקאטלוניה יתקיימו בחירות ומשאל עם בנוגע לסוגיית ההתנתקות מספרד. היום יחלו דיונים במשטרה שיעסקו בכמות כוח האדם שתוקצה למשחק בקאמפ נואו במקביל לבחירות. בממשל הספרדי טוענים כי משאל העם אינו חוקי ובהתאם לכך נערכים למהומות ברחבי ברצלונה. 


נשאר. אינייסטה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי