איסקו נגד המבקרים, פפ: "אי אפשר להשתוות למסי"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

כוכב ריאל מדריד סיפר לקראת טוטנהאם באלופות (שלישי, 21:45): "חמש מסירות רעות וכבר רוצים לזרוק אותך". לפני נאפולי, מאמן סיטי הסביר: "דה בראונה שחקן מדהים, אבל מסי יש רק אחד"

(גודל טקסט)
המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות יצא לדרך מחר (שלישי) עם שמונה משחקים. במוקד: טוטנהאם תתארח אצל ריאל מדריד, ומנצ'סטר סיטי תנסה לעצור את הדהירה המסחררת של נאפולי. ליברפול המאוכזבת תנסה להתאושש אצל מאריבור הצנועה ומרואן קבהא.  



בית 5

ספרטק מוסקבה – סביליה (שלישי, 21:45) 

מוליכת הבית מעדה מול אתלטיק בילבאו במחזור האחרון, והיא תנסה להשיג ניצחון חשוב בדרך לשלב הבא. סטיבן אנזונזי וניקולאס פארחה הפצועים ייעדרו. ממול, המארחת מחפשת אחרי ניצחון ראשון בקמפיין אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות.


מאריבור – ליברפול (שלישי, 21:45) 

יורגן קלופ משווע לתוצאה טובה כדי שתרגיע את מחול השדים סביבו. ליברפול לא הצליחה לפרוץ את המערך הסגור של ז'וזה מוריניו בשבת, אך דווקא המפגש בסלובניה מול החברים של מרואן קבהא עשוי להיות נוח יותר. האם קלופ מסוגל למעוד גם במאריבור?



עוד מעידה? קלופ (AFP) 


בית 6 

מנצ'סטר סיטי – נאפולי (שלישי, 21:45) 

מפגש בין שתיים מהקבוצות הטובות ביותר ביבשת. הפרטנופי מושלמים בליגה ונראים בלתי עצירים, מולם המכונה ההתקפית המשובחת של פפ גווארדיולה. סיטי כבשה 29 שערים בשמונה מחזורים בממלכה ולקראת המשחק סיפר המאמן: "העונה יש לנו תחושה שבכול משחק שנופיע, נבקיע. זה שונה מאוד מהעונה הקודמת. שיפרנו את תשומת הלב שלנו לדברים הכי קטנים וחשובים. אנחנו מייצרים הרבה יותר הזדמנויות ומצבים". סיטי תנסה לרשום ניצחון ראשון והיסטורי על נאפולי, שכבר הפסידה משחק אחד בקמפיין האלופות מול שחטאר. הנשיא של האיטלקים, אאורליו דה לאורנטיס הפתיע: "המשחק מול סיטי? יש לנו משחק חשוב מול אינטר בשבת. חשוב שניתן מנוחה למספר שחקני מפתח".


פפ גם בחר להתייחס ליכולת הטובה של קווין דה בראונה: "אנחנו כאן כדי לעזור לקווין להשיג תארים. הטוב ביותר הוא רק אחד, וקוראים לו ליאונל מסי. אני שומע שאומרים שקווין הוא כמו מסי, אבל מסי יש רק אחד. זה בלתי אפשרי להשתוות אליו, הוא מבקיע 60 שערים בעונה. אני לא רוצה שילחיצו אותו. דה בראונה הוא שחקן מדהים ואדם צנוע, כל החברים שלו לקבוצה אוהבים אותו".



פיינורד – שחטאר דונייצק (שלישי, 21:45) 

האלופה ההולנדית תשיג נקודות ראשונות בקמפיין? פיינורד מעדה במחזור האחרון מול זוולה, והיא תנסה לשמור על רשת נקייה אחרי התבוסות לנאפולי וסיטי. האורחת מצדה מודעת לכך שאובדן נקודות עשוי להיות משמעותי מאוד בקרב על המקום השני בבית. 



לוהטים. שחקני סיטי (AFPׂ) 


בית 7 

מונאקו – בשיקטאש (שלישי, 21:45) 

שתי מוליכות הבית מגיעות למפגש בנסיכות אחרי תקופה רעה. המארחת ספגה הפסד כואב לליון במחזור האחרון ולא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים. גם האלופה הטורקית מתקשה והיא מדורגת רק במקום השישי בליגה המקומית. מי תצא לדרך חדשה?


לייפציג – פורטו (שלישי, 21:45) 

בצל השמועות אודות עזיבה אפשרית של טימו ורנר לברצלונה, הגרמנים ינסו להשיג ניצחון בכורה במפעל. לייפציג חגגה במחזור האחרון מול דורטמונד, אך היא מדורגת רק במקום האחרון בבית. לעומתה, פורטו לא הפסידה בחמשת המשחקים האחרונים בכול המסגרות, וניצחון שלה עשוי לשדרג בצורה משמעותית את המאבק שלה על ראשות הבית. 



לא מתרשם מהמחמאות. איסקו (AFP) 


בית 8 

ריאל מדריד – טוטנהאם (שלישי, 21:45) 

אחרי שכריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה שברו את הבצורת בליגה הספרדית, זינדין זידאן ינסה לעשות צעד נוסף לעבר השלב הבא בקרב בין המושלמות. שתי הקבוצות נמצאות ברצף נהדר ולקראת המשחק בסנטיאגו ברנבאו סיפר מאוריסיו פוצ'טיניו: "מי שלא שיחק בברנבאו, כאילו לא הוטבל מעולם. יש משהו מיוחד במשחקים מול ריאל, הם קבוצה מיוחדת. רק בשבוע שעבר שוחחתי עם חורחה ואלדנו על מה שהברנבאו מסמל בשביל כדורגלנים". על הארי קיין, ששמו נקשר עם מעבר לאלופת אירופה, סיפר: "הוא רוצה לעשות משהו גדול עם טוטנהאם וההתעניינות בו היא טבעית לגמרי. הוא הופך את החיים שלי לקלים". עוד בשורות התרנגולים, עם הקבוצה יצאו מוסא דמבלה ודני רוז, כשהאחרון עשוי לשחק לראשונה העונה אחרי פציעה ממושכת.


בצד השני, זיזו סיפר לקראת המפגש מול התרנגולים: "אני מקווה שדני קרבחאל יחזור בהקדם, אני לא יודע מתי גארת' בייל יחזור". איסקו הוסיף בראיון לתקשורת הספרדית: "ליגת האלופות זה משחק שתמיד חשוב ומיוחד עבור ריאל. אנחנו רוצים לסיים בראשות הבית ולנצח יריבה קשה כמו טוטנהאם. אני לא קורא מה כותבים עליי, מה אומרים הפרשנים או המבקרים. בריאל מספיק חמש מסירות רעות ורוצים לזרוק אותך. להיות ברשימת שלושת השחקנים הטובים בעולם יהיה חלום בשבילי". 



זוכה למחמאות. קיין (AFP) 


אפואל ניקוסיה – בורוסיה דורטמונד (שלישי, 21:45)

הקבוצה של פטר בוס נעצרה במחזור האחרון עם הפסד כואב ללייפציג, אך גם מצבה בבית אינו מזהיר. דורטמונד זקוקה לנקודות בדחיפות בתקווה לשמור על סיכוי סביר להישאר בתמונת ההעפלה, מעידה בקפריסין והיא כבר תוכל להתרכז במאבקים על הליגה האירופית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי