הוגו לוריס זכה למחמאות, מרסלו: "התוצאה לא טובה"

הוגו לוריס
הוגו לוריס | AFP

שוער טוטנהאם סיפק תצוגה אדירה ב-1:1 מול ריאל מדריד וזכה לשבחים מהתקשורת האנגלית והספרדית כאחד, מגן הבלאנקוס טען ההיפך מזידאן: "לא יודע מה קורה לנו בבית"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד המשיכה אתמול (שלישי) ביכולת הלא טובה שלה מתחילת העונה, אבל זה לא הספיק לטוטנהאם בשביל לחולל סנסציה ולנצח את הבלאנקוס בברנבאו. הצדדים נפרדו ב-1:1 משקף, עליו טוטנהאם זכתה לפרגון רב לא רק מהתקשורת בממלכה, אלא גם מהמקבילה הספרדית.


"הוגו בוס" הייתה הכותרת של ה"מירור", שפרגן כמובן לשוער נבחרת צרפת הוגו לוריס. "הגבורה שלו מנעה לפחות שלושה שערים של הבלאנקוס והשאירה את המשחק על תיקו. טוטנהאם חזרה עם נקודה ענקית מברנבאו. כריסטיאנו רונאלדו הכניע אותו בפנדל, אבל כל דבר אחר שנזרק לעברו הוא הדף", כתב העיתון שהוסיף: "היו כאלה שבאו לראות הצגה של הארי קיין, אבל קיבלו הצגה של הוגו". השוער קיבל ציון 8, כמו כריסטיאנו רונאלדו, והשאר 6 ו-7.




בעיתון אף נכתבשמאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, נכנס לרשימת המאמנים הגדולים. ג'ון קרוס כתב טור לפיו: "פוצ'טינו לא נראה חושש מהאצטדיון או המעמד והלחץ דווקא הוציא ממנו הצגת ניהול משחק מצוין והוא שלף שפן שהפתיע גם את זינדין זידאן כשפרננדו יורנטה פתח לראשונה לצידו של קיין". גם פרשן ה"סאן" דייב קיד החמיא לפוצ'טינו: "הוא העמיד קבוצה מצוינת בברנבאו, לא כמו שעשה ברנדן רוג'רס כששיחק מול ריאל מדריד עם מחליפים".


המנג'ר הארגנטיני היה מאושר בסיום: "הראינו שאנחנו יכולים להתמודד עם הגדולות ביותר באירופה. ההופעה שלנו הייתה פנטסטית. האוהדים היו נפלאים. אני אומר להם תודה. אני תמיד אומר לשחקנים שזה מסוג המשחקים שצריך ליהנות בו. בעונה שעברה באלופות לא הצלחנו להתמודד עם האחרות, אבל בשלושת המשחקים האחרונים עשינו זאת".


MIRROR SPORT: Hugo Boss #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/mXfe9V9E2O

— Neil Henderson (@hendopolis) October 17, 2017


"דיילי מייל" ציין שזה היה לילה נפלא לכדורגל האנגלי, אבל כריסטיאנו רונאלדו כבש שער עשירי מול קבוצות אנגליות באלופות ורק לליונל מסי יש יותר – 17 שערים. הארי קיין הוסיף בסיום: "אני חוזר הביתה מרוצה. נבאס מנע ממני לכבוש שער בהצלה ענקית, אבל אני לא חייב לכבוש בכל משחק. ריאל קבוצה ענקית. השחקנים שלה קוראים את המשחק מעולה, אבל לא אכזבנו. לא רבים מוציאים נקודה בברנבאו". 


"מארקה" הספרדי קבע: "לריאל מדריד יש בעיה בסנטיאגו ברנבאו". ריאל ספגה משחק 10 מתוך 14 העונה ולמעשה זה היה המשחק הרביעי משישה, מאז הקלאסיקו בסופר קאפ, בו הבלאנקוס לא מנצחים בבית בכל המסגרות. גם בריאל מדריד נבחר השוער לשחקן המצטיין ובעיתון נכתב: "צריך לבקש מקיילור נבאס סליחה על כל הביקורת נגדו. הוא הציל את את הלבנים שלוש פעמים".


גארי ליניקר עקץ את כרים בנזמה שלא היה בשיאו וצייץ: "האם זה רק אני או שהוא אובר-רייטד? לכבוש שער פה ושם בקבוצה חזקה כמו ריאל מדריד זה לא משהו מיוחד". 


Is it me or is Benzema a tad overrated? A goal every other game in a team as strong as Real Madrid is nada especial. Decent not great.

— Gary Lineker (@GaryLineker) October 17, 2017


מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר בסיום: "ננסה לנצח בוומבלי. זה יהיה כמו גמר הבית עבורנו. זה היה אולי המשחק הכי קשה שלנו העונה, אבל אנחנו מוליכים את הבית יחד איתם עם שבע נקודות. שני השוערים היו המצטיינים במשחק".


מרסלו
אמר בקצרה דברים שונים: "התוצאה לא טובה עבורנו. לא יודע מה קרה לבנזמה שלא היה מפוקס. עלינו לנצח כל משחק ולא רק בחוץ. לא יודע מה קורה לנו בבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי