"הזאר הפלא הכחול. הבלגי הציל את צ'לסי מהפסד"

אדן הזאר
אדן הזאר | צילום : GettyImages

קשרה של הבלוז זוכה למחמאות באנגליה על שער השוויון החשוב, שפירגן דווקא לדז'קו: התרשמתי ממנו מאוד". הבוסני גם זכה למילים טובו ממאמנו: "הוא נולד כדי לכבוש". ניאנגולן עקץ: "רומא קבוצה טובה יותר מצ'לסי"

(גודל טקסט)
צ'לסי אולי לא נמצאת בשיאה בתקופה האחרונה, אך הדבר רק גרם לכך שאתמול (רביעי) ראינו משחק מדהים שהסתיים ב-3:3, עם פייט נפלא של רומא שהצדיקה את הטענה שהקבוצות האיטלקיות שודרגו ביכולתן העונה.


ה"מירור" הלל את אדן הזאר בכותרות מדור הספורט: "הזאר הפלא הכחול. הבלגי הציל את צ'לסי אחרי שהוליכה בהפרש שני שערים. דויד לואיז והזאר כבשו והיה נראה שהמיני משבר של צ'לסי נגמר אחרי שני הפסדי ליגה, אבל שני שחקני מנצ'סטר סיטי בעבר – אדין דז'קו ואלכסנדר קולארוב השוו והעלו ליתרון. הגנת צ'לסי ספגה שלישייה והכוכב הבלגי הציל את קונטה בסיום". העיתון חילק הרבה ציוני 8 להזאר, לואיז ואלבארו מוראטה, קולארוב ודז'קו, דבר המעיד על כמה המשחק היה איכותי. העיתון גם הדגיש: "היעדרו של אנגולו קאנטה הפצוע משמעותי. הוא יחזור רק עוד שלושה שבועות וזה התזמון הכי גרוע מבחינת צ'לסי. בלעדיו הבלוז נוצחה פעמיים בליגה וגילתה אתמול משחק ירוד בהגנה. בלעדיו צ'לסי לא אותה קבוצה".



"דיילי מייל" הראה את תמונת צ'לסי חוגגת בשער וציין שכל חמשת האנגליות במפעל מובילות את הבתים שלהם: "מנצ'סטר סיטי עושה את אנטוניו קונטה חולה. סיטי ניצחה אותו בליגה 0:1 ועכשיו שחקניה לשעבר כפו עליו תיקו 3:3. חסרים לקונטה שלוש נקודות לעלות לשלב הבא, אבל השאלה אם הוא מספיק חזק להצליח גם בשמינית הגמר".

METRO SPORT: FA is rocked #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/ootWfdAf2I

— Neil Henderson (@hendopolis) October 18, 2017

הזאר אמר על המשחק: "זו תוצאה טובה לשתי הקבוצות, אבל אם אתה מוביל 0:2 אתה חייב לנצח משחק כזה. העיקר שנשארנו ראשונים בבית. התרשמתי מאוד מדז'קו. הוא חלוץ אדיר. נגיע לאולימפיקו לנצח. זו הייתה צ'לסי האמיתית. נכון שאיבדנו יתרון, אבל נתנו את הכל עד לסיום והיינו אפילו צריכים לנצח 3:4".


דז'קו, שהראה לראשי סיטי שהם ויתרו עליו בקלות מדי, אמר: "צ'לסי כבשה משלושה מצבים בלבד בכל המשחק. זה מראה עד כמה הם טובים, אבל המנטליות שלנו הייתה מעולה. "הוכחנו עד כמה הכדורגל האיטלקי התקדם. שיחקנו בסטמפורד ברידג' כאילו זה האצטדיון הביתי שלנו. כששיחקתי בסיטי מעולם לא כבשתי נגד צ'לסי, אבל הפעם זה עבד". 


אדין דז'קו. משחק ענק של החולוץ (AFP)
אדין דז"וו. משחק אדיר של החלוץ (AFP)


קשרה הבלגי של רומא ראדג'ה ניאנגולן וחברו של הזאר עקץ את האנגלים: "רומא קבוצה טובה יותר מצ'לסי. היתה לנו הופעה גדולה וזו הייתה הרגשה מוזרה לספוג את השוויון. היינו צריכים להחזיק מעמד, אבל גם כך זו תוצאה טובה. הפסדנו נגד נאפולי והחלטנו שהפעם לא מפסידים ותקפנו כל המחצית השנייה. נכון שקיבלתי הצעה מצ'לסי, אבל אני מאושר שנשארתי. בגומלין ננצח".


מאמן רומא, אוזביו די פרנצ'סקו, שיבח את החלוץ הבוסני: "דז'קו נולד כדי לכבוש. מצער שאתה משחק כל כך טוב ולא מביא הביתה ניצחון, אבל גם כשפיגרנו ראיתי קבוצה שעושה מה שביקשתי". 

אנטוניו קונטה מודאג.
אנטוניו קונטה מודאג. מספיק חזק לעלות לשמינית? (gettyimages)


קונטה אמר בתום המשחק: "אחרי המחצית הראשונה הרופא אמר לי שלואיז סובל מכאבים בירך. אותו דבר עם בקאיוקו שנפצע במפשעה. זו הייתה החלטה טובה להגן עליו. בשלב זה אני חייב לשמור על השחקנים. שיניתי את השיטה ואהבתי את השינוי".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי