טוטנהאם בשמינית אחרי 1:3 על ריאל, מבוכה לדורטמונד

דלה עלי וקיירין טריפייר
דלה עלי וקיירין טריפייר | AFP

ליגת האלופות, מחזור 4: התרנגולים חגגו עם צמד של עלי (27 ו-56) ושער של אריקסן (65), רונאלדו רק צימק (80) לזכות הבלאנקוס, שמצויים במשבר עמוק. רק 1:1 ביתי לבוס מול הקפריסאים. ניצחון לפורטו

(גודל טקסט)
משחקי בתים 7 ו-8 נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור הרביעי בליגת האלופות עם כמה תוצאות מרתקות, אך אחת שבלטה מעל כולן. בוומבלי, טוטנהאם חגגה על ריאל מדריד – שאפשר לומר בפה מלא שמצויה במשבר – עם 1:3 שהבטיח לה כרטיס לשמינית הגמר וככל הנראה את המקום הראשון בבית 8.


במשחק הנוסף בבית, קיבלנו הפתעה אדירה, כשבורוסיה דורטמונד, שגם כן נמצאת בתקופה רעה, סיימה ב-1:1 בלבד מול אפואל ניקוסיה. בבית 7, בשיקטאש התקרבה לשלב הבא אחרי שחילצה 1:1 באיסטנבול מול מונאקו. במקביל באותו בית, פורטו השיגה 1:3 חשוב על לייפציג והשיגה מקדמה על הכרטיס הנוסף מהבית.




בית 7

בשיקטאש – מונאקו 1:1

אלופת צרפת פספסה הזדמנות לקחת שלוש נקודות חשובות ולנצל את המפגש המקביל בבית כדי לשפר עמדות במאבק על הכרטיס לשלב הבא. מונאקו, שהשיגה נקודה בלבד עד כה והפסידה במחזור הקודם 2:1 לטורקים בבית, עלתה דווקא ליתרון רגע לפני הירידה להפסקה כשרוני לופס שלח כדור שטוח מ-20 מטרים פנימה. הטורקים, שאיבדו נקודות לראשונה במפעל וכעת במאזנם 10 נקודות, חזרו למשחק בדקה ה-54 כשצ'אנק טוסון לא נכשל מהנקודה הלבנה.


Are Black Eagles taking off again? #Beşiktaş#UCLpic.twitter.com/2s7kes8gRe

— Beşiktaş JK English (@BesiktasEnglish) November 1, 2017


פורטו – לייפציג 1:3

סגנית אלופת פורטוגל עם ניצחון חשוב במסגרת המאבק על הכרטיס, ככל הנראה שני, לשמינית הגמר. אחרי ה-2:3 של הגרמנים בביתם, הפעם פורטו שמרה על הביתיות, אך המאזן הפנימי עלול להיות בעוכריה. פורטו כעת במקום השני בבית עם שש נקודות, ארבע פחות מבשיקטאש ושתיים יותר מיריבתה. 

הקטור הררה כבש לזכות המארחים ראשון בדקה ה-16. טימו ורנר, שלא פתח בהרכב, עלה מהספסל עם פתיחת החצי השני, ושתי דקות לאחר מכן איזן. יחד עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לקשר האחורי דנילו פריירה, שנגח פנימה בדקה ה-61. מקסימיליאנו פריירה חתם את התוצאה בדקה ה-93.

  

דקה 16, פורטו עלתה ל-0:1: הקשר הקטור הררה כבש מתוך הרחבה לאחר מהלך שהחל בכדור קרן.



הקטור הררה חוגג (AFPׂׂ) 



דקה 48, 1:1: טימו ורנר, שנכנס במחצית, כבש שער אלגנטי באחד על אחד.


דקה 61, פורטו עלתה ל-1:2: דנילו פריירה נגח פנימה אחרי כדור חופשי אותו הגביה אלכס טלאס.



דנילו פריירה נוגח (AFPׂ)


דקה 93, 1:3: מקסימיליאנו פריירה חתם את התוצאה בתום התקפה מתפרצת, אחרי שקיבל כדור עומק נהדר מווינסנט אבובאקר.



בית 8

טוטנהאם – ריאל מדריד 1:3

עם כל הכבוד לניצחון הגדול של התרנגולים, עושה רושם שאלופת אירופה במשבר גדול. אחרי ההפסד המביך 2:1 לג'ירונה ריאל התפרקה וככל הנראה לא תסיים בראשות הבית. דלה עלי, ששב אחרי עונש השעייה באירופה, כיכב עם צמד (27 ו-56). התרנגולים הצליחו להתגבר על מכה לא קטנה בחצי הראשון, כשטובי אלדרווירדלד נאלץ לצאת בדקה ה-24 בשל פציעה, כשמוסא סיסוקו נכנס במקומו.


 כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל. מה קורה לריאל? (AFPׂ)
 

בחצי השני החגיגה נמשכה. הארי קיין, שהתאושש מפציעה, ביצע היפוך תפקידים עם כריסטיאן אריקסן, כשבישל לקשר הדני (65). בדקה ה-80 ריאל מדריד חזרה משער של כריסטיאנו רונאלדו, שכבש את שערו השישי ועלה לטבלת מלך השערים של המפעל עם שישה כיבושים, אחד יותר מקיין. נחמת עניים. התיקו של דורטמונד השאיר את ריאל בפער של חמש נקודות מהגרמנים, אותם יארחו בברנבאו כך שגם זינדין זידאן, למרות הכל, נראה בדרך לשלב הבא.



דקה 20: התרנגולים שולטים במרכז השדה, אך לא הגיעו להזדמנויות יותר מדי מסוכנות.


דקה 27, טוטנהאם עלתה ל-0:1: שלוש דקות אחרי שנאלצה להחליף את טובי אלדרווירלד בשל פציעה, המארחת התאוששה מהמכה. דלה עלי, שחזר מעונש השעייה ומשחק לראשונה באירופה, דחק מקרוב אחרי כדור רוחב של קיירין טריפייר, שהיה בספק נבדל.


We've got @dele_official!

A goal on his return to @ChampionsLeague action to give us the lead against the holders! #COYSpic.twitter.com/xg7E6h9bI7

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) November 1, 2017


דקה  33: כריסטיאנו רונאלדו פספס הזדמנות להשוות כשממצב נוח בתוך הרחבה בעט שטוח לידיו של הוגו לוריס.


דקה 41: החמצה אדירה של הארי קיין. החלוץ בעט מקרוב לגופו של סרחיו ראמוס, כשהאנגלי טען בא בטענות על כך שהספרדי עצר בידו.



הארי קיין מול סרחיו ראמוס (AFP)


דקה 56, 0:2: הבלאנקוס בהלם. דלה עלי בעט מתוך הרחבה, הכדור פגע בראמוס, הטעה את קאסייה ונכנס.


דקה 65, 0:3: חגיגה של הלונדונים מול ריאל האומללה. הארי קיין מצא את כריסטיאן אריקסן בתוך הרחבה, הדני לא נבהל מחילוף התפקידים והכניע בקור רוח את קאסייה.


דקה 80, 3:1: כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו השישי בליגת האלופות, אחרי שבעט מקרוב פנימה.



כריסטיאנו רונאלדו אחרי כיבוש השער (AFP)


הרכבים
טוטנהאם: הוגו לוריס, בן דייויס, קיירן טריפייר, טובי אלדרווירלד (מוסא סיסוקו, 24), יאן ורטונחן, דווינסון סאנצ'ס, אריק דייר, הארי ווינקס (מוסא דמבלה, 66), כריסטיאן אריקסן, דלה עלי, הארי קיין (פרננדו יורנטה, 79)


ריאל מדריד: קיקו קאסייה, מרסלו, סרחיו ראמוס, נאצ'ו, אשרף חכימי, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (תיאו הרננדס, 81), איסקו (בורחה מיוראל, 73), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (מרקו אסנסיו, 73)


בורוסיה דורטמונד – אפואל 1:1

החבורה של פיטר בוס המשיכה את התקופה הרעה מהליגה, והגיעה ללא ספק לרגע הכי מביך שלה העונה. אחרי ש-0:0 בקפריסין התקבל בהבנה עוד אולי, הפעם בוס כבר לא יוכל להגיד שזו תוצאה טובה כפי שעשה אז מול הקבוצה שמדורגת במקום השמיני בקפריסין. מדהים.


שחקני אפואל ניקוסיה חוגגים. שוב חילצו תיקו מהגרמנים (AFP) 

 
 

הגרמנים התקשו גם במחצית הראשונה, אך רפאל גררו היה זה שכבש בדקה ה-29 ונראה היה שהעניינים נרגעים. אלא שאז הגיע החצי השני והאורחת היממה את האוהדים בסיגנל אידונה פארק, כשמיקאיל פוטה הבקיע בדקה ה-56. מי היה מאמין שאחרי ארבעה מחזורים שתי הקבוצות יהיו עם אותו מספר נקודות – שתיים.



דקה 29, בורוסיה דורטמונד עלתה ל-0:1: רפאל גררו הבקיע בתום מבצע נהדר, אחרי שקיבל כדור עומק גאוני משינג'י קגאווה.



שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים (AFPׂ)


דקה 56, 1:1: הגרמנים בהלם. מיקאיל פוטה כבש אחרי שביצע סיבוב אלגנטי בתוך הרחבה, כשעל כדור הרוחב היה אחראי הבלם קראלו – שהיה מועמד בקיץ להגיע למכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי