ספרד בהלם: "רונאלדו מנהל מו"מ עם ריאל מדריד על עזיבתו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

בעולם הכדורגל מתקשים להירגע מדבריו של הפורטוגלי, שהצהיר אחרי ה-3:1 לטוטנהאם כי אינו מעוניין כרגע להאריך את חוזהו. למרות חוזהו שתקף עד 2021, עולה טענה כי הכוכב ינסה לעבור לקבוצה שבקהאם מקים ב-MLS

(גודל טקסט)
ריאל מדריד הושפלה אתמול (רביעי) 3:1 על ידי טוטנהאם בוומבלי (במשחק הראשון שלה אי פעם באצטדיון) והסנטיאגו ברנבאו מתחיל לרעוד.


כריסטיאנו רונאלדו שכבש את השער השישי שלו באלופות מתח ביקורת: "אין לנו משבר. גם אם אנחנו נפסיד ארבעה או חמישה משחקים זה לא יהיה משבר, אבל מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר שם, כולנו תומכים בזינדין זידאן".



"אולי ירדנו קצת ביכולת אחרי שתי זכיות בליגת האלופות ובאליפות ספרד", המשיך הפורטוגלי, "אבל אני רגוע. זה נכון שפפה, חאמס רודריגס ואלברו מוראטה עשו אותנו חזקים יותר והשחקנים שיש לנו צעירים מדי. אנחנו בתקופה רעה כי אנחנו מפסידים והקבוצה רגילה לנצח. זו רק ההתחלה ואני בטוח שזה ישתנה. יש לנו עוד הרבה זמן העונה כדי להשתפר".


#LaPortada 'Saltan todas las alarmas' #UCLpic.twitter.com/XOxA6BxXqg

— MARCA (@marca) 1 בנובמבר 2017

ההפסדים: "שום דבר לא קרה ממש. יש רגעים כאלה לכל קבוצה. אנחנו צריכים להשתנות והכי חשוב להודות שאנחנו לא מספיק טובים. אני לא חושב שהמצב כזה גרוע. צריכים להיות בטוחים בעצמנו".


הארכת החוזה: "כרגע אני לא רוצה להאריך את החוזה שלי. טוב לי המצב הנוכחי".


הביקורות נגד הקבוצה: "כשלא הולך אנשים מוצאים דברים רעים. אני אומר את האמת גם לחברים שלי בקבוצה. אני בטוח שנשנה את המצב. חטפנו חזק על הראש וזה טבעי שאני נראה עצבני על כר הדשא כשאני לא מצליח לעזור לחברים. קיבלנו על הראש כשהם הוליכו 0:3 כי זה לא שיקף את המצב. השער הראשון היה בנבדל והשני גם. המשחק היה שקול יותר ממה שזה נראה. ההבדל היה שהם כבשו מההזדמנויות שלהם ואנחנו לא".


המשבר שלו ואי כיבוש השערים בליגה: "זה בסדר. אני משחק טוב, אבל אף אחד כבר לא סופר את זה אלא רק את השערים. אז תפתחו גוגל ותכתבו כריסטיאנו רונאלדו שערים וכל המספרים יעלו".


בעיתון "דון בלון" לקחו את הדברים של כריסטיאנו רונאלדו כאילו הוא לא רוצה להאריך את חוזהו צעד אחד קדימה, ודווח שם ש-CR7 מנהל מו"מ עם פלורנטינו פרס על עזיבתו את ריאל מדריד. רונאלדו זועם על כך שפרס לא הסכים להעלות את גובה החוזה שלו כפי שדרש ולכן יצא בהצהרה.


רונאלדו
רונאלדו. הכניס את ספרד לשוק (AFP)


רונאלדו חתום עד 2021 בריאל מדריד, אבל נראה שהוא ירצה לעזוב הרבה יותר מוקדם מזה, יתכן שבקיץ הקרוב. לפי הידיעה הוא עשוי לעבור לקבוצה החדשה שמעוניין להקים דייויד בקהאם ב-MLS, ובמקרה כזה לריאל מדריד לא תהיה בעיה לתת לו ללכת כל עוד היא לא מחזקת מועדון בכיר אחר באירופה.


בתוך כך פורסם בעיתון "מונדו דפורטיבו" שהאתר הרשמי של ריאל מדריד התעלם מהביקורת שהטיח רונאלדו בנשיא פרס כאילו הוא מכר את אלברו מוראטה, חאמס רודריגס ופפה. העובדה שהוא אמר "יש לנו עכשיו שחקנים צעירים יותר", נתפסת כביקורת קשה שלו על שאר שחקני הקבוצה.


למרות דבריו של רונאלדו התקשורת הספרדית לא ריחמה. בעיתון "מארקה" הייתה הכותרת הראשית של העיתון: "כל האזעקות הופעלו". בפרשנות למשחק נאמר: "זה היה משחק לא ראוי עבור ריאל מדריד בוומבלי. דווקא בקתדרלת הכדורגל העולמית הקבוצה הציגה את המשחק הכי גרוע שלה בעידן של זידאן. הסיבות רבות וקשה לראות את חצי הכוס המלאה. הפצועים הרבים הם אחת הסיבות. ההפסד כואב, הם חטפו סטירה ענקית לפנים. הרושם שהשאירה ריאל מדריד בוומבלי הרס עבודה של חודשים". בעיתון גם תהו למה זידאן חזר לשחק עם שלושה בלמים אם זה לא עבד מול ג'ירונה.


Buenos días, aquí tenéis la #PortadaAS del 2 de noviembre de 2017 pic.twitter.com/SzOi7SZOFr

— AS (@diarioas) 2 בנובמבר 2017

בעיתון "אס" עלו עם הכותרת בשער: "ליל בלהות בוומבלי. ריאל מדריד נראתה בלי אנרגיה וגם חסר מזל", ולא חסכו ביקורת בטור של העיתונאי הוותיק אלפרדו רלאנו: "הצד הלא יפה של זידאן נחשף בשני המשחקים של ריאל מדריד נגד טוטנהאם וג'ירונה. טוטנהאם פשוט ידעה למה לצפות. הקישור של הבלאנקוס טבע במרכז המגרש ולא מצא פתרונות". עיתונאי "קאדנה סר", רפאל אלקורטה טען: "השחקנים לא נראים בכושר טוב. שיטת שלושת הבלמים חונקת את ריאל מדריד".


לוקה מודריץ' הבטיח שריאל מדריד האמיתית תחזור: "ריאל מדריד תמיד עושה קאמבק, זה הפסד שלא חזינו אותו. אנחנו חייבים למצוא פתרונות למצב. לטוטנהאם היה מגיע לנצח, אבל תמיד יצאנו ממצבים כאלה. הבעיה העיקרית לא פיזית אלא שאנחנו לא משחקים את הכדורגל ששיחקנו רק לפני כמה חודשים. חייבים להיות מאוחדים ולא לחשוב שהמצב כרגע הוא אסון". נאצ'ו הודה: "זה היה משחק רע מאוד, אבל עדיין מצב הרוח אצלנו טוב. הגישה למשחק הייתה טובה. לא היה מגיע לנו להפסיד בצורה כזאת. טוטנהאם הייתה יעילה מאוד ואני ממש עצבני מההפסד. טוטנהאם קבוצה גדולה, אבל אנחנו צריכים להרים את הראש".


גארי ליניקר, שהרגיז במשחק הראשון את זינדין זידאן כשמתח ביקורת על קארים בנזמה כי טען שהוא אוברייטד, ניצל את ההזדמנות ומתח עליו שוב ביקורת בציניות. הוא צייץ: "דאבל של דלה עלי. בטוח שזידאן יוציא עכשיו את בנזמה". אחרי השער השלישי כתב: "שער יפה לטוטנהאם? אלה שמשחקים בלבן הם לא ריאל מדריד נכון?".


Double Alli makes it 2-0. Surely Zidane will bring on Benzema now.

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 1, 2017

באתר "או קיי" פורסם שריאל מדריד כבר מחפשת קיליאן אמבפה חדש כדי לחזק את הקבוצה, ובין השמות שהועלו מרכוס ראשפורד ממנצ'סטר יונייטד, ראיין ברוסטר כוכב המונדיאל עד גיל 17 מליברפול וכן שחקנים בוגרים יותר כמו חלוץ לייפציג טימו ורנר וכוכב דורטמונד כריסטיאן פולישיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי