יונייטד וברצלונה רוצות להבטיח את המקום הראשון, אתלטיקו בקרב גורלי

פול פוגבה
פול פוגבה | Getty

השדים האדומים יסתפקו בנקודה בבאזל (21:45, ישיר בספורט1) כשגם הקטלאנים צריכים לא להפסיד ליובנטוס. הקולצ'ונרוס יארחו את רומא, בניסיון אחרון לשמור על הסיכוי לעלייה

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות יימשך מחר (שלישי) כשרומא וצ'לסי רוצות להבטיח את עלייתן לשמינית גמר ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד במשימה כמעט בלתי אפשרית להישאר בתמונה והמשחק המרכזי יהיה בטורינו בין יובנטוס לברצלונה כשתיקו יספיק לקטלאנים לעלות, כשיובה צריכה ניצחון כדי להירגע.


בית 1

באזל – מנצ'סטר יונייטד (21:45, ישיר בספורט1)

יונייטד כבר בשמינית הגמר, אבל צריכה נקודה כדי להבטיח את המקום הראשון. באזל תבטיח עלייה במקרה שתנצח וצסק"א תפסיד. השוויצרים יחסרו את טאולנט ג'אקה המורחק. כשבשדים האדומים אריק באיי, פיל ג'ונס ומייקל קאריק פצועים ולא יהיו בסגל, לעומת זלאטן איברהימוביץ', פול פוגבה ומרכוס רוחו שנכנסו ל-18 של מוריניו. באזל, אחת מהפתעות הבית המוקדם, מציגה את הכוכב העולה שלה דימיטרי אוברלין. החלוץ הקמרוני בן ה-20 שמושאל מזלצבורג ודחה בעבר הצעה ממנצ'סטר יונייטד, הבריק ב-0:2 על צסק"א.

צסק"א מוסקבה – בנפיקה (19:00)
בנפיקה צריכה לנצח כדי להישאר עם סיכוי לעלות, אבל לליגה האירופית. נכון לעכשיו, נדובר באחד הקמפיינים הכי מאכזבים של הקבוצה הפורטוגלית שלא השיגה עדיין אפילו נקודה אחת. אנדרה אלמיידה ולואיזאו חוזרים להרכב בנפיקה אחרי השעיות. בנפיקה יכולה להתעודד מהמאזן של הרוסים שהפסידו פעמיים בבית ודווקא את שני הניצחונות שלהם הם רשמו בחוץ.


איברהימוביץ' יבטיח את ראשות הבית? (Gettyimages)

בית 2
פאריס סן ז'רמן – סלטיק (21:45
)
בפאריס עסוקים בסיפור שניימאר בילה במועדון לילה אחרי הניצחון 1:4 על נאנט. כלי התקשורת טוענים שזה לא היה מעשה אחראי בגלל שהוא שיחק רע מול נאנט וצריך לשמור על חיים ספורטיביים, אבל מאמנו אונאי אמרי התייצב לצידו: "הוא בחור אחראי שיודע מה הוא עושה. הוא גם צעיר שאוהב לבלות וזה מותר כשהוא לא על כר הדשא. הוא תמיד חוזר והוא מקצוען שמתאמן הכי קשה מכולם".

לפי הפרסומים ב"ל'אקיפ", קיליאן אמבפה יחזור להרכב פ.ס.ז' נגד סלטיק וישחק עם ניימאר ואדינסון קבאני. הקבוצה הצרפתית כבשה 17 שערים ללא מענה באלופות וניצחה בסלטיק פארק את הקבוצה הסקוטית 0:5. אלפונס אראולה שלא ספג אפילו שער אמר: "המטרה העיקרית שלנו לסיים ראשונים בבית ואם גם לא נספוג, זה יהיה מצוין". אמרי הוסיף: "למרות התוצאה במשחק הראשון אני מצפה למשחק קשה יותר בפאריס".


אנדרלכט – באיירן מינכן (21:45)

הבאוורים כבר עלו לשלב הבא לעומת הסגולים שלא יכולים לעלות לשמינית הגמר. קרל היינץ רומניגה שוחח עם כתבים על מועד חזרתו של מנואל נוייר והגיב כי ייתכן שהוא יחזור מאוחר יותר ממה שציפו. התאריך המקורי היה ינואר 2018 וכעת נראה שהוא יידחה. חלוץ הופנהיים סנדרו ואגנר עשוי לדברי רומניגה לעבור לבאיירן בינואר.


ניימאר. בפאריס מתעסקים בבילויים שלו (AFP)

בית 3
אתלטיקו מדריד – רומא (21:45)

רק ניצחון ישאיר את הקולצ'ונרוס בתמונת הסיכויים לעלות לשמינית לעומת רומא שתסתפק בתיקו. אנטואן גרייזמן אומנם גילה יכולת רעה גם ב-0:0 בדרבי מול ריאל מדריד בליגה, אבל הבטיח אתמול להישאר באתלטיקו ולא לעזוב בינואר. "דייגו קוסטה ו-ויטולו מגיעים. אין סיבה שאעזוב", אמר הצרפתי.

שוער רומא ונבחרת ברזיל אליסון אמר שהוא שיחק את אחד המשחקים הטובים שלו בקריירה נגד אתלטיקו מדריד ב-0:0 באולימפיקו. אוהדי הקולצ'ונרוס לא ישכחו אותו אחרי שנעל את השער באותו משחק. "לפני ההגרלה חשבנו שיהיה קשה לעלות בגלל שהבית מאוד קשה", אמר הברזילאי. "הפתיע אותי שאתלטיקו לא ניצחה את קרבאח". אלסנדרו פלורנצי ופטריק שיק ייעדרו מהסגל של רומא, שנמצאת בכושר טוב אחרי שניצחה בדרבי את לאציו 1:2 באולימפיקו.


קרבאח – צ'לסי (19:00)

אנטוניו קונטה עדיין מנסה להתאושש מההפסד המשפיל לרומא 3:0 באולימפיקו. "לא היינו מרוכזים במשחק", הוא אמר במסיבת העיתונאים. "הוכחנו מול מנצ'סטר יונייטד ו-ווסט ברומיץ' שחזרנו לעצמנו. רומא יכולה להיות נקודת מפנה עבורנו. לא איכפת לי לסיים במקום השני בבית. כל 16 העולות לשמינית חזקות". האיטלקי חזר להתלונן על לוח המשחקים הצפוף במיוחד ואמר: "אני מדבר בשם כל הקבוצות האנגליות באירופה. ההתאחדות חייבת להבין אותנו".


קונטה. התלונן שוב על העומס (AFP)

חלוץ מכבי חיפה ובני יהודה לשעבר וקרבאח בהווה אמר: "במועדון שלנו לא חשוב מי כובש, העיקר שמנצחים. אם ננצח נהיה מאושרים".


בית 4

יובנטוס – ברצלונה (21:45)

"הגברת הזקנה" מגיעה לחוצה למשחק אחרי שירדה למקום שלישי בליגה בעקבות ההפסד לסמפדוריה 3:2. ברסה זקוקה לתיקו כדי להבטיח את המקום הראשון, כשיובה צריכה לנצח כדי לעלות. דגלאס קוסטה אמר בראיון: "המשחק נגד בארסה יהיה משחק בין שתי קבוצות חזקות. אנחנו צריכים לנצל את הביתיות. הולך להיות משחק טקטי מאוד ופיזי מאוד". מסימיליאנו אלגרי יעלה בהרכב התקפי מאוד עם פאולו דיבאלה, גונסלו היגוואין ומאריו מנדזוקיץ'.

בברצלונה לעומת זאת, מדברים על כך שעוד 40 יום ליאו מסי יוכל לנהל מו"מ עם כל קבוצה שירצה אחרי שעדיין לא חתם רשמית על הארכת חוזהו במועדון. בתקשורת הקטלאנית פורסם שלואיס סוארס חזר לכושר בגלל שביקש מהמאמן ארנסטו ואלוורדה לשתף יותר את פאקו אלקאסר במשחקי הקבוצה והכימיה ביניהם עובדת.


סוארס. הבקשה לוואלוורדה עזרה (AFP)


ספורטינג ליסבון – אולימפיאקוס (21:45)
הפורטוגלים חייבים ניצחון כדי להשאיר סיכוי לאחד המקומות הראשונים. אולימפיאקוס זקוקה לניצחון והפסד של יובה כדי להשאיר סיכוי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי