אובלק: כואב לכולנו, סימאונה: זו פתיחה של מעגל חדש

שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים
שחקני אתלטיקו מדריד מאוכזבים | AFP

באתלטיקו מדריד ניסו לאסוף את השברים אחרי ההדחה בשלב הבתים של ליגת האלופות. הפרשנים ביקרו: "אתלטי חייבת שינוי". קונטה לא מודאג מהגרלת שמינית הגמר: "מה יעזור המקום הראשון?"

(גודל טקסט)
אחרי שהפכה בשנים האחרונות לאחת הקבוצות הבכירות ביבשת וחברה קבועה בשלבי המכריעים של ליגת האלופות, אתלטיקו מדריד הודחה אמש (שלישי) כבר בשלב הבתים. אחרי 1:1 אצל צ'לסי בסטמפורד ברידג', שהעניק לרומא את ראשות הבית והותיר את הבלוז במקום השני בלבד. אתלטיקו נפגעה בצורה קשה בעקבות ההדחה, גם ברמה הכלכלית כשעל פי הדיווחים בספרד היא תפסיד סכום המוערך ב-30 מיליון יורו. 


יאן אובלק ניסה למצוא את המילים בסיום: "זו מכה קשה, אבל חשוב שנמשיך הלאה. זה כואב לכולנו, לאוהדים ולשחקנים כאחד. רק אנחנו אשמים במצב הזה שלנו. היו משחקים שבהם לא שיחקנו כמו שאנחנו צריכים לשחק, ומשחקים בהם המזל לא היה בצד שלנו. המטרה שלנו היא להתמודד בליגה האירופית, לזכות בה ובאליפות ספרד".



דייגו סימאונה, שספג ביקורת קשה לאחרונה, הסביר: "קרו דברים מוזרים בקמפיין הזה. מול קראבח בעטנו עשר פעמים למסגרת, ולא הבקענו וזה דבר נדיר. עדיין יש לנו את הליגה, גביע המלך והליגה האירופית. נלחם על שלושת המפעלים והעונה הזו עוד ארוכה. בסוף יהיה אפשר להכריז אם נכשלנו או הצלחנו. לא מדובר בסגירת מעגל בשבילי, אלא פתיחה של מעגל חדש שכולל אתגרים חדשים".



לא מוותר. סימאונה (AFP) 


ועדיין, בתקשורת הספרדית התקשו לעכל את הבשורה. 'מארקה' המקומי ביקר: "אולי הליגה האירופית היא לא מה שהייתה בעבר, אבל אתלטיקו חייבת שינוי". מי שספג את מרבית הביקורת היה אנטואן גריזמן, שהצהיר אחרי הגרלת שלב הבתים, כי הוא: "אוהב את ההגרלה". ברשת לא חסכו בביקורת על הצרפתי, שחווה את העונה הקשה ביותר שלו במדי אתלטיקו.


לעומת זאת, צ'לסי מודאגת בגלל סיבות אחרות. הבלוז סיימו רק במקום השני וכעת הם עלולים לפגוש את ברצלונה או פאריס סן ז'רמן בשמינית הגמר. ב'מירור' טענו: "אנטוניו קונטה רצה לבכות אחרי ההחמצה של וויליאן בסיום, הוא תמיד רוצה להיות ראשון בכל דבר". ב'סאן' הבהירו: "צ'לסי הולכת לסבול אם תפגוש את ברצלונה, היא חולמים על בשיקטאש".



המצטיין. הזאר (AFP) 


קונטה סיכם: "כשעוברים שלב אז צריך להיות מוכן לשחק עם הגדולות ביותר. אני משוכנע שהיריבות שיפגשנו אותנו לא יהיו שמחות. תראו מה קרה לנבחרת איטליה ביורו האחרון, היינו ראשונים ואז פגשנו את ספרד וגרמניה. מה יעזור לי המקום הראשון? היינו צריכים להבקיע יותר מול אתלטיקו". מי שזכה למירב המחמאות היה אדן הזאר, שזכה בציון 8 ב'מירור'. גם אובלק זכה לציון 8 אחרי שמנע מספר שערים מאלברו מוראטה.


קונטה אמר: "כשאתה עובר שלב במפעל הזה אתה צריך להיות מוכן לשחק נגד הגדולות ביותר. אני משוכנע שבאותה מידה היריבות שיגרילו אותנו לא יהיו שמחות לשחק נגדנו. תראו מה קרה לאיטליה ביורו האחרון. היינו ראשונים בבית ונאלצנו לשחק נגד ספרד ואחרי זה גרמניה אז מה עזר לנו המקום הראשון? אחרי ההופעה שלנו מול אתלטי מי לא יהיה מרוצה, אבל היו לנו הרבה מצבים שהיינו צריכים להבקיע בהם".

Wednesday's SUN Sport: "Blue Monday" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/xuO34MaN8P

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 5 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי