יורגן קלופ: הופעה מבריקה, אף קבוצה לא תרצה לשחק נגדנו בשמינית

יורגן קלופ
יורגן קלופ | טוויטר

באי הבריטי מנסים לעכל את ה-0:7 האדיר על ספרטק מוסקבה באנפילד: "הופעה מבריקה של ליברפול". אמרה ג'אן אמר: "קוטיניו היה יוצא מהכלל, הוא שחקן חשוב עבורנו". מאמן ספרטק: "אנחנו לא מאומנים מספיק לרמות האלה"

(גודל טקסט)
יורגן קלופ לא ציפה למטח של שבעה שערים אמש, כשליברפול דרסה את ספרטק מוסקבה 0:7 במחזור האחרון של שלב הבתים וסיימה במקום הראשון. לפני המשחק המאמן הגרמני אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק שקבוצתו לא יכולה לשחק על תיקו מו הרוסים, למרות שנקודה הייתה מעלה את המייטירדס לשמינית הגמר.


ב"מירור" רשמו שליברפול נמצאת ברקיע השביעי בעקבות משחק נפלא נוסף של חוליית ההתקפה. ב"דיילי מייל" התחכמו כשרשמו: "השביעיה המופלאה", כהתייחסות לארבעת המופלאים – הביטלס. "ברקיע השביעי" הכותרת של ה"מירור" למשחק הנפלא של חוליית ההתקפה של ליברפול. 



באנגליה יצאו מגדרם בעקבות תצוגה נוספת של האדומים: "ליברפול יצאה לטירוף של שערים. פיליפה קוטיניו כבש שלושער ראשון באלופות. ליברפול כבשה הכי הרבה שערים בשלב המוקדם בתולדותיה, עם 23 שערים ורק פאריס סן ז'רמן כבשה יותר ממנה בבית המוקדם עם 25. מי ירצה להגריל אותה בשמינית הגמר?". המייטירדס הם גם הקבוצה האנגלית שכבשה יותר שערים מכל אחרת בשלב הבתים, כאשר מנצ'סטר יונייטד הייתה הקודמת עם 20 בעונת 98/99.

MAIL SPORT: Magnificent Seven #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/4aN2jNVDTP

— Neil Henderson (@hendopolis) 6 בדצמבר 2017

קלופ יודע שיש לו התקפה של יהלום ביד, אבל טען: "זו הייתה הופעה מבריקה של כל הקבוצה. אחרי הרבה זמן חזרנו וזכינו בבית הזה. אף אחד לא האמין שזה יהיה ככה הלילה. לשתי הקבוצות היו סיכוי. ספרטק קבוצה טובה ואני יודע שאתם לא חושבים עכשיו ככה, אבל קשה לשחק נגדם. זה לילה נפלא ואין לי על מה להתלונן. אני בטוח שאף קבוצה לא תרצה לשחק נגדנו בשמינית. אם נשחק כך במשחקים הבאים נאיים על כולם, אבל כבר היו לנו את אותם שחקנים והם לא כבשו". ליברפול חזרה לשמינית הגמר לראשונה מאז 2008/9.


המשחק הבא שלה יהיה בדרבי נגד אברטון ביום ראשון באנפילד, ונראה שסאם אלרדייס יצטרך להחנות כמה אוטובוסים כדי לעצור את ההתקפה של המייטירדס, אבל ליברפול כמו ליברפול תמיד סובלת מנפילות אחרי הצגות כאלה.


אמרה ג'אן אמר בסיום: "זו הייתה הופעה מבריקה. היה לנו חשוב להבקיע את הראשון, אבל אחרי זה נתנו הצגה. קוטיניו היה יוצא מהכלל. הוא שחקן כל כך חשוב עבורנו, אבל כולם שיחקו טוב".

No need to hide the match ball! ⚽️

It's all yours, @Phil_Coutinho. pic.twitter.com/aNAPtYkxts

— Liverpool FC (@LFC) December 6, 2017

מאמן ספרטק מאסימו קאררה הודה: "הקבוצה שלי נעדרה את האיכות הדרושה למשחק כזה. כנראה שאנחנו לא מאומנים מספיק טוב לרמות האלה של ליגת האלופות. מעולם כמאמן לא הפסדתי בתוצאה כזאת".


במשחק ענק כזה של ליברפול מי יעז למתוח עליה ביקורת. אז יש אחד כזה וקוראים לו רוי קין שאמר: "מאז שהם ניצחו את ארסנל 0:4 הם למעשה לא ניצחו אף קבוצה גדולה. היה להם לילה נוח והחלוצים שלהם נהנו, אבל הגדולות עוד צריכות להגיע לאנפילד. הם מנצחים את הקטנות בכל מפעל, אבל אם היו משחקים בגינה שלהם לא הייתי טורח להתבונן בהם".

Another memorable European night under the Anfield lights… pic.twitter.com/M55tDJg4ll

— Liverpool FC (@LFC) December 6, 2017

בלי קשר למשחק ליברפול מתכוונת להגיש תלונה לאופ"א על גזענות שהפגין אחד משחקני ספרטק מוסקבה עד גיל 23 במשחק הצעירות שנערך אתמול ב"פרנטון פארק" בליברפול בליגת האלופות לנוער, בו ניצחה ליברפול 0:2. ריאן ברוסטר שהיה אחד מכוכבי המונדיאל עד גיל 17 ספג העלבות משחקן של ספרטק על צבע עורו והתפרץ עליו. רק התערבות של המאמן סטיב ג'רארד הצליחה להרגיע את הצעיר שסירב להריגע. ג'רארד אמר בסיום: "קשה לי לדבר על המקרה. אני מעדיף שליברפול תחקור מה קרה ועדיף לדבר על יכולתו של ברוסטר שהיתה מצוינת". ליברפול ניצחה 0:2.

Liverpool coach Steven Gerrard consoles academy star Rhian Brewster after he is allegedly subjected to racial abuse by Spartak Moscow player in UEFA Youth League match pic.twitter.com/bn89tkKZ1d

— Prof Enakhena Kris (@aigbanegbe) 6 בדצמבר 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי