גווארדיולה לא עמד בהבטחתו, בנאפולי מאוכזבים

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | AFP

מאמן מנצ'סטר סיטי אמר שיעשה הכל כדי לנצח את שחטאר, אבל עלה בהרכב מחליפים והפסיד. מאמן הפרטנופיי: "הידיעות מאוקראינה שסיטי מפסידה השפיעו עלינו לרעה". וגם: התחפושת המיוחדת של מאמן שחטאר

(גודל טקסט)
פפ גווארדיולה שלח הודעה אישית למאמן נאפולי מאוריציו סארי שהוא יעשה הכל כדי שמנצ'סטר סיטי שתנצח את שחטאר דונייצק כדי לסייע לנאפולי לעלות לשמינית גמר ליגת האלופות, אבל עלה בהרכב מלא בשחקנים צעירים ונכנע 2:1 בחרקוב, בעוד שנאפולי נותרה בבית (2:1 לפיינורד).


סיטי הפסידה בפעם הראשונה אחרי 21 ניצחונות רצופים, וזה ההפסד הראשון שלה מאז אפריל – 27 משחקים ותשעה חודשים. האנגלים יזכרו היטב את חלוץ שחטאר טייסון שהתעלל בהגנה שלהם ואת מאמן היריבה פאולו פונסקה שהבטיח להגיע למסיבת העיתונאים עם תחפושת זורו אם ינצח ועמד במילתו.




פיל פודן הצעיר הפך לשחקן הראשון שנולד במאי 2000 ומשחק בליגת האלופות (17 ו-191 ימים). הוא השחקן הצעיר ביותר בהיסטוריה שפתח בהרכב הסיטיזנס, אבל עדיין לא שבר את שיאו של סלסטין באבאיירו ששיחק בגיל 16 ו-84 ימים עבור אנדרלכט.


למרות ההפסד, גווארדיולה היה גאה ביכולת שהפגינו שחקניו הצעירים: "אני גאה בטוסין, ברהים ופיל על הדרך בה שיחקו נגד קבוצה כל כך מוכשרת. היינו בפיגור 2:0, אבל ניסינו הכל כדי לחזור וגם הצלחנו לכבוש. אין לי טעם לדבר על היריבה בשמינית. אולי אנחנו טובים היום ונהיה זוועה בפברואר".


Highlight of #UCL for me last night was Shakhtar Donetsk boss Paulo Fonseca wearing a #Zorro mask to the post match presser after his side beat City 2-1.
Fonseca said he'd dress up as Zorro – if Shakhtar advanced.
My kinda coach! pic.twitter.com/7vJpY2hyTt

— Cindy Poluta (@CindyPoluta) December 7, 2017


בנאפולי מאוכזבים מאוד. דריס מרטנס אמר בסיום: "אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ולגלות את היכולת שלנו. לא שיחקנו טוב ואין ספק שאנחנו בשבוע רע. בכל עונה אתה חייב להתמודד עם תקופה כזאת וזה בא לנו בשבוע הכי מכריע". סארי שישחק בליגה האירופית טען: "איבדנו את הדרך שלנו. הידיעות מאוקראינה שסיטי מפסידה השפיעו עלינו לרעה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי