ריאל מדריד מול ניימאר ופ.ס.ז', ברצלונה עם צ'לסי

ניימאר רונאלדו
ניימאר רונאלדו | טוויטר

הספרדיות קיבלו את ההגרלה הכי קשה בשמינית גמר הצ'מפיונס. וגם: יובנטוס - טוטנהאם, באזל - סיטי, פורטו - ליברפול, סביליה - יונייטד, שחטאר - רומא, באיירן - בשיקטאש. ההתחלה ב-13 בפברואר. התאריכים בפנים

(גודל טקסט)
הגרלת שמינית גמר הצ'מפיונס ליג התאכזרה לשתי הספרדיות הגדולות. ברצלונה שסיימה ראשונה בשלב הבתים קיבלה את אחת היריבות הכי חזקות מבין המדורגות שניות, את צ'לסי. ואגב, שקלול האחוזים לפני ההגרלה חזה בדיוק את המשחק הזה. ריאל מדריד שסיימה שנייה בבתים אחרי טוטנהאם נענשה בקרב מול פ.ס.ז' של ניימאר, אדינסון קבאני וקיליאן אמפבה במשחק הכי מעניין של השלב: אלופת אירופה מול פרוייקט הגלקטיקוס של הקטארים בבירת צרפת.


צ'אבי אלונסו, ששיחק בקריירה בשלוש אלופות אירופה ליברפול, ריאל מדריד ובאיירן, אבל זכה בעצמו רק עם אחת (המייטירדס ב-2005) הגריל עוד קרב ספרדי אנגלי בין מנצ'סטר יונייטד לסביליה. טוטנהאם קיבלה הגרלה קשה כמדורגת ראשונה את יובנטוס, בעוד באיירן השנייה קיבלה את המדורגת ראשונה הכי קלה על הנייר, בשיקטאש הטורקית.




ליברפול ומנצ'סטר סיטי זכו להגרלות קלות על הנייר פורטו ובאזל (בהתאמה) וקרב "הקטנות" של שמינית גמר הצ'מפיונס יפגיש את רומא עם שחטאר דונייצק.


#UCLDraw always brings the best together. Neymar vs Ronaldo, Messi vs Hazard, Kane vs Higuain, let it come..#thescoreke#KarakanaYaSoka#UCLpic.twitter.com/hFMeCrN1vZ

— Ronny (@RM_officiale) December 11, 2017


הקבוצות שדורגו במקום שני יארחו את המשחק הראשון בתאריכים 13/14 ו-20/21 בפברואר, כשמשחקי הגומלין יהיו ב-6/7 ו-13/14 במארס אצל המדורגות ראשונות, מה שאמור להעניק להן יתרון (ההכרעה אצלן בבית).


ואלה המשחקים:
ריאל מדריד – פאריס סן ז'רמן (14 בפברואר ו-6 במארס)


צ'לסי – ברצלונה (20 בפברואר ו-14 במארס)


Can't wait for this match – Chelsea vs Barcelona.#CFC#UCLDraw#UCLpic.twitter.com/xyefqX2Bgf

— Chelsea Guy (@iChelseaGuy) December 11, 2017


יובנטוס – טוטנהאם (13 בפברואר ו-7 במארס)


באזל – מנצסטר סיטי (13 בפברואר ו-7 במארס)



פורטו – ליברפול (14 בפברואר ו-6 במארס)



Juventus vs. Tottenham

Buffon vs. Kane

What a match-up. ⚽ pic.twitter.com/NEfekjaeR6

— Football__Tweet (@Football__Tweet) December 11, 2017


סביליה – מנצ'סטר יונייטד (21 בפברואר ו-3 במארס)


שחטאר דונייצק – רומא (21 בפברואר ו-13 במארס)


באיירן – בשיקטאש (20 בפברואר ו-14 במארס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי