מסי: ברצלונה טובה יותר בלי ניימאר, סיטי יכולה לעצור אותנו

פפ גווארדיולה עם ליאו מסי
פפ גווארדיולה עם ליאו מסי | Gettyimages

בראיון באנגליה התייחס הכוכב הארגנטינאי למצבה הנוכחי של הקבוצה: "משחקים מאוזן יותר בלעדיו". בנוסף, החמיא לגווארדיולה: "מאמין שהם יריבים ישירים שלנו על התואר, כמובן שגם פ.ס.ז". ומה עם ריאל מדריד?

(גודל טקסט)

ליאו מסי התראיין לעיתון האנגלי "סאנדיי מירור" ויצא בכמה הצהרות שיכולות לעצבן את היריבות שלו ואת ניימאר, שנחשב לאחד מחבריו הטובים ביותר בברצלונה עד לפני כמה חודשים. ברצלונה, כידוע, תשחק נגד צ'לסי בשבוע הבא במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות.

הכוכב הארגנטינאי התעקש שבארסה טובה יותר ללא ניימאר שעזב לפ.ס.ז' ולא ספר את ריאל מדריד כיריבה של ברצלונה לזכייה בליגת האלופות. הוא הצהיר שפאריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי הן היריבות העיקריות של הקבוצה, אם כי הדגיש שאי אפשר להתעלם מהבלאנקוס.

"ברצלונה יותר מאוזנת היום בלעדיו", אמר מסי על העזיבה של ניימאר. "העזיבה שלו הביאה לשינוי בדרך בה אנחנו משחקים. אומנם עם עזיבתו איבדנו מכוחנו בהתקפה, אבל משחק ההתקפה שלנו התאזן ומאפשר לנו להיות הרבה יותר יציבים".


מסי וניימאר. ברצלונה מסתדרת בלי הברזילאי (Gettyimages)

לשאלה מי תזכה בליגת האלופות פרגן למאמנו לשעבר פפ גווארדיולה כשאמר: "אני מאמין שמנצ'סטר סיטי יריבה ישירה שלנו לזכייה בליגת האלופות וכמובן פאריס סן ז'רמן נמצאת שם בזכות ניימאר וקיליאן אמבפה. אני לא מוציא מכלל אפשרות את ריאל מדריד בגלל שהיא קבוצה איכותית שזכתה פעמיים רצופות בתואר. יחד עם זאת, הם עדיין לא השיגו את התוצאות המצופות מהם העונה. יש גם את באיירן מינכן שתיאבק עד הסוף, אבל לדעתי סיטי ופ.ס.ז' הכי מסוכנות".

בתוך כך, ברוסיה מודעים לעובדה שמסי יהיה השחקן הכי אטרקטיבי במונדיאל, והבנק המקומי "אלפא" החתים אותו על חוזה פרסום נרחב לקראת הטורניר הגדול שייערך במדינה. מדובר בבנק הפרטי הגדול ביותר ברוסיה והחוזה הוא לשנה אחת.


הראיון הבלעדי ב"מירור" (מתוך העיתון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי