"קלופ צדק כשאמר שליברפול יכולה ללכת עד הסוף"

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים | Gettyimages

בתקשורת האנגלית החמיאו לאדומים אחרי ה-0:5 הגדול על פורטו ב"דרגאו". מאנה הצטיין עם שלושער והפך לשני בתולדות המועדון שעושה זאת בחוץ, סלאח הצטרף לרשימה מכובדת

(גודל טקסט)
ליברפול רמסה אמש (רביעי) 0:5 את פורטו בדרגאו במסגרת המשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות ואולי הרוויחה מחדש את סאדיו מאנה, שקצת נעלם בשבועות האחרונים, אך הצטיין אתמול עם שלושער נפלא. הסנגלי הפך לשני בלבד בתולדות המועדון שכובש שלושער מחוץ לאנפילד באירופה. המייטירדס כבר כבשו העונה 99 שערים ויש להם עוד משחקים רבים.


מוחמד סלאח המשיך להציג יכולת מדהימה וכבש את שערו ה-30 העונה במדים האדומים והוא השחקן ה-13 של ליברפול בכל הזמנים שכבש 30 שערים לעונה. קני דלגליש כבש הכי הרבה שערים לעונה – 47 שערים ב-1983/84. הוא גם כבש חמש פעמים 30 שערים ויותר, רובי פאולר כבש בשלוש עונות 30 שערים לפחות בעונה (36 בעונת 95/96), פרננדו טורס מצא את הרשת 33 פעמים ב-2007/8 והאחרון שעשה זאת היה לואיס סוארס פעמיים (הכי הרבה ב-2013/14, אז הבקיע 31).



המאמן יורגן קלופ אמר על סלאח: "מקווה שהוא לא יעצור ב-30 שערים. כל שער שנכבש במשחק היה כמו שער ניצחון. דיברנו בשבועות האחרונים הרבה על סלאח, אבל לסאדיו מאנה היה סוג של קאמבק. אני שמח שהוא החזיר לעצמו את היכולת של שנה שעברה וכבש כבר 12 שערים. הוא כל הזמן היה שחקן פנטסטי עבורנו ואני שמח שהוא הוכיח זאת שוב". ג'יימס מילנר שבישל לסנגלי אמר: "הוא עשה עבודה מעולה. כולם רואים את היכולת הטכנית הנפלאה שלו, הוא עובד קשה בשביל זה".



מאנה. חזר לעניינים? (AFP)


מאנה שלא השתתף בחגיגת השערים של ליברפול לאחרונה וכבש רק שני שערים מאז ה-6 בדצמבר היה מאושר בסיום: "אנחנו צריכים לשחק כקבוצה וזה מה שעשינו. שיחקנו כדורגל גדול וכבשנו חמישייה. מהשער החמישי הכי נהנתי בגלל שהוא היה הכי יפה". "דיילי מירור" כתב שהתוצאה והדרך בה ליברפול שיחקה, לא רק מעלות אותה כמעט בביטחון לרבע הגמר, אלא יש אמונה שהיא תוכל להגיע רחוק. "אלה שהרימו גבה כשקלופ טען שליברפול יכולה לזכות בליגת האלופות הבינו על מה הוא מדבר אחרי המשחק עם פורטו", אמר העיתון.


קלופ שוב אישר שלוריס קריוס הוא השוער הראשון של הקבוצה וסירב אומנם לומר שזהו סופו של סימון מניולה, אבל מהדברים שכן אמר, עולה שהבלגי צריך לחפש קבוצה אחרת: "אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד ואני בטח שלא יודע". לפי "ליברפול אקו", גם השוער הגרמני עדיין צריך להוכיח את עצמו, אחרת ליברפול תצרף בקיץ שוער אחר כשאליסון הברזילאי מועמד להגיע מרומא, למרות שהוא אמור לחתום בה על חוזה חדש.


Thursday's MAIL Sport: "Mane, Mane, Mane!" #BBCPapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/6b3pZHSaXh

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 14 בפברואר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי