מונטלה התלוצץ: לעצור את סאנצ'ס? אולי נהרוג אותו

פול פוגבה וז'וזה מוריניו
פול פוגבה וז'וזה מוריניו | Gettyimages

מאמן סביליה דיבר לקראת המפגש ברביעי (21:45) נגד יונייטד בשמינית גמר האלופות. השדים האדומים יצטרכו להתמודד גם עם מערכת יחסים רעועה בין מוריניו לפול פוגבה. התקשורת האנגלית: "המצב רחוק מלהיות ורוד"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו חוזר לספרד מחר (רביעי, 21:45), הפעם עם מנצ'סטר יונייטד למשחק נגד סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות. המיוחד שעזב את ריאל מדריד אחרי מערכת יחסים רעועה עם כמה משחקני הבלאנקוס, ירצה להשיג הכרעה כבר במשחק הראשון ולהראות שלא קיים שום משבר בינו לבין פול פוגבה. זה יהיה מפגש ראשון בין שתי הקבוצות, שהן גם שתי הזוכות האחרונות בליגה האירופית, אבל למאמן הפורטוגלי יש מאזן מעולה נגד היריבה: שבעה ניצחונות והפסד אחד.


איאן רייט, כיום פרשן ה"סאן", טען בטור בעיתון כי ירח הדבש של מוריניו עם מנצ'סטר יונייטד הסתיים. "החודש הקרוב הוא קריטי עבור יונייטד. שני משחקים לא קלים מול סביליה באלופות ושני משחקי ליגה קשים מול צ'לסי וליברפול", כתב רייט, "וכל זה כאשר מתחת לפני האדמה ב"אולד טראפורד" יש הרבה רחשים. מוריניו יכול להכחיש עד מחר, אבל יחסיו עם פוגבה רחוקים מלהיות ורודים". פוגבה עצמו התאמן היום יחד עם מרכוס ראשפורד, זלאטן איברהימוביץ, אנדר הררה ואריק באיי, אבל עדיין לא ברור אם ישחק מחר.




בניגוד לפוגבה, חואן מאטה  הסדיר את יחסיו עם המנג'ר.  "כשמוריניו התמנה למנג'ר הקבוצה קיבלתי כמה טלפונים מחברים ובני משפחה שהיו מודאגים", סיפר מאטה ל"מונדו דפורטיביו" בהתייחסו לכך שהמיוחד היה זה שהעיף אותו מצ'לסי לפני שחתם ביונייטד, "אמרתי לכולם שאין לי בעיות אישיות איתו. הדיבורים על היחסים שלנו הורכבו משקרים ומשמועות מופרכות".


מוריניו עצמו חידש לספרדי את החוזה לפני כחודש ואמר לכתבים: " מאטה שחקן חשוב. כשהגעתי ליונייטד כולם אמרו שהוא בצרות ועכשיו הפעלנו את האופציה להחתים אותו לעוד עונה. הוא שחקן חשוב עבורי, המועדון והשחקנים."


קשר האדומים מייקל קאריק אמר לטלוויזיה של מנצ'סטר שביקש מחבריו לעזור לו להגיע הכי רחוק שאפשר באלופות העונה בתור מתנת פרידה לפרישה המיועדת שלו בקיץ. "זה לא רק קשור אליי, זה צריך להיות הסטנדרט שלנו בכל עונה, להיאבק על השלב הכי גבוה במפעל", אמר קאריק.



Pogba taking part in training ahead of Sevilla after he missed the Huddersfield game through illness #MUFCpic.twitter.com/bHJ9wz1J15

— Charlotte Duncker (@CharDuncker) 20 בפברואר 2018


בסביליה מודעים למשוכה הגבוהה שעליהם לעבור. רק לאחרונה התאוששה הקבוצה מהתקופה הלא טובה שעברה עליה עם שלושה ניצחונות רצופים, מהם אחד בגביע המלך, תחת הדרכתו של המאמן החדש וינצ'נזו מונטלה. העיתון "אסטדיו דפורטיבו" כתב שמונטלה, שהגיע ארבע פעמים לחצי גמר הגביע האיטלקי ופעמיים לגמר, מונה למאמן בעיקר בשל הרקורד שלו באירופה: הוא ניצח שבעה מתוך תשעה משחקים כמאמן בשלבי נוק-אאוט.


מונטלה אמר לקראת המשחק: "מוריניו היה חלוץ בכל הקשור לטקטיקות בכדורגל. קראתי עליו הרבה ספרים. אני חושב שהוא יריב ראוי מאוד. נצטרך להיות בשיאנו מנטלית ופיזית וזה יהיה יום גדול ומשחק גדול. לא ספרתי כמה משחקים מוריניו ניהל במפעל הזה, אבל נהיה מוכנים לקראתו". 


Sevilla coach Montella previewing the #MUFC match: "Mourinho was a pioneer when it comes to tactics in football. I've read many books. I think Mourinho is quite a good rival" pic.twitter.com/uMLDZPN3y9

— Simon Peach (@SimonPeach) 20 בפברואר 2018


על אלכסיס סאנצ'ס
: "אני זוכר אותו מצוין כששיחק עדיין באודינזה. הוא השתפר מאוד והוא שחקן מצוין בעיקר בהתקפות מעבר. יש ליונייטד מהירות מסחררת בהתקפה". מונטלה נשאל איך הוא מתכנן לעצור את החלוץ המסוכן, והשיב: "צריך לעשות הכל בשביל לנסות. אולי נהרוג אותו, או לפחות נפצע אותו", התלוצץ.


השחקן החם בסביליה הוא הקשר פבלו סראביה בן ה-25, שהחל את דרכו בריאל מדריד קסטיה. "הוא הופך את שאר השחקנים סביבו לטובים יותר. ב-13 המשחקים האחרונים תחת מונטלה הוא כבש חמישה שערים ובישל עוד חמישה, וממוקם כרגע ראשון בטבלת הבישולים של הקבוצה ושני בטבלת הכיבושים.


פבלו סראביה. יעמוד בציפיות? (Gettyimage)פבלו סראביה. יעמוד בציפיות? (Gettyimage)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי