קימיך: פנטסטי שגם ב-0:3 רצינו להגדיל את היתרון

שחקני בא
שחקני באיירן מינכן חוגגים | Gettyimages

באיירן מינכן הביסה 0:5 את בשיקטאש בדרך לרבע גמר המפעל, אך לא כולם יצאו מרוצים: "מה זה יעזור אם אבכה להנהלה?", אמר בסיום אריאן רובן שעלה מהספסל. תומאס מולר: "אנחנו קבוצה גדולה"

(גודל טקסט)
באיירן אותתה לכולם שגם אם לא סופרים אותה כבשנים עברו, היא בהחלט יכולה להיות זו שתניף את הגביע עם האוזניים הגדולות. הזכייה האחרונה שלה בליגת האלופות הייתה עם יופ היינקס על הקווים, וכעת כשהוא שוב בתפקיד המאמן הראשי ואחרי 0:5 ביתי על בשיקטאש אמש, היא יכולה לחלום על טרבל חלומי בפעם השנייה תחת המאמן בן ה-72.


בשיקטאש סיימה ראשונה את שלב הבתים, בבית בו נאפולי סיימה את דרכה, אבל אתמול הטורקים הושפלו ו"בילד" היה ישיר כשכתב בכותרת: "באיירן יכולה לחשוב על רבע גמר". היינקס ביצע תשעה שינויים בהרכב לעומת ה-12 על וולפסבורג, השיג את הניצחון ה-14 ברצף בכל המסגרות וזכה למחמאות בתקשורת הגרמנית.




היינקס אמר בסיום: "כולם ראו שהתקשינו במחצית הראשונה ולא מצאנו את קצב המשחק הנכון. דיברתי עם השחקנים במחצית ואמרתי להם שאנחנו רחוקים מדי מהכדור. זה עזר. אני שמח שיש לי מחליפים מצוינים שיכולים להיכנס ולתרום. קינגסלי קומאן היה מצוין ופרנק ריברי נכנס ל-12 דקות עם המון מוטיבציה".


Bayern have now won 14 games in a row in all competitions. #UCLpic.twitter.com/D49hpP3eD4

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) 20 בפברואר 2018

מי שקצר את השבחים על משחקו אתמול היה תומאס מולר, שאצל קרלו אנצ'לוטי איבד את חדוות המשחק והיו לו בעיות קשות להבקיע ואתמול עשה זאת פעמיים וגם הוסיף בישול. "לחצנו אותם בכל הכוח והמהירות. זאת תוצאה מצוינת עבורנו, אבל לא הייתי מרוצה מהיכולת שלנו בתחילת המחצית הראשונה", סיפר הכוכב הגרמני.


"בשיקטאש לא עשתה לנו חיים קלים, אבל הכרטיס האדום שנשלף לדומאגוי וידה עזר. לא היינו מספיק אגרסיביים בחצי הראשון, אנחנו צריכים לשחק 90 דקות כמו במחצית השנייה, להיות אמיצים וללכת קדימה. יש לנו קבוצה גדולה וכבר הוכחנו ששחקני ספסל אצלנו עושים דברים גדולים, כי כולם רוצים לנצח", סיכם מולר.


ג'ושוע קימיך סיפר על רצון השחקנים להביס: "זה פנטסטי שגם ביתרון 0:3 עדיין רצינו לכבוש עוד". באיירן בעטה לשער 34 פעמים, לאורך השנים רק פעמיים היא בעטה יותר במשחק במסגרת ליגת האלופות. אריאן רובן שנכנס רק כמחליף אמר שהוא לא היה מרוצה מכך, אבל ציין: "אני כבר בן 34 ומקצוען. אם אתחיל לבכות לקרל היינץ רומניגה ואולי האנס, מה זה יעזור? העיקר ששיחקתי בסופו של דבר, כי אלו המשחקים שהם הדובדבן על העוגה בכל העונה".



לא רצו לעצור גם ביתרון מבטיח כמו 0:3. שחקני באיירן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי