דה חאה: עשיתי הצלה גדולה ברגע חשוב של המשחק

דויד דה חאה
דויד דה חאה | AFP

השוער האדיר של מנצ'סטר יונייטד היה מרוצה אחרי ה-0:0 בסביליה: "התוצאה עדיין פתוחה", מוריניו: "פוגבה היה חיובי". מאמן רומא אחרי ה-2:1 מול שחטאר: "ביצענו שגיאות של תלמידים"

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הערב (רביעי) בליגת האלופות. במרכזי שבהם מנצ'סטר יונייטד חילצה 0:0 בסביליה בזכות הצגת ענק של דויד דה חאה ובשני שחטאר דונייצק חזרה מפיגור וניצחה 1:2 בבית את רומא.

דה חאה, המצטיין במשחק, אמר: "היו להם את ההזדמנויות הכי טובות במשחק. הגנו היטב אבל הם שלטו בכדור, הם שיחקו טוב מאוד אבל התוצאה פתוחה". על ההצלה הגדולה: "זה היה ברגע האחרון של המחצית הראשונה, אז זה היה רגע חשוב של המשחק. עשיתי הצלה גדולה ואני שמח ממנה".

ז'וזה מוריניו דיבר על היכולת של פוגבה: "כל הקישור שלנו היה טוב. כשהררה יצא, פול עשה מאמץ גדול להיכנס לדינמיקה שהיינו צריכים, היה לו מופע חיובי".

מאמן רומא אוזביו די פרנצ'סקו: "זה נראה כאילו היו לרומא שתי קבוצות על המגרש היום, במחצית הראשונה שיחקנו כדי לפגוע בהן ובמחצית השנייה התגוננו. אני לא יודע למה, וזה כואב, זה גם כואב לספוג שער אחרי איבוד כדור. ביצענו יותר מדי שגיאות של תלמידים בתור שחקנים מנוסים מאוד".

אליסון מרומא: "ברור ש-1:2 זו לא התוצאה לא ציפינו, אבל אנחנו עדיין בתוך המפגש הזה. בואו לא נשכח שהחצי הראשון שלנו היה מצוין, לשחטאר יש איכות והלילה זה התבטא בפרטים הקטנים".

די פרנצ'סקו עם פונסקה (AFP)
די פרנצ'סקו עם פונסקה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי