למרות היתרון: קלופ מתעקש לפתוח עם השחקנים הבכירים מול פורטו

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול לא יבצע שינויים קיצוניים בהרכב בגומלין האלופות למרות ה-0:5 במשחק הראשון והמשחק בעוד ארבעה ימים מול מנצ'סטר יונייטד

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)
פורטו תגיע מחר (שלישי, 21:45) לאנפילד למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות, שיהיה לפרוטוקול בלבד לאחר ה-0:5 המשכנע של ליברפול בפורטוגל במשחק הראשון. רק תוצאה סנסציונית תמנע מליברפול להעפיל לרבע הגמר.


האדומים נמצאים בכושר שיא, גם בליגה אבל במיוחד באירופה, שם הבקיעו 28 שערים בשבעה משחקים. עם הכרטיס לשלב הבא למעשה בכיס שלהם ומשחק ליגה נגד מנצ'סטר יונייטד רק ארבעה ימים לאחר מכן, טבעי לצפות מיורגן קלופ לערוך רוטציה בסגל ולאפשר למספר שחקנים מרכזיים לנוח, אבל העיתון "ליברפול אקו" מדווח כי קלופ מתעקש לעלות בהרכב חזק, מבלי להסתכל על המפגש מול יונייטד בשבת. "ארסנל עלתה בהרכב חסר מול אוסטרסונד, ואחר כך כולם אמרו 'וואו, זה כל כך מביך להפסיד לקבוצה השבדית' בדיוק בגלל זה", אמר הגרמני.



נראה שהמאמן באמת עומד מאחורי דבריו וליברפול אמורה לעלות עם השלישייה המוחצת של מוחמד סלאח, רוברט פירמינו וסאדיו מאנה, שהובילה את ליברפול ל-100 איומים על השער בליגת האלופות העונה. שינוי שכן אמור לקרות הוא שיתופו של נתניאל קליין שיחזור לאחר היעדרות ממושכת, כשגם אדם ללאנה יכול לקבל הזדמנות בהרכב. במסיבת העיתונאים אישר המנג'ר שויינאלדום ו-וודברן הצעיר ייעדרו. 


"פורטו קבוצה פנטסטית, אבל היינו אפקטיביים ומאוד חזקים באותו ערב בפורטו", הוסיף קלופ, "אני יודע שיש להם פצועים, אבל אני לא מצפה לראות מולנו את פורטו ב'. אנחנו לא נעשה יותר משניים-שלושה שינויים, רוצים לשחק עם אלו שבכושר הכי טוב. אנחנו מכבדים את פורטו ואת המפעל יותר מדי בשביל לערוך כזו מהפכה".

Only three teams have created 100 chances or more in the Champions League this season:

Bayern Munich (113)
Real Madrid (112)
Liverpool (100) pic.twitter.com/QxeUJBDJih

— Squawka Football (@Squawka) February 22, 2018


החבורה של סרג'יו קונססאו תנסה לעשות את הבלתי ייאמן כשהיא יודעת שבלי קשר לתוצאה במשחק הראשון בכל מקרה היא הייתה מגיעה כאנדרדוג. למעשה, מאז התבוסה לליברפול היא ניצחה את ארבעת משחקיה כולל 1:2 בקלאסיקו הפורטוגלי על ספורטינג ליסבון, והיא מובילה את הטבלה בליגה המקומית כשהיא בלתי מנוצחת.

Até já Liverpool ⚪#FCPorto#LFCFCP#UCLpic.twitter.com/VLxEN9igd3

— FC Porto (@FCPorto) March 5, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי