ז'ינולה: הפרויקט הבא של זידאן יהיה לזכות עם פ.ס.ז' באלופות

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettimages

כוכב העבר, שהיה שותף לקאמבק הגדול של פאריס סן ז'רמן על ריאל מדריד בעונת 1993/4, סיפר: "לא יודע מתי זה יקרה, אבל לדעתי אידיאלי עבורו לחזור לצרפת". על המשחק: "יהיה קשה, אבל אמרי לא יכול לתרץ אם יודח"

(גודל טקסט)
דויד ז'ינולה, מכוכבי פאריס סן ז'רמן בעבר וגם ניוקאסל, טוטנהאם, אסטון וילה ואברטון, התראיין לעיתון "אל פאיס" הספרדי והתייחס כמובן לקרב הענקיות הערב בפארק דה פראנס, כשפאריס סן ז'רמן תנסה למחוק 3:1 מהברנבאו ולהדיח את ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות.


ז'ינולה, שבין השאר שיחק עבור פ.ס.ז' כשהיא הדיחה את ריאל מדריד מגביע אופ"א ב-1993, הבהיר כי הדחה מבחינתו משמעותה כישלון: "לא יהיו לאמרי תירוצים אם הקבוצה לא תדיח את ריאל מדריד, גם לא היעדרותו של ניימאר. הבעלים מקטאר הביאו לו את כל השחקנים שרצה, כולל ניימאר בהשקעה של 400 מיליון יורו.  זה רכש שכלל שני שחקנים מהטובים בעולם. הם חידשו את כל מתקני הספורט של הקבוצה והשקיעו את הסכומים הגדולים בעולם. לאמרי יש הרבה אנשי צוות שעובדים עבורו, ואם הוא לא יצליח הוא יצטרך לעזוב. ברור לי שהולך להיות קשה להפוך את התוצאה, אני לא אומר שזה קל".




השמועות על זינדין זידאן כיורש של אמרי בפ.ס.ז':
"אני מאמין שזידאן עשוי להחליף אותו. לא ברור עוד מה יקרה בריאל מדריד בקיץ, אבל עבור זיזו זה יהיה אידיאלי לחזור לצרפת ולאמן קבוצה בקליבר של פאריס סן ז'רמן. אני חושב שהפרויקט הבא שלו יהיה לזכות עם פ.ס.ז' בליגת האלופות, אבל לא יודע מתי זה ייצא לפועל. לאחר שישיג אותו הוא יוכל לעבור לפרויקט הבא – לאמן את נבחרת צרפת".

David Ginola : "Montrer d'entrée aux Madrilènes que la soirée va être difficile" #PSG#TeamPSGhttps://t.co/SyxLbpmBSwpic.twitter.com/duvqzux6lf

— Allpaname (@AllPanAme) 6 במרץ 2018

ההיעדרות של ניימאר: "גם בלעדיו לקבוצה יש אופציות. הוא שחקן ענק, אבל קבאני, אמבפה ודי מריה שחקנים מהשורה הראשונה בעולם. יש להם הרבה כישרון ואין דבר שהם לא יוכלו לעשות. ה-3:1 במשחק הראשון אולי מקשה עליהם, אבל זו לא תוצאה בלתי ניתנת למעבר. אני מכיר את המועדון הזה מבפנים ויודע עד כמה חזק הוא". 


כאמור, ב-1993 היה שותף ז'ינולה לקאמבק אדיר של פ.ס.ז' על ריאל מדריד, אז במסגרת גביע אופ"א היא מחקה 3:1 מהמשחק הראשון במדריד בזכות 1:4 בגומלין. "הייתה לנו אז קבוצה מדהימה שהאמינה בעצמה וכל משחק שעבר עשה אותנו יותר טובים", סיפר כוכב העבר על המפגש ההוא, "היו לנו שחקנים כמו ג'ורג' וואה, דניאל בראבו, ריקרדו ו-ואלדו הברזילאים. הצלחנו לנצח בזכות החוזק הפסיכולוגי והמנטלי ואני חושב שלפ.ס.ז' יש גם היום שחקנים נפלאים, כך שהיא יכולה להאמין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי