קלופ: זה לא מפתיע שליברפול בשלב הזה. סיכוי טוב שנעפיל לחצי

יורגן קלופ עם קסיאס
יורגן קלופ עם קסיאס | AFP

אחרי ה-0:0 המשמים בגומלין מול פורטו וחזרת המועדון לשלב רבע הגמר לראשונה מאז 2009, המנג'ר הבהיר: "כל כך הרבה זמן חיכו לזה בעיר ואנחנו כאן בזכות". קסיאס זכה לתשואות באנפילד במשחקו ה-167 במפעל

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

יורגן קלופ לא שינה יותר מדי את ההרכב אמש (שלישי) ב-0:0 מול פורטו בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות באנפילד, במשחק שהיה לפרוטוקול לאור העובדה שבדראגאו בחודש שעבר זה הסתיים ב-0:5 מוחץ לזכות האדומים, ובממלכה התקשו להבין בעיקר את הדקות הרבות שקיבלו רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה.

בעוד מוחמד סלאח זכה למנוחה ועלה מהספסל רק בדקה ה-74 במקומו של מאנה, תהו רבים מדוע מצא את עצמו רוברטו פירמינו במשך 62 דקות על כר הדשא, בוודאי לאור העובדה שכבר בשבת הקרובה תתארח הקבוצה אצל מנצ'סטר יונייטד במה שעשוי להיות הקרב על המקום השני בפרמיירליג (שבת, 14:30 בספורטHD1). 

יתרה מכך, ב"ליברפול אקו" קיבל פירמינו רק את הציון 5, הכי נמוך מבין שחקני ליברפול, ועליו נכתב: "שיחק שעה והשאלה הגדולה שצריכה להישאל היא 'למה?'. הייתה לו הזדמנות אחת שנבלמה, כמעט שלא השפיע לאור ההגנה המעובה של פורטו. לא פירמינו שאנחנו מכירים".


רוברטו פירמינו. שמר כוחות למשחק מול יונייטד? (AFP)

"אם להיות כן, זה מרגיש מאוד טוב להיות ברבע גמר ליגת האלופות", אמר המנג'ר יורגן קלופ במסיבת העיתונאים בסיום, "אני לא יכול אפילו להרגיש את מה שאנשים כאן מרגישים אחרי שחיכו לזה כל כך הרבה זמן", אמר מי שהשיב את המייטירדס למעמד לראשונה מאז 2009. "אני חושב שהשנה אנחנו שייכים לשם. הגענו בזכות, זו לא הפתעה גדולה". 

ליברפול נותרה אחת משלוש קבוצות שלא נוצחו עדיין במפעל, יחד עם טוטנהאם וברצלונה, ועם כזו סטטיסטיקה את מי ירצה לקבל קלופ בשלב הבא? ההגרלה תיערך ביום שישי הבא בעיר ניון וקלופ אמר: "הסיבוב הבא יהיה מאוד קשה, זה ברור, יהיו שם עוד שבע קבוצות טובות מאוד וייתכן שארבע מהן יהיו אנגליות. יש לנו סיכויים טובים להגיע לחצי הגמר, וזו כמובן המטרה. השנה הייתה לנו הזדמנות במפעל להגיע לשלבים הגבוהים והנה אנחנו כאן".

מי שאולי ערך אמש באנפילד את משחק ליגת האלופות האחרון שלו בקריירה הוא איקר קסיאס, הספרדי בן ה-36 שב-5:0 ישב על הספסל וזכה אתמול לכבוד. קסיאס הוזכר לא אחת בשנים האחרונות כמועמד לליברפול, והוא אכן זכה לקבלת פנים חמה מאוד מיציעי אנפילד. קסיאס רשם אמש את הופעתו ה-167 במפעל – יותר הופעות מכל שחקן אחר – וגם קלופ לא יכול היה שלא להחמיא: "אני חושב שיש לו יותר הופעות מאשר לכל הסגל שלנו ביחד. אני לא יודע כמה, אבל אני משוכנע שהוא רוצה להמשיך לשחק". 


קסיאס זוכה לכבוד באנפילד גם ממילנר ומורנו (AFP)

קשר ליברפול אמרה ג'אן אמר בסיום המשחק: "הייתי רוצה להימנע בהגרלה מלפגוש קבוצה אנגלית, אבל חוץ מזה לא אכפת לי נגד מי נשחק".

דיאן לוברן הוסיף: "המטרה שלנו ללכת צעד אחר צעד. לא אוהב לדבר על העתיד , אבל אם נמשיך עם היכולת הזאת אנחנו יכולים להגיע לגמר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי