אמרי לא ימשיך בפ.ס.ז'. דראקסלר: "כל האיצטדיון ידע שלא נעלה"

ראביו ושחקני פ.ס.ז' אחרי ההדחה
ראביו ושחקני פ.ס.ז' אחרי ההדחה | AFP

המאמן אמור לעזוב בקיץ אחרי ההדחה בשמינית, הקשר הגרמני שעלה מהספסל תקף: "היינו צריכים לשחק במערך התקפי יותר". הנשיא אל חלאיפי "לא נקבל החלטות מהירות". ניימאר תמך בחבריו: "עצוב שלא יכולתי לעזור"

(גודל טקסט)
אכזבה קשה מאוד בפאריס סן ז'רמן. שנה שנייה ברציפות שהקבוצה מודחת על ידי יריבה ספרדית, בשנה שעברה זה קרה לה מול ברצלונה, אבל הבעיה הגדולה יותר בעיר האורות היא בשל העובדה שבקיץ הושקעו מאות מיליוני יורו, בין השאר בהבאת ניימאר וקיליאן אמבפה, ועדיין היא מחוץ ל-8 הגדולות במפעל.


הנשיא נאסר אל חלאיפי התייצב מול המיקרופונים לאחר ה-2:1 לריאל מדריד אמש (5:2 בסיכום) ואמר דברים דומים ליום שאחרי ההדחה מול ברצלונה: "אנחנו מאוד מאוד עצובים. אנחנו צריכים לשבת ולחשוב מה לעשות כדי להשתפר בשנה הבאה. זה לא הרגע לדבר על שינויים. אנחנו צריכים להירגע קודם. אני מאוכזב מההדחה ומהתגובות של כמה שחקנים על המגרש. במחצית הראשונה שלטנו והיה חסר רק שער כדי להוכיח זאת ולשנות את כל מהלך המשחק. האדום של מרקו וראטי הרג לנו את המשחק. נעבוד קשה בעתיד כדי לתת יותר למועדון ולשחקנים. אנחנו לא רוצים להחליט לגבי המאמן החלטות מהירות ברגע כזה".




כמובן, אפשר גם להבין זאת מדברי הנשיא, מעמדו של המאמן אוניי אמרי מעורער כעת יותר מתמיד וחלק מהשינויים שעליהם דיבר הנשיא הם גם החלפת המאמן. "שנה אחרת, אבל כל פעם אותו סיפור", צייצו ב-ESPN. הרשת כתבה: "ניימאר היה חסר, אבל האמת שגם היה חסר לב גדול לשחקנים. השאלה הגדולה היא מי יחליף את אמרי?".

Different year. Same story for PSG. pic.twitter.com/Wr7Svag4CG

— ESPN UK (@ESPNUK) 6 במרץ 2018

ציוץ נוסף הגיע גם מניימאר עצמו: "אני עצוב בגלל ההפסד, אבל הרבה יותר עצוב בגלל שלא יכולתי לעזור ולהיות שם על כר הדשא. מה שעשה אותי גאה זה לראות את כל המאמצים של כולם. ברכותי לבחורים. אלה פאריס". 

Estou triste pela derrota, muito mais triste por não estar em campo ajudando meus companheiros!! O que me deixa orgulhoso é ver o esforço de todos. Parabéns mon gars, ALLEZ PARIS pic.twitter.com/wIUiA0nPkw

— Neymar Jr (@neymarjr) 6 במרץ 2018

אוניי אמרי טען בסיום: "אני בטוח שפ.ס.ז' יכולה בעתיד לזכות בליגת האלופות. כולנו רוצים לזכות בתואר הזה כמה שיותר מהר, אבל נמשיך לבנות את המועדון עם הרבה סבלנות. להפסיד לריאל מדריד זה לא מאכזב, אבל כן מאכזב להיות בחוץ בשמינית הגמר. זה לא הזמן לדבר על העתיד שלי. ריאל מדריד שלטה ב-60 אחוז מהמשחק. ב-25 הדקות הראשונות הם שלטו. ב-20 הדקות האחרונות של המחצית הראשונה אנחנו היינו טובים יותר. ההרחקה של וראטי הייתה מכה קשה עבורנו, אבל היה מגיע לריאל מדריד לעלות בסיכום שני המשחקים".  



קבאני המאוכזב בסיום. רק ציון 3 לאורוגוואי (AFP)


בעיתון ל'אקיפ נכתב בשער על "אכזבה עצומה". כמו כן נכתב: "הקבוצה של אמרי לא הצליחה ליצר מצבים מסוכנים נגד ריאל מדריד בגלל הטקטיקה המצוינת של זידאן". עוד נכתב בצרפת: "פ.ס.ז' נתנה גם את הלחי השנייה. הפריזאים שוב הראו עד כמה הם מוגבלים במפעל הכי חשוב בעולם".


הציונים שחולקו לשחקני פ.ס.ז' היו בהתאם. רק 3 לאדינסון קבאני, 4 לקיליאן אמבפה, 3 לאנחל די מאריה ומרקו וראטי קיבל רק את הציון 2. הבלם מרקיניוס הודה: "אנחנו עוד לא ברמה של קבוצה שיכולה לזכות בליגת האלופות".



אוהדי פ.ס.ז'. הם דווקא כן הופיעו להתמודדות (AFP)


בדומה לאמרי, במעמד מעורער נמצא גם הקשר הגרמני יוליאן דרקסלר שאתמול שולב רק כמחליף וזעם על מאמנו: "היינו צריכים לשחק הרבה יותר התקפי. גם כשהשווינו ל-1:1 זה לא שינה הרבה", אמר ל"בילד".


"הרגשתי שאנחנו צריכים להמשיך ללחוץ ולשחק יותר התקפי. כל האצטדיון ידע שלא נעשה מהפך כי לא שיחקנו באינטנסיביות הדרושה ולא הנענו את הכדור קדימה. ריאל מדריד שיחקה בביטחון ולא הייתה עצבנית בכלל. בצורה כזו אי אפשר להבקיע, אז מגיע לנו לעוף", הוסיף הקשר המתוסכל.


הבלם מרקיניוס קרא לניימאר להישאר בפאריס סן ז'רמן ולהאמין בפרויקט למרות הכישלון השנה: "הוא שחקן חשוב עבורנו. אנחנו רוצים לעשות קאמבק מהמצב שלנו כעת, כמו שעשינו בשנה שעברה. צריך להאמין בשחקנים שלנו ובצוות שלנו". 



דראקסלר. ביקורת חריגה על שיטת המשחק של אמרי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי