"האריות של וומבלי, יובה נולדה מחדש וכבשה את מקדש הכדורגל"

ג'אנלואיג'י בופון עם ג'ורג'יו קייליני
ג'אנלואיג'י בופון עם ג'ורג'יו קייליני | צילום מסך

התקשורת האיטלקית חוגגת את העלייה של יובנטוס לרבע גמר האלופות אחרי ה-1:2 על טוטנהאם. היגוואין: "האנגליות חלשות בהגנה", קייליני: "טוטנהאם שבירה מבחינה מנטאלית". סון: "מי זוכר שניצחנו את ריאל?"

(גודל טקסט)
איזה לילה מרגש בוומבלי. טוטנהאם חשבה אמש (רביעי) שהיא עומדת להעיף את ה"גברת הזקנה" מליגת האלופות אחרי ששיחקה טוב יותר ממנה ברוב שלבי המשחק, אבל נעקצה פעמיים בשלוש דקות על ידי שני חלוצי ארגנטינה גונסאלו היגוואין ופאולו דיבאלה ולמדה על בשרה שלא מתעסקים עם הזברות מטורינו אחרי הפסד 2:1 ו-4:3 בסיכום שני המשחקים.


התקשורת האיטלקית חגגה את הניצחון והמהפך: "האריות של וומבלי" כתב "גאזטה דלו ספורט" בכותרת הראשית. "יובה הלמה בטוטנהאם הפנטסטית. הם סבלו, אבל נולדו מחדש וכבשו את מקדש הכדורגל האנגלי. כמה שהכדורגל יכול להיות משוגע, אבל גם יפה. יובה הייתה בכאב גדול למעלה משעה, אבל שתי פעולות מהירות שינו הכל". גם העיתון "קוריירה דלו ספורט" רשם אותה כותרת עם התמונה של היגוואין ודיבאלה חוגגים.



הציונים ב"גאזטה דלו ספורט" נטו לטובת יובה. אלגרי גבר על מאוריסיו פוצ'טינו עם ציון 7 לעומת 5. היגוואין קיבל 8 וסון בטוטנהאם היה המצטיין עם 7. בעיתון "טוטו ספורט" כתבו שזה היה אחד הקאמבקים הכי גדולים של קבוצה איטלקית בליגת האלופות במגרש חוץ. העיתון "קוריירה דו ספורט" ציין: "עוד מאסטרפיס של אלגרי".


אלגרי ששמו כבר הוזכר בעבר כמועמד לקבוצות באנגליה הזכיר לכולם עד כמה הוא מומחה בניהול משחק. בסיום הוא אמר: "הגיע לנו לעלות. מגיע לבחורים כל הכבוד על ההישגים שלהם בשנים האחרונות. השגנו ניצחון יוקרתי בוומבלי. חיכינו לזמן הנכון והראנו סבלנות כדי לנצח. במחצית ראשונה התקשינו בגלל שאיבדנו כדורים והם היו מסוכנים, אבל בחצי השני היינו יותר מאוזנים. הבחורים השיגו משהו מיוחד והמשחק השתנה עם כניסתם של קוואדווו אסמואה וסטפן ליכטשטיינר. היינו זקוקים לשחקנים עם נתונים שונים ולכן עשיתי את החילופים. היינו זקוקים לדם חדש באגפים. אני לא הגאון, השחקנים הם אלו שניצחו את המשחק. אני מאמין שריאל מדריד ואנחנו פייבוריטים לקחת את הגביע". מיראלם פיאניץ' ומהדי בנעטיה לא יוכלו לשחק במשחק הראשון של רבע הגמר בגלל צהובים.


Thursday's MAIL Sport: "Juve Blown It!" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/yNTchYCFQZ

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) March 7, 2018


היגוואין שכבש את השוויון אמר: "האנגליות חלשות בהגנה. הן תמיד משאירות מרווח ואנחנו ניצלנו זאת. זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה גדולה כמו טוטנהאם שתמיד נותנת את המיטב. אני גאה בקבוצה ובצוות הרפואי שהכשיר אותי למשחק. תודה לאשתי שסבלה אותי בשבועיים האחרונים כי היו לי כאבים חזקים. לא אשתי, החברה שלי. אני קורא לה אשתי כי תיכף יהיה לנו תינוק. אנחנו עוד לא מתחתנים למרות מה שמפרסמים בארגנטינה". היגוואין כבש תשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים שלו בכל המסגרות.


גם ג'ורג'יו קייליני אמר: "זו ההיסטוריה של טוטנהאם. היא קבוצה חלשה מנטלית ושבירה בהגנה. ידענו את זה. תמיד חסר להם משהו בסיום. האמנו במסורת ובהיסטוריה שתחזור על עצמה כפי שהיה עם ריאל מדריד ופ.ס.ז'. היו לנו ימים קשים גם בגלל האסון של דוידה אסטורי".


Thursday's TIMES Sport: "Gone in 169 seconds" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/XGTY4LoIzB

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) March 7, 2018


שוער ארסנל לשעבר וכיום השוער השני של יובה וויצ'ך שצ'סני חיסל חשבונות עם היריבה השנואה והעלה באינסטגרם תמונה של החגיגות בחדר ההלבשה כשהוא עוקץ: "ניצחון גדול וחגיגות על אחת הקבוצות הטובות בצפון לונדון".


בצד האנגלי שררה אכזבה גדולה. התקשורת בממלכה מאשימה את התרנגולים בהפסד. "אקספרס" כתב: "סון נתן תקווה לטוטנהאם עם התחלה נפלאה, אבל היגוואין ודיבאלה סיימו את החלום". "דיילי טלגראף" פרסם תמונה מרגשת של חיבוק בין בופון להארי קיין וכתב: "בג'וב האיטלקי שדד את טוטנהאם". "דיילי מייל" האשים: "טוטנהאם התרסקה מאירופה". "מירור" כתב: "הודחו בתוך 169 שניות" ו"הסאן" נקט: "אריבדרצ'י (להתראות)". גם ה"טיימס" ספר את השניות: "נעלמו בתוך 169 שניות".


 

Great win and celebrations vs one of the best teams in North London FORZA JUVE!!! ⚪️⚫️ #northlondonisred

A post shared by Wojciech Szczesny (@wojciech.szczesny1) on



המגן קיראן טריפייר הודה שההפסד הזה אחד המכאיבים שהיו לטוטנהאם: "קשה לעכל אותו. במחצית ראשונה היו לנו המון הזדמנויות ולא ניצלנו אותם. יובה שינתה את שיטת המשחק במחצית שנייה ואנחנו היינו צריכים להיות יותר מאורגנים. הבחורים לקחו קשה את ההפסד. רצינו לצאת למחצית שנייה ולשחק מהר, אבל יובה הורידה את קצב המשחק והרגה אותנו".


גם יונג מין סון לא הסתיר את אכזבתו: "הגיע לנו קצת יותר מזה ואני מבין את האכזבה של האוהדים. ניצחנו את ריאל מדריד, אבל מה זה משנה עכשיו. בכדורגל אתה צריך לכבוש שערים ואם אתה לא כובש אתה עף".

Prime pagine | "Leoni di Wembley, Juventus strepitosa". "Reina … https://t.co/jO9MxC9dNA

— Milan Sette (@milansette) March 8, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי