ראמוס: אין שום סיבה שלא נזכה בצ'מפיונס 3 פעמים רצוף

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | AFP

קפטן ריאל מדריד קיבל תיאבון לאחר העלייה לרבע הגמר: "למה שלא נעשה עוד שיא". ואלדנו: "אף אחת לא תרצה לקבל את ריאל ברבע". דיווחים: בייל הזועם איבד את מקומו בהרכב

(גודל טקסט)
אחרי שריאל מדריד הדיחה את פאריס סן ז'רמן כבר ברור לכולם שהיא מסוגלת שוב להגיע לשלבים הכי מתקדם בליגת האלופות. הקפטן סרחיו ראמוס אמר זאת בצורה מפורשת: "אין שום סיבה שלא נזכה בליגת האלופות פעם שלישית ברציפות".


16 משחקים חלפו מאז הבלאנקוס הפסידו בפעם האחרונה בשלבי הנוקאאוט של ליגת האלופות. רומא, וולפסבורג, מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד (2015/16), נאפולי, באיירן מינכן, אתלטיקו מדריד ויובנטוס (2016/17) נפלו קורבנות בשנתיים האחרונות, והעונה פאריס סן ז'רמן מצאה עצמה בחוץ בשמינית, והיד עוד נטויה. זינדין זידאן השיג במשחקים האלה 17 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ורק שני הפסדים מול וולפסבורג ואתלטיקו מדריד שהודחו לבסוף. הפרש השערים גם הוא מרשים 18:46. "עד שהגענו אף אחד לא זכה בליגת האלופות פעמיים ברציפות, אז למה שלא נעשה גם עוד שיא ונזכה פעם שלישית?", סיכם ראמוס.



חורחה ואלדנו, שאימן בעבר את הקבוצה וגם שימש כמנהל הספורטיבי שלה, אמר בתוכנית הטלוויזיה הספרדית "טרנזיסטור" כי ההופעה של ריאל מול פ.ס.ז' אותתה שאף קבוצה לא תרצה להגריל אותה ברבע הגמר: "הם שיחקו בנחישות שלא זכורה לי. הם רוצים להציל את העונה ולזכות באלופות. כולם ירצו להתרחק מהם עד לגמר".


בינתיים, גזרת גארת' בייל בוערת. לפי דיווחים בספרד, הוולשי זעם על אי שיתופו במשחק ולא הודה לאוהדים בסיום המשחק אלא העדיף להיעלם במהירות בחדרי ההלבשה. לפי "מארקה" לכולם בקבוצה ברור שגארת' בייל כבר לא שייך להרכב הבכיר והוא יהיה זה שיוביל את המחליפים. לטענת כתבי העיתון הוחלט לקדם את מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס שיקבלו הזדמנויות רבות יותר בהרכב.


Portada de MARCA | La revolución francesa. pic.twitter.com/n5dvI2tV15

— Real Gómez (@RealGomezRM) March 7, 2018
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי