כישלון מהדהד: יונייטד הודחה מליגת האלופות אחרי 2:1 לסביליה

מאטיץ' ובאיי מאוכזבים
מאטיץ' ובאיי לא מאמינים | AFP

העונה המאכזבת של השדים האדומים נמשכת. ויאסם בן יידר עלה כמחליף וכבש צמד (74, 78), שקבע שמוריניו לא יהיה ברבע הגמר. לוקאקו (84) רק צימק. רומא עלתה לראשונה אחרי עשור עם 0:1 על שחטאר דונייצק

(גודל טקסט)

מוריניו רצה ללכת על בטוח. לשחק את המשחק המשחק ההגנתי והמוכר שלו, לעקוץ מתישהו במהלך 90 הדקות ולעלות לרבע הגמר. במשך 72 דקות זה די עבד לו, אבל אז מאמן סביליה מונטלה הכניס את ויסאם בן יידר, והחלוץ הגיב עם שני שערים מהירים שקבעו: מנצ'סטר יונייטד לא תהיה ברבע הגמר, סביליה כן.


מנצ'סטר יונייטד – סביליה 2:1 (2:1 בסיכום שני המשחקים)
במשחק שמשך את רוב תשומת הלב, השדים האדומים רצו להצטרף לליברפול ומנצ'סטר סיטי בתור הקבוצה האנגלית השלישית ברבע הגמר, אבל לסביליה היו תוכניות אחרות. הספרדים, שעד היום מעולם לא ניצחו באנגליה, היממו את האולד טראפורד עם 1:2 מחשמל. למוריניו יש הרבה בדק בית לעשות. 60 דקות משמימות הספיקו לו כדי למחול על כבודו ולהעלות את פוגבה, בתקווה שהכוכב הצרפתי ייתן לו שער בודד שיספיק לעלייה, אבל גם זה לא עזר.



מונטלה, במשחק השלישי שלו בלבד בליגת האלופות, הגיב עם חלוץ צרפתי משלו: ויסאם בן יידר שעלה כמחליף ובדקה ה-74, שתי דקות בלבד לאחר שנכנס, מצא את עצמו בתוך הרחבה מול דה חאה, לא התבלבל ובעט לפינה התחתונה. עוד ארבע דקות עברו, וכדור קרן מצא את דרכו לראש שלו. הפעם שוער יונייטד עוד ניסה, אבל הכדור עבר את הקו וקבע יתרון של שני שערים לסביליה, שמחק את התקווה של האנגלים. היא לא אבדה לגמרי, והרימה את הראש עם שער מצמק של רומלו לוקאקו (84), אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.


לוקאקו תופס את הראש. כבש , אבל מאוחר מדי (Gettyimages)
לוקאקו תופס את הראש. כבש , אבל מאוחר מדי (Gettyimages)


מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך באולד טראפורד.


דקה 74, 0:1 לסביליה: אחרי משחק שקט ובעיקר פחדני מצד מוריניו, סביליה הענישה עם התקפה מוחצת שהסתיימה בחדירה של ויסאם בן יידר לתוך הרחבה, משם הוא בעט שטוח לפינה והכניע את דה חאה.


יידר וסראביה חוגגים. חילוף מנצח (AFP)
יידר וסראביה חוגגים. חילוף מנצח (AFP)


דקה 78, 0:2 לסביליה
: קרן לסביליה מצד שמאל, שלקח קצת זמן עד שניגש שחקן לבעוט אותה, הגיעה לראש של ויסאם בן יידר שנגח, דה חאה הדף לתוך השער ומיד תיקן, אבל הכדור עבר את הקו והשופט פסק על שער מוצדק. צמד ליידר רק חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף.


דקה 84, 1:2 לסביליה: האם יהיה כאן קאמבק? קרן של יונייטד הגיעה לרגל של לוקאקו, שהוריד את הגוף ובעט מקרוב לרשת.


אלכסיס סאנצ'ס. כמעט ולא הורגש (Gettyimaes)
אלכסיס סאנצ'ס. כמעט ולא הורגש (Gettyimaes)

 

רומא – שחטאר דונייצק 0:1 (2:2 בסיכום שני המשחקים)
במשחק לא גדול של שתי הקבוצות, שמה שיזכרו ממנו יהיה בעיקר המהומה 10 דקות לסיום, השורה התחתונה היא שער של אדין דז'קו שקבע 0:1 למארחת, שעלתה לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה אחרי עשור והרבה בזכות שער החוץ היקר שהבקיעה במשחק הראשון באוקראינה. שחטאר לא שיחקה טובה ונותרה בעשרה שחקנים 12 דקות לסיום כשאיבן אורדץ הכשיל את דז'קן וספג כרטיס אדום. שתי דקות מאוחר יותר פריירה דחף בפראות את מביא הכדורים וספג רק את הכרטיס הצהוב. בשלב הזה התפתחה מהומה ענק בין שחקני שתי הקבוצות. 


מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך באולימפיקו.


דקה 52, 0:1 לרומא
: דז'קו מקבל כדור עומק גאוני מסטרוטמן שמותיר אותו לבד מול פייטוב ומשם הוא מגלגל בקלות פנימה. כרגע: רומא ברבע הגמר.


דז'קו חוגג שער יקר (AFP)דז'קו חוגג שער יקר (AFP)


דקה 79: התפתחה סערה סביב השופט לאחר שבלם שחטאר איוון אורדטס ספג אדום. המשחק הופסק לכמה דקות ופאקונדו פריירה דחף את מביא הכדורים, גרם למהומת ענק, אך ראה רק את הכרטיס הצהוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי