ברצלונה הודיעה: בוסקטס ייעדר לפחות שלושה שבועות, אינייסטה לסין?

סרג'יו בוסקטס
סרג'יו בוסקטס | AFP

הקשר סובל משבר בבוהן ברגל ימין ונמצא בספק לרבע גמר ליגת האלופות, הקפטן יודיע על עתידו בחודש הבא. התקשורת העולמית על ההופעה של מסי: "הוא האלוהים של הכדורגל והאבא של כולנו", מוראטה סימן תנועה מגונה

(גודל טקסט)

החששות התאמתו: ברצלונה הודיעה שסרחיו בוסקטס סובל משבר בבוהן ברגל ימין וייעדר לפחות שלושה שבועות. המשמעות היא שהקשר נמצא בספק למשחקי רבע גמר ליגת האלופות. בוסקטס נפצע במהלך המשחק מול צ'לסי והוחלף בדקה ה-60 על ידי אנדרה גומש הפורטוגלי.


בנוסף, אחרי המשחק, קפטן הקבוצה אנדרס אינייסטה הודיע שיקבל החלטה לגבי עתידו במהלך החודש הבא: "אקבל החלטה אם להישאר בברצלונה או ללכת לסין לפני ה-30 באפריל. אני צריך להעריך מה הכי טוב בשבילי ויהיה הכי הוגן עבור המועדון". כזכור, הקשר המעוטר בן ה-33 קושר לטיינג'ין קואנג'יאן של פאולו סוזה, למרות שהמועדון הכחיש את הדיווחים השבוע. אינייסטה מחזיק בחוזה לכל החיים בבלאוגרנה ומאמנו ארנסטו ואלורדה אמר: "לא יכול לחשוב על ברצלונה בלי אנדרס אינייסטה, כי כרגע יש לנו את ברצלונה עם אנדרס אינייסטה".


ובחזרה למשחק עצמו, מה עוד אפשר להגיד על ליאו מסי. כלי התקשורת ברחבי העולם יצאו הבוקר (חמישי) מגדרם כדי לשבח עוד הופעה משובחת מבית היוצר של הכוכב הארגנטינאי ב-0:3 של ברצלונה על צ'לסי בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות.


מסי, שהפך לשחקן השני בהיסטוריה שמגיע ל-100 שערים במפעל (רק כריסטיאנו רונאלדו מקדים אותו עם 117), אמר בסיום: "זה היה משחק קשה. העובדה שהם לא כבשו אומרת הרבה על הקבוצה שלנו בגלל שלצ'לסי יש הרבה שחקנים טובים שיכולים לעשות את ההבדל. זה אושר להגיע ל-100 שערים באלופות. זה נפלא וחשוב. הצלחנו לכבוש מוקדם וזה היה חשוב להמשך המשחק".


גם מאמן הבלוז אנטוניו קונטה החמיא למסי: "שחקן מהסוג שלו נולד פעם ב-50 שנה. אנחנו מדברים על שחקן אחד עם היכולות שלו והכישורים שלו. הוא פשוט פנטסטי. מסי יכול לשנות את התוצאה הסופית עבור כל קבוצה בה הוא משחק. הוא החל לשחק בברצלונה ובטוח שהוא יסיים את הקריירה שלו בבארסה. הרבה קבוצות היו רוצות אותו בקבוצה שלהן, אבל זה בלתי אפשרי. כשיש לך הזדמנות במשחק כזה לשבח שחקן שהוא סופר, סופר, סופר מדהים יש את כל הזכות אכן לשבח אותו. שחקן שמסוגל לכבוש כל עונה 60 שערים. אנחנו מדברים על שחקן יוצא מהכלל, הטוב בעולם". מסי הגיב לשבחים: "אמרו לי מה אמר עליי ואני מודה לו על דבריו".



 

[COMUNICADO MÉDICO] Las pruebas realizadas han confirmado que Sergio Busquets tiene una fractura en la falange del quinto dedo del pie derecho con herida. Todos los detalles, aquí https://t.co/GzpQS7qHFH#FCBlivepic.twitter.com/ipS6D5ALxy

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) March 15, 2018

עיתון "ספורט" השתמש במילה אחת לתאר את הערב ואת מסי: "אקסטזה". הוא ציין שמסי הוא אלוהים שמעניק הכל לאוהדים שלו והם זכו לערב שלא יישכח ושהם יכולים רק לאסוף אותו בזיכרונות שלהם. "אנחנו תוהים מה עובר למסי במוח שהופך אותו לכזה יצירתי במשחק. איזה אותות יש במוחו שאין לשחקנים אחרים. ההופעה שלו חידשה את ההרגשה שמדובר בפלא עולמי וגאון". פרשני העיתון העניקו לשחקן את הציון 10. "מארקה" כתב: "מסי העלה לבדו את ברצלונה לרבע הגמר וביכולת הזאת יכול לקחת אותם לגמר ולזכות בו".


'Could you not have gone easy on us?' pic.twitter.com/MUuCo6JJX2

— 101 Great Goals (@101greatgoals) March 14, 2018



La portada del diario Sport de mañana… ÉXTASIS. pic.twitter.com/wHFVOO4wrm

— El 10 (@el10blaugrana) March 15, 2018


"מונדו דפורטיבו" ניגן על כך שמסי הוא אבא טרי ועל קונוטציה של ישו והראה את מסי גם בתנועת ידיים דומה תחת הכותרת: "האבא שלנו". "מסי הוא האלוהים של הכדורגל. ואלוורדה הימר נכון על עוסמאן דמבלה ואנדרס אינייסטה. הגמר בקייב נראה קרוב מתמיד". העיתון ציטט את סטיבן הוקינג שמת אתמול ואמר פעם: "גאוניות פירושה לדעת להסתגל לשינויים". לדברי העיתון זה מה שמסי עשה במשחק כולל השער הכי מהיר שלו בקריירה (אחרי שתי דקות ושמונה שניות בלבד).


המאמן ארנסטו ואלוורדה שיבח אף הוא: "הוא גורם לכל התקפה לנוע מהר יותר. כל דקה יכולה להתפתח התקפה איתו. הכל עובר דרכו". הוא התייחס גם לאנדרה גומש שקיבל הפעם אהבה מהיציעים אחרי שחשף את הסבל איתו הוא מתמודד: "התגובות של הקהל היו טובות. אני מאמין שהוא יוכל לעזור לנו בעתיד. הוא מאוד מוכשר ויש לו הרבה פיזיות. הוא יכול להפוך את הקריירה שלו בבארסה להצלחה". הפורטוגלי עצמו כתב בחשבון הפייסבוק: "עבודה מדהימה. עלינו לרבע גמר האלופות אחרי עוד לילה קסום".


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… PADRE NUESTRO. pic.twitter.com/b4uuHZCCc8

— El 10 (@el10blaugrana) March 14, 2018


אלברו מוראטה מצ'לסי ושחקן ריאל מדריד לשעבר התרגז על הקנטות מהיציע, והראה תנועה מגונה לעבר האוהדים המקומיים כשאחז במבושיו.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי