מסי לשופט: אל תדבר אליי ככה, אני נותן לך כבוד"

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

רשת ESPN חשפה מה אמר "הפרעוש" לשופט הקרואטי סקומינה בעימות ביניהם ניצחון על צ'לסי. אינייסטה צפוי לעבור לסין סיום העונה תמורת סכומי עתק, ארתור יגיע במקומו. דמבלה: "אני פרארי, אבל בתיקונים"

(גודל טקסט)
בצל השבחים מקיר לקיר לליאו מסי על יכולתו נגד צ'לסי בניצחון 0:3 בליגת האלופות השבוע, התרחש גם תאקל בין כוכב בארסה לשופט הקרואטי דאמיר סקומינה כשהשניים התעמתו פנים אל פנים במחצית הראשונה של המשחק. מסי נראה עצבני יותר מתמיד ונדיר שהוא מתעמת עם שופט בצורה כזאת. רשת ESPN הצליחה לתרגם את מה שנאמר. מסתבר שלאחר שסקומינה לא שרק לטובת מסי במקרה מסוים והאחרון הגיב בכעס, ביקש השופט מהארגנטינאי להירגע ולהוריד את הטון. מסי מצידו בלי לחשוב פעמיים אמר לסקומינה: "אל תדבר אליי ככה. אני לא דיברתי אליך בחוסר כבוד, אל תתנהג אתה בחוסר כבוד".


גם השיחה של מסי עם אנטוניו קונטה, כשהשניים התחבקו לאחר שריקת הסיום, נחשפה. "פריום ספורט" מאיטליה הצליח לפענח מה נאמר בין השניים ולדברי קונטה הוא בירך את מסי על כך שהוא היה השחקן שעשה את ההבדל בשני המשחקים כשכבש שלושה שערים ובישל אחד.


בתוך כך, "מונדו דפורטיבו" דיווח שאנדרס אינייסטה קרוב מאוד למעבר לסין בקיץ הקרוב כשהעונה תסתיים. לאינייסטה ארבע הצעות אסטרונומיות בסין והוא יחליט ב-30 באפריל על עתידו. העיתון פרסם שהקשר המצוין קרוב מאוד לעזיבה. אחת הקבוצות בהן מדובר היא טיאנג'ין קוונג'יאן, אותה מאמן פאולו סוזה. מי שעשוי להחליף את אינייסטה בתפקיד הוא ארתור, שכבר סוכם על מעברו לספרד, שאמנם נחשב לשחקן יותר הגנתי אבל יכול לשחק 50/50. לברצלונה יש אופציה להביא אותו כבר בקיץ הקרוב במקום בינואר. לפי השמועות והביקורות, הוא נחשב "שילוב של צ'אבי ואינייסטה". בנוסף מדברים במועדון על קרלס אלנה, שחקן ברצלונה ב', שמרבה להתאמן עם הקבוצה הראשונה. כבר כעת ברור שהוא יועלה סופית לסגל הראשון של הקבוצה בשנה הבאה.


️ ⚠️ #RUMOR "INIESTA VERY CLOSE TO CHINA" Andres Iniesta has 4 astronomical offers and is thinking of accepting one of them. He has until April 30th to tell the club #fcblivepic.twitter.com/NJ0ofpNRhq

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 15 במרץ 2018


עוסמאן דמבלה דיבר על השער שהבקיע מול צ'לסי ועל כך שהוא עוד לא בשיאו. כשנשאל בצרפת אם הוא מדמה את עצמו למכונית פרארי השיב: "פרארי, אבל עדיין בתיקונים. עכשיו אני מבין שרק להיות שחקן טוב זה לא מספיק כדי לשחק בברצלונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי