יובנטוס נגד ריאל, ליברפול מול מנצ'סטר סיטי

בופון
בופון | Gettyimages

הגרלת רבע גמר ליגת האלופות סיפקה מפגשים מרתקים כשבמוקד שחזור הגמר מהעונה שעברה. יובה תנקום בבלאנקוס? ליברפול וסיטי ייאבקו בדרבי אנגלי, הגרלות קלות לברצלונה ובאיירן.

(גודל טקסט)
היום (שישי) התקיימה בניון שבשוויץ הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, שבכל שנה היא אחד האירועים החשובים ביותר אליהם מצפות הקבוצות במפעל. מלבד היוקרה של השתתפות במעמד, זוהי הפעם הראשונה שלא חלות הגבלות על קבוצות מאותה מדינה או בית מוקדם, כך שכל קבוצה ששמה לעצמה למטרה לזכות בגביע או להגיע כמה שיותר רחוק, תלויה גם בהרבה מזל באשר לזהות יריבתה בשלב הזה. לכבוד מארחת הגמר אוקראינה, מי שהוציא את הכדורים מהקערות הוא כוכב העבר של אוקראינה וצ'לסי וכיום מאמן הנבחרת הלאומית, אנדריי שבצ'נקו.


ההגרלה לא איכזבה, והמפגש הגדול הוא יובנטוס נגד ריאל מדריד. שני מועדוני הפאר נפגשו בעונה שעברה על הבמה הגדולה מכון, בגמר בקארדיף. ריאל ניצחה אז 1:4 במשחק בלתי נשכח בו רונאלדו כבש צמד וסרחיו ראמוס הורחק. זאת היתה הזכייה השנייה ברציפות של המדרידאים, והם יותר מישמחו להדיח את הגברת הזקנה בדרך לתואר שלישי. מנגד, יובה תחפש נקמה כשהיא מארחת את המשחק הראשון ותיסע לברנבאו לגומלין.


עוד קרב מסקרן יתרחש בין ליברפול ומנצ'סטר סיטי. אחרי שחמש קבוצות אנגליות העפילו לשמינית כולם ציפו שהן ישלטו גם ברבע, אבל צ'לסי, טוטנהאם ובעיקר מנצס'טר יונייטד איכזבו. כעת אנחנו יודעים שלפחות נציגה אחת מהפרמייר-ליג תהיה בחצי הגמר, אבל מי? מנצ'סטר סיטי שולטת בליגה ביד רמה, אבל ליברפול הוכיחה שאם יש קבוצה שיכולה להתמודד מולה, אלה המרסיסייד. רק לפני חודש נפגשו השתיים באנפילד וליברפול ניצחה 3:4 במשחק בלתי נשכח. זוהי הפעם הראשונה ששתי הקבוצות נפגשות מחוץ למסגרת אנגלית.


ברצלונה ובאיירן יכולות לשמוח, לאחר ששתיהן קיבלו את הקבוצות הנראות כחלשות ביותר בשלב הזה. הקטאלונים ייארחו את רומא במשחק הראשון ושבוע לאחר מכן ייסעו לאיטליה, כשכל תוצאה מלבד העפלה שלהם תהיה הפתעה. אחרי הכל, הפעם האחרונה שרומא ניצחה את בארסה היתה ב-2002. באיירן מינכן, לעומת זאת, תפגוש את סביליה עם הרבה ביטחון אבל ידיעה שגם יונייטד היתה פייבוריטית מול הספרדים. זה יהיה מפגש ראשון בין שתי הקבוצות.


האיצטדיון בקייב. כולם רוצים להגיע לשם (Getty)
האצטדיון בקייב. המקום אליו כולם רוצים להגיע (Getty)


המשחקים ייערכו ב-3 ו-4 באפריל והגומלין שבוע לאחר מכן, ב-10 ו-11.


Here we go, the first name is out of the hat!

Oh… https://t.co/UbwEpYIyfMpic.twitter.com/QjqBYewui1

— Mirror Football (@MirrorFootball) March 16, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי