פאבל נדבד: לא נסבול שוב כמו בקארדיף, אנחנו מנוסים יותר

שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים | Gettyimages

נציג יובנטוס הגיב להגרלה שזימנה להם את הקבוצה שמולה הפסידו בגמר האחרון: "הגרלנו את הקבוצה הכי טובה". קלופ על סיטי: "אני לא חושב שזו הגרלה גרועה". הגומלין בין ריאל ליובה ייערך בערב יום השואה

(גודל טקסט)
יש קבוצות עם מזל גדול יותר וכאלה עם פחות מזל. שני המשחקים הקשים והיותר מרתקים ברבע הגמר יהיו כמובן בין ריאל מדריד ויובנטוס וליברפול ומנצ'סטר סיטי. ברצלונה ובאיירן מינכן נהנות מהגרלה קלה יותר, אבל ייתכנו הפתעות. המשחקים ייערכו בשבועיים הראשונים של אפריל, כשמשחקי הגומלין בין ריאל ליובנטוס ובין באיירן לסביליה ייערכו בערב יום השואה.


יובנטוס – ריאל מדריד (3.4 ו-11.4)
הכותרת שכולם ציפו לה: ריאל מדריד תשחק נגד יובנטוס בשחזור של הגמר שנה שעברה. לאחר שבעונה שעברה הדיחה את ברצלונה בשלב רבע הגמר, יובה תפגוש שוב יריבה ספרדית והפעם תהיה לה הזדמנות לנסות לנקום על ההפסד בגמר 4:1 לפני עונה בקרדיף. אלא שהיא תופסת את הבלנקוס שוב בכושר מצוין. זינדין זידאן יחזור לשחק שוב מול הקבוצה בה הפך לכוכב לפני שמכרה אותו לריאל מדריד.


נתון מעניין הוא שריאל מדריד מעולם לא הדיחה את יובה בנוקאאוט מאז תחילת הצ'מפיונס. בפעם האחרונה שהן נפגשו בשלב הנוקאאוט היה זה אלברו מוראטה במדי יובנטוס שהדיח את הקבוצה בה גדל, בחצי גמר בעונת 2014/15 עם ניצחון 1:2 בטורינו ו-1:1 בסנטיאגו ברנבאו. מוראטה כבש בגומלין ההוא וגילה לאחר מכן שפרץ בבכי. גונסלו היגוואין ירצה לנקום בבלנקוס במשחקו הראשון בברנבאו מאז עזב לנאפולי ולאחר מכן ליובה.


פאבל נדבד, נציג יובנטוס בהגרלה, אמר: "אני לא מאמין שנסבול שוב כמו בקרדיף. אלה יהיו שני משחקים טובים ואנחנו יודעים שהגרלנו את הקבוצה הכי טובה בהגרלה וזו שזכתה פעמיים רצופות באלופות, אבל עכשיו אנחנו מנוסים יותר מולם". שתי הקבוצות נפגשו 20 פעם במפעל, במבנה הנוכחי ובזה שלפניו.


בופון. רוצה לא להיכשל הפעם מול ריאל (Gettyimages)
בופון. רוצה לא להיכשל שוב מול ריאל (Gettyimages)


ליברפול – מנצ'סטר סיטי (4.4 ו-10.4)
פפ גווארדיולה ויורגן קלופ לא אהבו את ההגרלה שהפגישה ביניהם מכיוון ששתי הקבוצות מכירות זו את זו טוב יותר משאר המתמודדות החזקות שהיו בהגרלה, והן הפסידו זה לזו העונה בליגה. משמעות המשחק היא גם שתהיה רק אנגליה אחת בחצי הגמר, אבל הצד המלא של הכוס מראה שבכל מקרה אנגלית אחת הבטיחה עלייתה לחצי הגמר, לראשונה מזה שנתיים כשסיטי הודחה על ידי ריאל מדריד בעונת 2015/16.


ליברפול היא גם היחידה שניצחה את סיטי בפרמיירליג העונה, במשחק סוער 3:4 באנפילד, אבל זה היה אחרי שהתכולים הביסו את האדומים 0:5 באיתיחד. אם זה היה צמד מפגשי נוקאאוט ולא ליגה, סיטי היתה מנצחת 4:8. פחות תוצאה של כדורגל ויותר של טניס. לפחות זה אמור להיות המשחק ההתקפי הכי סוער מבין ארבעת המשחקים. שני המנג'רים לא רוצים ולא מסוגלים לשחק הגנתי. במשחק הראשון בסיטי ליברפול היתה בתמונה עד שסאדיו מאנה התנגש בשוער אדרסון והורחק, ושני ליברפול הדהימה את סיטי כשהוליכה 1:4 עד לשני שערים של סיטי בגראבג' טיים (84 ו-92).


יורגן קלופ אמר לאחר ההגרלה: "לא נהיה הפיבוריטים במפגש הזה, אבל בשמינית הגמר אין הרבה פיבוריטיות. אני יכול להבטיח שניתן הכל במפגשים האלה. אנחנו מקבלים מה שהגרילו לנו. אני לא חושב שזו הגרלה גרועה". מנכ"ל סיטי צ'יקי בגיריסטיין אמר: "יהיו שני מפגשי ענק".


קלופ.
קלופ. "ניתן הכל במפגשים הללו" (AFP)


ברצלונה – רומא (4.4 ו-10.4)
הגרלה שאמורה להיות קלה יחסית לברצלונה, שצריכה לנצח את רומא נגדה שיחקה לפני שנתיים בעונת 2015/16 בשלב הבתים. ברומא היתה התוצאה 1:1 ובברצלונה ניצחון לבארסה 1:6. המאמן אוזביו די פראנצ'סקו עושה עבודה טובה ברומא העונה, אבל קשה להאמין שהם יעברו את בארסה. פרנ'צסקו טוטי, שהשתתף בהגרלה מטעם רומא, דווקא שיגר אזהרה: "נצטרך להזיע מולם, אבל אנחנו צריכים להיות רגועים כשנשחק נגד ברצלונה כי כל הלחץ עליהם ולנו אין מה להפסיד".


סביליה – באיירן מינכן (3.4 ו-11.4)
ה"בילד" סבור שזו הגרלה "מזליקית" לבאיירן, שהגרילה את הקבוצה שכולם רצו ברבע הגמר, למרות שהספרדים הדיח את מנצ'סטר יונייטד בשמינית. המנהל הספורטיבי חסן סליחמידז'יץ' טען כמובן: "זה לא הולך להיות משחק קל". העיתון כתב שבאיירן מועמדת ודאית לנצח במפגש ראשון בין הקבוצות באלופות אי פעם, אם כי גם דויד אלבה הזהיר: "זה לא הולך להיות קל כמו שזה נראה כי הם לא הגיעו רחוק כל כך בלי סיבה מיוחדת".


פראנק ריברי נשמע מרוצה כשצייץ: "אנחנו הולכים לספרד. זה יהיה משחק ראשון שלי מול סביליה". למעשה רוב שחקני באיירן כמו השוער סוון אולריך שהצהיר על כך בגלוי אמרו שהם רוצים לשחק נגד סביליה ברבע.


We're going to Spain… will be my first games against @SevillaFC! We will be ready #QuarterFinals#MiaSanMia#PackMas#UCL@championsleague

— Franck Ribéry (@FranckRibery) 16 במרץ 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי