נאום המחצית של היינקס: הייתי צריך להשתמש במילים ברורות

יופ היינקס
יופ היינקס | Gettyimages

באיירן חגגה 1:2 חשוב בסביליה והמאמן הוותיק רשם שיא חדש וסיפר מה הוביל לשינוי: "עבדנו יותר טוב כשחאמס נכנס". "בילד" פירק את לבנדובסקי. בן ידר: "אנחנו חסרי ניסיון"

(גודל טקסט)
הניצחון של באיירן מינכן על סביליה בספרד 1:2 נבלע בצל של המשחק הענק בטורינו. האלופה הגרמנית שצפויה להיות מוכתרת רשמית שוב בשבת, רשמה ניצחון נדיר על אדמת ספרד, בעוד שסביליה הפסידה לראשונה ליריבה גרמנית בבית אחרי שישה משחקים במסגרת אירופית. גם יופ היינקס רשם שיא חדש. הוא המאמן הראשון בליגת האלופות שרשם 12 נצחונות רצופים (חמישה עוד מהקמפיין הקודם שלו כשבאיירן זכתה בליגת האלופות ב-2013). ההפסד האחרון שלו היה במארס 2013 לארסנל 2:0 בבית, אחרי ניצחון במשחק הראשון בלונדון 1:3.


1️⃣-2️⃣ on the night.
1️⃣2️⃣ consecutive #UCL wins for Jupp #Heynckes#packmas#UCL#SFCFCBpic.twitter.com/4viv5aScBM

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 3 באפריל 2018

באיירן ללא ספק בכושר נהדר אחרי שבעה ניצחונות רצופים באלופות העונה. בארוחה המסורתית אחרי המשחק שיבח קרל היינץ רומניגה את השחקנים ואמר: "זה היה ניצחון חשוב. ברכות למאמן ולשחקנים". פרנק ריברי אמר: "הדרך בה הגבנו לשער היתרון של סביליה היתה מצוינת. הפגנו מחצית שנייה מצוינת. זה ניצחון חשוב מאוד בסביליה". ריברי היה מצוין והוחלף רק בדקה ה-79 על ידי אריאן רובן.


היינקס החליט לפתוח עם חאמס רודריגס על הספסל, אבל דקה אחרי שהכניס אותו כמחליף, הקולומביאני בישל את השוויון. המאמן אמר בסיום: "התחלנו טוב ואז עשינו טעויות ואיבדנו את הריכוז. דיברתי איתם במחצית והייתי צריך להשתמש במילים ברורות כדי למנוע את הטעויות בעיקר בהתקפה". היינקס פירגן לחאמס: "אחרי שהוא נכנס שיחקנו עם הרבה יותר קצב ועבדנו גם טוב יותר בהגנה. רציתי לתת לו מנוחה בגלל ששיחק עם הנבחרת פעמיים ומול דורטמונד, אבל הוא עשה את השינוי". הקשר שנכנס במקום ארתורו וידאל הפצוע הוא מה שהמתארים בספרד "החיה השחורה" של סביליה. מתוך עשרה משחקים הוא ניצח בתשעה את האנדלוסים והפסיד באחד.


"בילד" בחר בחאבי מרטינס, טיאגו אלקנטרה ומאטס הומלס כמצטיינים וביקר בחריפות את חואן ברנאט ורוברט לבנדובסקי ("סביליה הוציאה אותו מהמשחק, לא הראה שום דבר מהיכולת שלו"). היינקס סיכם עם מחמאות לסביליה וטען ששום דבר עדיין לא גמור: "הם הראו יכולת טובה וכבשו במחצית הראשונה ואנחנו היינו טובים יותר בשנייה. זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו ולכבוש שני שערים בחוץ זה דבר חשוב".



הנאחס של סביליה. חאמס (Gettyimages)


האנדלוסים לא הרימו ידיים. וויסאם בן יידר שהבקיע מול מנצ'סטר יונייטד כבר רגיל לכבוש בחוץ ואולי בגלל זה אמר: "לא הרמנו ידיים. יש משחק גומלין במינכן. אנחנו זקוקים לקצת יותר ניסיון בפרטים הקטנים במשחק כזה שקובעים את המנצחת. כבשנו שער ברגע טוב, אבל לא ידענו לשמור עליו בגלל חוסר הניסיון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי