בליברפול נושמים לרווחה: מוחמד סלאח אמור להיות כשיר לגומלין

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

הכוכב המצרי עבר בדיקת MRI ולפי הדיווחים עשוי להחמיץ את הדרבי בשבת מול אברטון, אך לא סובל מפגיעה. בסיטי התלוננו על רימוני עשן ובקבוקים שהושלכו לעברם לפני המשחק. קלופ: "ניצחנו את הקבוצה הטובה בעולם"

(גודל טקסט)
ליברפול אומנם הציגה אמש (רביעי) 90 דקות חלומיות נגד מנצ'סטר סיטי שהובילו לניצחון 0:3 ענק, אבל זה עדיים לא מבטיח דבר ליורגן קלופ לקראת הגומלין בשבוע הבא באצטדיון "איתיחאד". פפ גווארדיולה שיבח בעיקר את יריבו הגרמני וכינה אותו לפני המשחק "המאמן הכי טוב במתפרצות", מחמאה שהצדיקה את עצמה מעל ומעבר במהלך המשחק.


בליברפול חששו מפציעתו של מוחמד סלאח, שנאלץ לנטוש את כר הדשא בדקה ה-52, אבל באנגליה מדווחים בשעות הערב המאוחרות של יום רביעי שהכוכב המצרי עבר בדיקת MRI ולא אובחן כל נזק. המשמעות היא שסלאח יהיה כשיר לגומלין מול סיטי, אך ייתכן שייעדר מהדרבי בשבת מול אברטון כדי שישוב לכשירות מלאה.


"incREDibles" (מדהימים באנגלית) עם הדגש על RED (אדומים), זו הייתה הכותרת של "דיילי מירור" לאחר המשחק באנפילד. "ליברפול היממה את סיטי עם בליץ של שלושה שערים במחצית ראשונה מדהימה", נכתב בעיתון. כותרת נוספת – "אנפילד החלומות" – היא פרפרזה לכינוי "תיאטרון החלומות" של אולד טראפורד. הכתב הבכיר של "מירור", ג'ון קרוס כתב: "זה רק החצי הראשון, אבל הלילה הזה כבר ייכנס למורשת של אנפילד לנצח. זה לילה בו הקמפיין של פפ גווארדיולה וסיטי הפך לענן עשן אדום. ליברפול הייתה טובה מדי, מהירה מדי ומסוכנת מדי".


"טיימס" טען שקלופ הניח מארב לעמיתו גווארדיולה באנפילד: "ליברפול הציגה את אחת מתצוגות הכדורגל המדהימים של העונה. ולמרות שסיטי השתפרה במחצית השנייה, היא לא הצליחה לבעוט כדור אחד לשער". העיתון דיווח בנוסף שלפני המשחק האוטובוס של סיטי נרגם בבקבוקים, פחיות ורימוני עשן לפני שנכנס לאיצטדיון. "אלה היו מחזות מגעילים ולא ראויים לכדורגל", נכתב. הקבוצה נאלצה למצוא אוטובוס חלופי כדי לצאת מהאיצטדיון. ליברפול התנצלה בפני התכולים על קבלת הפנים הבלתי מתקבלת על הדעת של חלק מאוהדיה. בנוסף הודיעה המשטרה ששני קצינים שלה נפצעו באירוע.


Manchester City bus attacked by Liverpool Fans at Anfield https://t.co/F0GJEDL0zq#ChampionsLeague 2018 #ChampionsLeauge#LiverpoolFC#Anfieldroad#UCL#CL#LIVMCY#LIVMC#LIVMNC#ManchesterCity#teambus#UCL2018#UCL18#buss

— NieuwsenVideos (@NieuwsenVideos) April 4, 2018

TIMES SPORT: Anfield Ambush #tpt#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/YA7NCX8yFD

— Neil Henderson (@hendopolis) April 4, 2018

גם "הסאן" התייחס לתקרית בנוסף למשחק עצמו והראה בשער העיתון את האוטובוס השחור של הסטיזנס עם הכותרת: "SMASHED", שבנוסף לאוטובוס, גם הקבוצה נמחצה על המגרש: "חוליגנים התנהגו באופן מביש והתקיפו את האוטובוס של סיטי. התנהגות מבישה".


SUN SPORT: Smashed #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/LaAWtBKOIf

— Neil Henderson (@hendopolis) April 4, 2018

פפ גווארדיולה התייחס לאמצעי הביטחון שהיו במגרש ותקף את ליברפול על כך: "לא ציפיתי לדבר כזה, בעיקר אחרי מה שקרה בדורטמונד שנה שעברה. הגענו לכאן לשחק כדורגל. האוטובוס הרוס ולא ציפינו לדבר כזה ממועדון כל כך בכיר. טוב שלא קרה כלום לשחקנים שלנו. אני יודע שזאת לא ליברפול האמיתית עם ההיסטוריה המפוארת שלה". הדבר הזכיר את המאורעות במשחק של ווסטהאם לפני שנתיים כשאוהדי הפטישים הפגיזו בחפצים את האוטובוס של מנצ'סטר יונייטד. האוטובוס המפואר של סיטי ניזוק. הדלת נהרסה ונציג אופ"א בדק את הממצאים, כך שליברפול עשויה להיענש. קלופ התנצל באופן אישי: "אני ממש לא מבין את זה. ניסינו להימנע ממצב כזה". על הסיכויים של קבוצתו לעלות לשלב הבא אמר פפ לעיתונאים: "בחדר הזה אין אף אחד שמאמין שנעלה חוץ ממני. יש עוד 90 דקות וננסה".


על המשחק אמר קלופ: "ניצחנו את הקבוצה הכי טובה בעולם. ידעתי שאפשר לנצח אותם, למרות שזה נדיר כי הם קבוצה מדהימה. נצטרך לעבוד בגומלין כמו מטורפים ואם אני אענה לכם מה שאתם רוצים שאגיד, שאנחנו כבר בחצי גמר, פפ יתלה את זה בחדר ההלבשה ויגיד 'תראו מה קלופ אמר'". 


אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שהכפיל אמש את היתרון בשער אדיר מחוץ לרחבה, אמר: "הייתה לנו פתיחה מהממת שהתאימה לנו במחצית הראשונה. הקהל והאווירה במגרש היו דבר שלא ייאמן ולכן התחלנו בצורה כזאת. השער שלי היה טוב. עבדתי על זה באימונים". הפציעה של סלאח בירך הורידה את ליברפול כמעט מיידית למגננה, אבל סיטי לא ניצלה זאת לכבוש שער חוץ יקר. הקפטן ג'ורדן הנדרסון שספג צהוב ולא יוכל לשחק בגומלין אמר: "סוד המשחק שלנו הוא עבודה קבוצתית ועשינו את זה כמעט מושלם. לא עשינו הרבה עבירות כך שזה מאכזב לא לשחק שבוע הבא באיתיחד".


MIRROR SPORT: Incredibles! #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/0oTYVYzIqw

— Neil Henderson (@hendopolis) April 4, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי