סימאונה: המספרת של רונאלדו? יש שערים יותר יפים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

מאמן אתלטיקו מדריד התייחס לשער הענקשכבש הכוכב של ריאל נגד יובנטוס: "תראו את השער של פראנצ'סקולי נגד פולוניה מאר דל פלאטה ב-1986 ותחזרו אליי". בספרד בטוחים: זידאן הוא הסיבה לכושר המטורף של הפורטוגלי

(גודל טקסט)
יומיים אחרי הצמד והמספרת המרהיבה של כריסטיאנו רונאלדו מול יובנטוס, ניסו להסביר ב"מארקה" איך הפורטוגלי נמצא בכושר כיבוש כזה מטורף דווקא בגיל 33, בו רבים מהחלוצים סובלים מירידה ביכולתם. כזכור, מאמן הביאנקונרי מסימיליאנו אלגרי טען לפני המשחק שרונאלדו נמצא בכושר שיא, אבל גם הוא לא תיאר לעצמו שיראה ממנו את אחד השערים היפים שהובקעו בהיסטוריה.


"רונאלדו הוא החלוץ הכי טוב בעולם בשנתיים האחרונות. הוא הצליח להסתגל לנסיבות חדשות", אמר בצדק המאמן האיטלקי, ומי שצריך לקבל את הקרדיט על כך לפי "מארקה" הוא מאמנו של הכוכב זינדין זידאן שעושה הכל כדי ש-CR7 יקבל את המצבים הטובים ביותר להבקעה. גם הצוות שעובד סביב רונאלדו במגרש נדרש לפני הכל לספק לחלוץ את הכדור ללא הרף. קארים בנזמה משחק היום רק כדי לסדר לרונאלדו הזדמנויות לכבוש ולוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו מאומנים לספק לפורטוגלי כדורים. בנוסף רונאלדו רזה יותר מאי פעם, נמצא בכושר הגופני הטוב ביותר והוא הכי מהיר כשמדובר בהגעה לכדור ברחבה.


ההכרה הכי חשובה של זידאן היתה שבגיל 33, רונאלדו לא יכול לכבוש 50 שערים בעונה ולשחק בכל המשחקים. הוא גם לא יכול לעבור יריב 50 מטר מהשער ושוב לדהור עם הכדור כפי שעשה, אבל מול השער הוא יכול לנצל את כל האנרגיה כדי לכבוש. בנוסף, בהנהלת הקבוצה מעריכים את העובדה שרונאלדו החליט בעצת זידאן לשים בצעד את התביעות שלו להעלאת שכר ולחכות לקיץ.


ריאל מדריד פרסמה בטוויטר וידאו מאימון בו כבש רונאלדו שער דומה לזה שכבש נגד יובה:



La práctica lleva a la perfección.@Cristiano | #APorLa13pic.twitter.com/XpY7znAPhx

— Real Madrid C.F. (@realmadrid) 4 באפריל 2018


האם השער שלו היה הכי גדול בהיסטוריה? לפחות שני שחקני עבר ומאמנים בהווה חושבים שלא. דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד נשאל על ידי כתבים אם הוא חושב כך והיפנה אותם לשער שכבש אנצו פראנצ'סקולי במדי ריבר פלייט נגד פולוניה מאר דל פלאטה ב-1986. "תראו את השער הזה. הוא היה גדול יותר מזה של רונאלדו. שער ענק. תראו את השער הזה ואחר כך תחזרו אלי".





כוכב ריאל מדריד בעבר הוגו סאנצ'ס אמר גם הוא שהוא הבקיע שער גדול יותר מרונאלדו. "כבשתי שער מדהים נגד לוגרונייס ,זה היה שער יפה יותר מרונאלדו והתרוממתי לגבוה יותר כי גם קיבלתי כדור גבוה יותר, אבל ברור שאני מאושר עבורו. אני מברך אותו על השער שהוא כבש כי הוא היה במסגרת חשובה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי