אנגליה: "סלאח הקוסם". פפ יורחק לשלושה משחקים

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | AFP

הכוכב המצרי זכה למחמאות בממלכה אחרי ה-1:2: "הוא ופירמינו שלחו את ליברפול לארץ החלומות". קלופ: "כשאמרו לי שבארסה עפה חשבתי שזה בדיחה". גווארדיולה אמר לשופט: "סתום את הפה". צפו במכות המטורפות ביציע

(גודל טקסט)
שבוע שחור למנצ'סטר סיטי ולפפ גווארדיולה. הקבוצה שהפסידה רק פעם אחת כל העונה בליגה ופעם אחת באלופות במשחק לפרוטוקול מצאה את עצמה מחוץ לצ'מפיונס ועם שלושה הפסדים בהם ספגה שמונה שערים בשישה ימים. פפ גווארדיולה הרס בפיו את כל העבודה הגדולה שעשה העונה. אחרי מחצית ענקית של סיטי בה לא נתנה לליברפול לנשום הוא הורחק ליציע על ידי השופט מתיו לאוס שמחזיק בהיסטוריה ארוכה נגדו – הדחה מול מונאקו בעונה שעברה ושלושה פנדלים לזכות הקבוצות היריבות.


"מו טוב יותר מהבלוז", היא הכותרת של "מירור" אחרי שליברפול עברה את המשוכה אולי הכי גבוהה שיש. זו פעם ראשונה שפפ מפסיד באותה עונה לאותה יריבה שלוש פעמים. "סלאח הציל את ליברפול והעיף את סיטי מהאלופות", נכתב במירור. "שער חוקי לחלוטין של סיטי נפסל והיא היתה צריכה להוביל 0:2 במחצית אחרי שנטען שלירוי סאנה היה בנבדל, דבר שהיה יכול לשנות הכל". העיתון כתב עוד: "סלאח ופירמינו שלחו את ליברפול לארץ החלומות. הכוכב המצרי קיבל ציון 8 ונבחר למצטיין.


"דיילי מייל" כתב בשער: "פפ ראה אדום". גם הורחק וגם ראה את המייטי רדס מדיחים אותו. "סלאח כבש וסיטי ראתה את החלום שלה עולה בעשן". גם ביציעים לא היה שקט כשתגרה מטורפת בין אוהד ליברפול לחבורה של אוהדי סיטי.


"מו הקוסם", נכתב ב"דיילי מייל", שבחר דווקא ברוברטו פירמינו כשחקן המצטיין עם 8.5. סיטי איבדה את המשחק כשפפ הורחק. לכל לקבוצה יש מאמן שהוא כמו מנצח על תזמורת. הוא אף פעם לא מנגן על הכלי, אבל הוא קובע את הקצב, את האנרגיה של הקבוצה וברגע שהוא לא יכול לנצח על התזמורת הכל משתבש". ב"אקספרס" נכתב: "מייטי מו השתיק את סיטי, פפ הזועם איבד את הדרך".


PEP SEES RED

via(@MailSport ) pic.twitter.com/mx2RaTshIb

— LFC BELIEVER (@King47Ynwa) April 10, 2018


יורגן קלופ היה המום יותר מההדחה של ברצלונה מאשר הניצחון שלו באיתיחד. הוא נשבע לכולם שהיה בטוח שעובדים עליו. "עליתי במדרגות ומישהו אמר לי שברצלונה הודחה. חשבתי שזה בדיחה. לא שאני לא מכבד את רומא. הם קבוצה פנטסטית, אבל לא ציפיתי לזה, אבל ידעתי שזה אפשרי. זה הישג ענק עבורם. הם איבדו את סלאח והם עדיין בחצי הגמר".


על הניצחון נגד סיטי הוסיף הגרמני: "ההופעה שלנו לא הייתה מושלמת, אבל הצלחנו להתמודד עם הלחץ המטורף שסיטי הפעילה עלינו. בצ'מפיונס השלמות לא חשובה. התוצאה מדברת, האופי, המנטליות והגישה. יצרנו את כל אלה ונלחמנו עבור התוצאה. אני אוהב את זה. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל היה מגיע לנו לנצח. יכולנו לעשות הרבה דברים טוב יותר. ידענו שאם נכבוש שער אחד כל האווירה תשתנה".


Liverpool fans fighting Man City fans tonight in the home end…#MCILIV#UCLpic.twitter.com/e6gJCiO0oE

— BenchWarmers (@BeWarmers) April 10, 2018


ג'יימס מילנר
ששיחק בסיטי וספג הרבה קריאות בוז: "סיטי קבוצה טובה. כל הזמן היא איימה עלינו והכניסה אותנו ללחץ. זה מראה הרבה על איך שיצאנו במחצית השנייה והפכנו את התוצאה אחרי פיגור. אולי השער המוקדם שלהם עורר אותנו. לנצח את סיטי נותן לך הרבה ביטחון, אבל אנחנו צריכים להיות טובים יותר בחצי גמר".


על רקע התגובות, כעת מתגלה גם סיבת הרחקתו של פפ גווארדיולה בסיום המחצית הראשונה. ערוץ הטלוויזיה "אנטנה 3" קלט את חילופי הדברים בין גווארדיולה לשופט להוס. "זה פנדל, תסתכל בטלוויזיה, זה שער ופנדל", אמר הספרדי, כשהוא מתייחס בין השער לשער של לירוי סאנה לפני סיום המחצית שנפסל בטענת נבדל. כשהשופט ניסה להגיב, פפ עבר לדבר בגסות: "סתום ת'פה, זה גול ופנדל". "אתה מורחק", השיב להוס, והמאמן ענה "אין בעיה, בוא נלך".


לפי הדיווחים ב"מונדו דפורטיבו", פפ עשוי להיות מורחק לפחות לשלושה משחקים בליגת האלופות בשנה הבאה. הוא יעמוד לדין על ידי ועדת המשמעת של אופ"א על התנהגות לא ספורטיבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי