רונאלדו: הלב שלי הלם בחוזקה, ואסקס: היה פנדל במאה אחוז

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב שהעלה את ריאל לחצי גמר האלופות עם בעיטת עונשין מכריעה נשם לרווחה: "תודה לאל שכבשתי". זידאן התייחס לטענות על השופט: "פנדל חוקי לחלוטין". מרסלו: "אנחנו לא ברצלונה". ראמוס עלול להיות מורחק מהחצי

(גודל טקסט)
מדריד סוערת אחרי הדרמה הגדולה בסיומה ריאל עלתה אמש (רביעי) לחצי גמר ליגת האלופות על חשבונה של יובנטוס בזכות פנדל מפוקפק של כריסטיאנו רונאלדו בתוספת הזמן שקבע 3:1 בגומלין ו-3:4 בסיכום הכללי. הבלאנקוס עלו פעם שמינית ברציפות לחצי הגמר ופעם 29 בהיסטוריה.


בכותרת של "מארקה" נכתב: "היה פנדל!". "עם פאניקה לעלייה לחצי הגמר. רונאלדו המאסטרו של ההישרדות. ריאל גילתה רפיון בכל חלקי הקבוצה, אבל אחרי מופע בלתי נשכח של יובנטוס שחקן אחד בלבד ייזכר. כריסטיאנו רונאלדו הצליח לצאת מהמשחק הזה בחיים. זה כאילו שהוא הלך כל הערב על כבל בודד כמו לוליאן בקרקס ולמרות כל הנסיבות יצא מזה בחיים".


ב"אס" נכתב: "המשחק הזה ייכנס להיסטוריה ובאיטליה ידברו עליו עוד שנים. יובנטוס הייתה קרובה להגשמת הבלתי אפשרי חצי שעה לפני סיום המשחק, אבל ריאל תמיד חוזרת וזה היה רונאלדו שכבש בפנדל שהיה חוקי לחלוטין, אבל עבור יובה היה בלתי נסבל. הם איבדו את הראש ורונאלדו ידע לתפוס את חגורת ההצלה וסיים שעה וחצי של סבל. למדנו שוב שהכדורגל הוא כמו דיסני-וורלד. אתה יכול לדמיין לך דברים שלא מציאותיים. אחרי הרמונטדה של רומא ביובה חלמו, וריאל עזרה להם כשלא הופיעה כלל למשחק".


פפ גווארדיולה אמר אתמול שריאל מדריד ניסתה להשפיע בעבר על שופטים שישפטו לטובתה וזינדין זידאן נשאל על כך וענה: "אני בכלל לא רוצה להתייחס לדבריו. היו לי המון הזדמנויות להשפיע על שופטים ומעולם לא עשיתי זאת. הפנדל היה חוקי לחלוטין. החלפתי את גארת' בייל במחצית כי היינו צריכים לעשות שינוי. לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו. זה לא נכון שהוא היה שעיר לעזאזל. היינו חייבים שינוי. לא חששתי לרגע שהאילטקים יעיפו אותנו. השחקנים מרגישים מה המאמן שלהם חושב ולכן ניסיתי לשגר להם ויברציות חיוביות. לא ראיתי בכלל אם היה פנדל או לא, אבל אמרו לי שזה פנדל במאה אחוז. ידענו שמצפה לנו משחק קשה, אבל לא האמנתי שזה יקרה כמעט מהדקה הראשונה".


#LaPortada ¡Fue penalti! #ChampionsLeaguepic.twitter.com/ZXYOcM5uLd

— MARCA (@marca) April 11, 2018



PORTADA de AS (12/04/18): "Del pánico a la semifinal" https://t.co/zy9iljZf8r

— El Bernabéu (@elbernabeucom) April 11, 2018

על הטרגדיה של ג'יג'י בופון שהורחק כנראה במשחקו האחרון באלופות אמר הצרפתי: "אולי הוא עוד ישחק במפעל הזה. לא מגיע לו להיפרד מהמפעל הזה בדרך הזאת. מה שקרה לו בסוף המשחק לא ישנה בשום אופן ולא ייקח ממנו את מה שהוא עשה עבור המשחק בכל הקריירה שלו".


רונאלדו תיאר מה הרגיש לפני הבעיטה: "הלב שלי הלם בחוזקה. ידעתי שהפנדל הזה יכריע ויהיה משמעותי. תודה לאל שכבשתי ועלינו לחצי הגמר". לוקאס ואסקס שספק הוכשל על ידי מהדי בנעטיה פסק: "זה היה פנדל במאה אחוז. ברגע שהתכוונתי לבעוט הבלם הגיע מאחור והכשיל אותי".


Take a look inside our dressing room at the team's post-match celebrations! #APorLa13pic.twitter.com/6r5pEPrTHo

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) April 11, 2018



Cristiano Ronaldo's #UCL numbers pic.twitter.com/Ni4GmDuHts

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) April 11, 2018


מרסלו עקץ את ברצלונה: "היה פנדל במאה אחוז. אנחנו לא ברצלונה שיעשו לנו רמונטדה כי אנחנו פשוט ריאל מדריד".


ידיעה נוספת חשובה היא שסרחיו ראמוס הצטרף לחגיגות בסיום על הספסל כדי לחגוג והשופט זיהה אותו. לפי טענות בספרד, הקפטן עלול להיות מורחק למשחק נוסף ויחמיץ את המשחק הראשון בחצי הגמר.


Noticia @partidazocope: Sergio Ramos será sancionado por bajar al túnel de vestuarios y se perderá la ida de semifinales de la Champions https://t.co/vo7hHRixfi

— Tiempo de Juego (@tjcope) April 11, 2018

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי