צ'נגיז אונדר: ההורים שלי כבר ביקשו ממני כרטיסים לגמר

צ'נגיז אונדר
צ'נגיז אונדר | Gettyimages

החלוץ הצעיר של רומא נשמע אופטימי לקראת חצי הגמר נגד ליברפול: "זה חלום של כל שחקן להגיע לגמר. אם נשחק את המשחק הקבוצתי שלנו כמו נגד ברצלונה נצליח". על המעבר מקבוצה קטנה לאיטליה: "אני גאה בקפיצה הזאת"

(גודל טקסט)
ילד הפלא של רומא צ'נגיז אונדר התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי לקראת המשחק עם ליברפול מחר (שלישי, 21:45) באנפילד, ומתברר שיש לו חוצפה גם מחוץ למגרש. "אם נשחק את המשחק שלנו אנחנו נהיה בקייב בגמר", הצהיר. אונדר הבקיע העונה שישה שערים ברומא ושער אחד באלופות.


ההכנות למשחק נגד ליברפול: "אני רק בן 20, אבל יכול להגיד שזו ההצלחה הכי גדולה שלי ככדורגלן. אכפת לנו מאוד מהמפעל הזה ואנחנו רוצים לעלות לגמר. אני חי את הרגעים הכי יפים בקריירה שלי ברומא ואני גאה בחברים שלי".


האם חצי הגמר נגד ליברפול הוא המשחק החשוב בקריירה: "זה חלום של כל שחקן להגיע לגמר האלופות ולא האמנתי בהתחלה שאהיה רחוק ממנו רק 180 דקות. אנחנו מאמינים שנשחק בקייב, ההורים שלי כבר ביקשו ממני זוג כרטיסים".


הסימון כפייבוריט של אוהדי רומא: "עבורי האוהדים הכי חשובים. גם בטורקיה יש עניין גדול בי, אבל צריך להבין שעברתי מקבוצה צעירה כמו איסטנבול בשאקשהיר שנוסדה רק ב-1990 לאחד המועדונים הכי מפורסמים באירופה. אני גאה בקפיצה הזאת. זה מרגש לשמוע את אוהדי רומא צורחים את שם שלי. זה גורם לי לרעוד. אני רוצה לכבוש כמה שיותר כדי לשמוע אותם צועקים יותר בשמי".


אונדר במדי רומא.
אונדר במדי רומא. "מרגש לשמוע את האוהדים צורחים את שמי" (Gettyimages)


איך רומא יכולה לנצח את ליברפול: "הסוד שלנו זה משחק קבוצתי. בדרך הזאת עברנו את ברצלונה. עזרנו אחד לשני על המגרש וניצחנו את המשחק. כולם היו בהלם, אבל עכשיו ליברפול חוששת מאיתנו ופסיכולוגית זה דבר מצוין".


על מונצ'י, שגייס אותו לרומא: "את ההצעה הראשונה קיבלתי כשהייתי עם קבוצתי הטורקית בסלובניה. ידעתי מה מתרחש רק באמצעות האינטרנט וכל הזמן הייתי בקשר עם עורך הדין שלי. יום אחרי שעזבתי את באשקשהיר כבר הייתי בטריגוריה. בלילה הראשון לא יכולתי לעצום עין מרוב התרגשות. זה היה אחד ההישגים הגדולים של חיי".


מונצ'י.
מונצ'י. "זה היה אחד ההישגים הגדולים של חיי" (Gettyimages)


ההשוואה לוינצ'נזו מונטלה: "לא הכרתי אותו אישית, אבל כבר יצא לי לראות הרבה שערים שכבש. אוזביו די פראנצ'סקו משווה אותי אליו כל הזמן. אני יודע עד כמה הוא היה חלוץ חשוב. אני מעריץ את דויד סילבה והייתי מעריץ שלו מאז הייתי ילד. התפקידים שלנו שונים, אבל תמיד קיוויתי להיות שחקן חשוב כמוהו".


ההתעניינות מקבוצות אנגליות: "קבוצות אנגליות מתעניינות? חתמתי לחמש שנים ברומא וכרגע לא חושב על מעבר. רק הגעתי ואני מאושר לשחק באולימפיקו. זה יהיה טירוף מצידי לעבור אחרי עונה אחת לקבוצה חדשה. יש לי עוד מה להשיג ברומא. בקושי למדתי איטלקית, אבל על כר הדשא זה לא בעייתי כי כדורגל זו שפה בינלאומית".


Love you @cengizunder bello de zia guarda che faccia ❤️ pic.twitter.com/XvwTh5q5rR

— Lalli (@Lalli_AsRoma) April 11, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי