בבאיירן מתכוננים: "רונאלדו אחד הגדולים בכל הזמנים"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

דריכות גדולה במינכן לקראת המשחק מול ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות (רביעי, 21:45) והכוכב הפורטוגלי שכבש תשעה שערים בשישה משחקים בין הקבוצות, אולריך בטוח: "למדתי אותו"

(גודל טקסט)

דריכות גדולה בריאל מדריד ובבאיירן מינכן לקראת המשחק ביניהן הערב (רביעי, 21:45) בחצי גמר ליגת האלופות. הגרמנים מתכוננים בעיקר להתמודדות מול כריסטיאנו רונאלדו. הכוכב הפורטוגלי הבקיע תשעה שערים בשישה משחקים נגד באיירן ונמצא בכושר אדיר בדיוק במאני טיים.

מי שצטרך לעצור את רונאלדו הוא השוער סוון אולריך שבכלל היה אמור להיות השוער השני והפך לבכיר בין הקורות בעקבות פציעת מנואל נוייר. "ראיתי איך הוא כובש שערים וניסיתי ללמוד אותו. הוא אחד הגדולים בכל הזמנים, אבל אני מוכן מתי שיצטרכו אותי", אמר השחקן.

בבאיירן מאמינים בשוער שלהם. תומאס מולר אמר: "הוא האיש של השנה עבורי". אולריך עצמו סיפר: "היינקס נתן לי הרבה ביטחון, אבל אם מולר אומר עליי כאלה דברים זה כבוד ענק עבורי. בכל אופן המשחקים הטובים שלי הגיעו כשיופ קיבל את המועדון והוא הכניס אותי לריכוז מקסימלי ומיד קיבלתי ביטחון בזכותו. הוא בטח בי וזה דבר שלא היה לי עם קודמו (קרלו אנצ'לוטי)".

גם היינקס החמיא: "כשנוייר פצוע אולריך הוא השוער הכי טוב בבונדסליגה". מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב רמז לקראת המונדיאל: "הוא הציג יכולת טובה, הוא מאוד יציב ומצוין בשתי הידיים. הוא שיפר את הכדורגל שלו וכשוער מודרני זה חשוב מאוד היום. ללא ספק הוא בראדר שלנו".

כריסטיאנו רונאלדו. הסכנה הראשית (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. הסכנה הראשית (AFP)

שחקן העבר והפרשן לותר מתיאוס הצטרף: "אם הייתי מאמן הנבחרת הייתי לוקח אותו בחשבון כשוער שני כי לא ברור כמה משחקים נוייר יכול לשחק ואם יהיה באמת כשיר למונדיאל. הוא גם מכיר מצוין את ההגנה של באיירן שברובה היא ההגנה של ה'מאנשפט'". היום הוא יצטרך לעצור את רונאלדו, אולי זה מה שישכנע את לב.

סוון אולריך (gettyimages)
סוון אולריך (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי