בזאגרב מעריכים: דינמו לא תכריח את מוחראמי לשחק מול ב"ש

איצטדיון טוטו-טרנר. הכדורסל יחכה
אצטדיון טוטו-טרנר | דני מרון

אצל יריבתה של הפועל באר שבע בשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות עוד עסוקים במונדיאל ובהישג ההיסטורי של נבחרת קרואטיה, השתתפותו של שחקנה האיראני בן ה-22 מוטלת בספק בגלל מוצאו

(גודל טקסט)
כשהתפוגגו ענני האלכוהול ורבבות החוגגים הקרואטים פינו את כיכר ילצ'יץ' בעיר הבירה שלהם, עדיין לא היה ברור אם שחקני ואוהדי דינאמו זאגרב הצליחו להחליף דיסקט. יריבתה של הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות, עדיין חיה ונושמת את המונדיאל ברוסיה.


הכנותיה של דינאמו זאגרב לקראת המפגש הכפול עם האלופה הישראלית נדחקו הצידה, כפי שניתן היה להתרשם מדיווחים רשמיים שפרסם המועדון בימים האחרונים. בחשבון הפייסבוק הרשמי של אלופת קרואטיה נסחפו אחר האווירה הכללית במדינה והרעיפו שבחים על בוגרי המועדון שלבשו את חולצת המשבצות בצבעי אדום-לבן, ובמיוחד על לוקה מודריץ, שזכה בתואר השחקן המצטיין של הטורניר. מודריץ מוביל רשימה מכובדת של שחקנים בנבחרת קרואטיה שצמחו בדינאמו זאגרב ובמועדון הפאר הקרואטי גמרו עליהם את ההלל.


החזרה למציאות תורגמה לכתבה שעסקה בהפועל באר שבע, יריבתה של דינאמו בשלב הבא במוקדמות ליגת האלופות והציגה אותה כיריבה קשה ומסוכנת. "באר שבע נהנית מן התקופה הטובה ביותר בתולדותיה לאחר שלוש זכיות רצופות באליפות", צוין בראשית הכתבה. "בשנתיים האחרונות, הם שיחקו בשלב הבתים של ליגת האלופות ובליגה האירופית והשיגו תוצאות מרשימות. באר שבע 'הביסה' את לוגאנו (ניצחה בטרנר 1-2 ונוצחה בגומלין), וגם את אולימפיאקוס, סלטיק, אינטר, לודוגורץ ומאריבור. הקבוצה משחקת באצטדיון טרנר לעיני 16 אלף צופים ויריבתה הגדולה היא מכבי תל-אביב".


#HRVATSKA#zagreb#croatia#worldcup@HNS_CFF@FIFAWorldCuppic.twitter.com/COU69DZi6u

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) July 16, 2018


מחברי המאמר מציינים את העובדה שסיאד חלילוביץ', אקס דינאמו זאגרב, שיחק בבירת הנגב והצעיד אותה לזכיה היסטורית בגביע המדינה בשנת 1997. שמו של כובש שער הניצחון, ג'ובאני רוסו, נשמט מן הכתבה. מותר לשער שההתעלמות מתרומתו של הקשר הקרואטי הבינלאומי לכרטיס הביקור של באר שבע נובעת מהשתייכותו לקבוצת נ.ק.זאגרב, יריבתה העירונית של דינאמו זאגרב.


בהמשך הכתבה, צוין באופן תמוה כי "המועדון מגיע מבאר שבע, בדרום הארץ, בנגב, סמוך לגדה המערבית". כנראה שבלבלו בין דרום הר חברון ורצועת עזה. במרחב העדין שבין פוליטיקה וספורט מתנועע בימים אלה סאדג' מוחראמי (Sadegh Moharrami), קשרה ממוצא אירני של דינאמו זאגרב שהצטרף אליה בשבוע שעבר בהעברה מפרספוליס. בכלי התקשורת באיראן דווח תוך שיגור רמזים עבים למקבלי ההחלטות בזאגרב כי מוחארמי יזדקק לתקופת התאקלמות בקבוצתו החדשה, ועיתונאים בקרואטיה מעריכים שלא יכריחו אותו לשחק מול הקבוצה הישראלית.


כזכור, בני ארצו של מוחראמי, מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי הושעו מנבחרת איראן לאחר ששיחקו במדי קבוצתם היוונית פאניוניוס במשחק הגומלין מול מכבי תל-אביב במוקדמות הליגה האירופית אשתקד. עם זאת, הלחץ שהופעל עליהם שכנע אותם מוקדם יותר להישאר ביוון ולא להצטרף למסע קבוצתם למשחק הראשון בישראל. ביום שלישי הבא יתייצבו השחקנים של ברק בכר באצטדיון מקסימיר המכיל כ-40 אלף מקומות. סמוך לאותו מועד נדע אם מוחראמי יחרים את הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי