בכר: ננצל את העובדה שדינמו לא ערכה משחק רשמי העונה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל ב"ש חושב על אלופת קרואטיה שמחכה בסיבוב הבא: "קשה להתכונן לקבוצה שעשתה הרבה שינויים. למה שוואקמה לא יהיה חלק מאיתנו?". חן עזרא שכבש גם בבכורה בטרנר: "טוני שחקן ענק, אבל אראה את יכולותיי"

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע גברה בקלילות 1:3 על פלורה טאלין האסטונית בדרך ל-2:7 בסיכום המשחקים והשגת הכרטיס לסיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות, שם מצפה יריבה קשה בהרבה – אלופת קרואטיה דינמו זאגרב, אצלה תתארח אלופת ישראל כבר בשבוע הבא, ביום שלישי, למשחק הראשון.


הפועל באר שבע העניקה היום דקות משחק ראשונות לשחקני הרכש יאניס אנסטיס וז'וליאן סטו, גם ג'ון אוגו שותף לאחר שחזר מגביע העולם ברוסיה והוחלף לאחר שספג מכרה בשריר הירך האחורי כדי שלא לסכנו. בסיום אמר המאמן ברק בכר: "צריך לכבד את היריבה שהייתה פה. בשבוע הבא כבר מחכה לנו סיפור אחר לגמרי, אבל אני מאמין שגם נעלה את הרמה. ברור שקבוצה שעושה לא מעט שינויים בסגל אז קשה יותר להתכונן אליה, אבל מצד שני היא עוד לא ערכה משחק רשמי ואנחנו שיחקנו פעמיים ועשינו מחנה טוב. את הקטע הזה צריך לנצל".


על שחקני הרכש וחשיבותו של טוני וואקמה: "הם שחקנים טובים שבוודאות יעזרו לנו בהמשך. המועדון הזה מוכיח כל פעם מחדש שהוא לא תלוי בשחקן כזה או אחר. אנחנו מחכים לחזרתו של טוני וואקמה ומקווים שהוא יעזור לנו במשחקים הבאים. למה שהוא לא יהיה חלק מהפועל באר שבע?".



אוגו מול פלורה טאלין. הוחלף כדי שלא לסכנו (דני מרון)


לאחר מכן התייצב לראיון קצר חן עזרא, שכבש גם בבכורה הביתית: "זה לא קל כמו שזה נראה, עבדתי מאוד קשה. צריך גם לזכור שבאתי לקבוצה מאומנת ומגובשת ועזרו לי להשתלב הכי טוב שאפשר. אני שמח".


הציפיות הגבוהות מטוני וואקמה והתחרות על חולצת ההרכב: "אין ספק שהוא שחקן ענק, אבל גם אני אראה את היכולות שלי ויש המון משחקים. כולנו מסתכלים על טובת הקבוצה ורוצים לעזור לה".


על דינמו זאגרב, אלופת המדינה שהפסידה בגמר המונדיאל: "זה יהיה משחק אחר לגמרי, אבל הצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר. יהיה מעניין וטוב. עברנו סיבוב אחד ועכשיו נתרכז בסיבוב השני".


חן עזרא. שני שערים בשני משחקים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי