"אפילו סוכני המוסד לא היו יכולים לעצור את דינמו זאגרב"

דינמו זאגרב
דינמו זאגרב | אודי ציטיאט

בקרואטיה לא הפסיקו להחמיא לאלופה שלהם, שהביסה את הפועל באר שבע 0:5. המאמן בייליצ'ה: "השארנו את הלב שלנו על הדשא, הלוואי שעל משחק שלנו יהיה כזה. בישראל נצטרך להיות לא פחות טובים"

(גודל טקסט)
התקשורת הקרואטית מדווחת על שמחה ענקית בחדר ההלבשה ואופוריה גדולה אחרי הניצחון 0:5 על הפועל באר שבע אתמול (שלישי). העיתון "יוטרני ליסט" כתב: "אף אחד בהפועל באר שבע לא היה יכול לעצור את שחקני דינאמו, אפילו לא המספר הרב של סוכני מוסד שנכחו באצטדיון כדי לשמור על הנשיא הישראלי רובי ריבלין שהיה ביציע".


המאמן ננאד בייליצ'ה לא הזכיר במילה את שוער הפועל באר שבע שהיה האחראי העיקרי להפסד והודה: "לא הכרנו את עצמנו לפני המשחק כי אנחנו קבוצה חדשה. אני מאושר אחרי ניצחון ענק על יריבה חזקה. השארנו את הלב שלנו על כר הדשא ונלחמנו בכל הכח. בהתחלה היינו צריכים להתכונן לשיטת משחק של באר שבע שלא היינו מוכנים אליה וזה לקח מאיתנו הרבה אנרגיה בהגנה ובהתקפה. אנחנו צריכים להיות מרוצים מאוד מתוצאה כזאת. הלוואי שכל משחק שלנו יהיה כזה".


המאמן החמיא למיסלב אורשיץ', שהיה מצוין לדבריו בבכורה עם שער ושני בישולים. "הפתענו את הפועל באר שבע. ראינו שיש לה חולשות ושיחקנו עליהן. נצטרך להיות מרוכזים במשחק הגומלין בישראל ולשחק באותה רמה".


אוהדי דינמו זאגרב.
אוהדי דינמו זאגרב. "לא הכרנו את עצמנו" (אודי ציטיאט, קרואטיה)


אורשיץ' עצמו אמר: "זה המשחק הראשון שלי בדינאמו ולא יכולתי לצפות למשחק טוב יותר. זה כמו חלום. חששנו בהתחלה מבאר שבע. ידענו שהם קבוצה חזקה עם הרבה ניסיון. לומר את האמת, אף אחד מאיתנו לא ציפה לניצחון כזה".


העיתון "24 סאטה" הקרואטי התעלם לחלוטין מהטעויות של השוער היווני יאניס אנסטיס והעניק לכל שחקני באר שבע ציון 5. אצל שחקני דינמו איזט חיירוביץ' קיבל 8, אריאן אדמי קיבל 8.5.


Fantastična 5:0 pobjeda Dinama u prvoj utakmici 2. pretkola Lige prvaka protiv izraelskog kluba Hapoel Beer-Sheva ⚽️ Uzvrat se igra u utorak, 31.7., u 19h po hrvatskom vremenu #DZG#UCLpic.twitter.com/c7a0bduxrb

— GNK Dinamo (@gnkdinamo) July 24, 2018



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי