שער בכורה לארתור מול טוטנהאם, מהפך לסיטי על באיירן

ארתור
ארתור | AFP

אחרי 2:2 ב-90 דקות, ברצלונה גברה3:5 בפנדלים על הספרס כשמלקום הבקיע את הפנדל המכריע. הקשר שהגיע מגרמיו כבש שער בכורה מחוץ לרחבה. ניצחון ראשון בגביע האלופות לתכולים, שחזרו מ-2:0 ל-2:3 על הבווארים. צפו

(גודל טקסט)
 ברצלונה פתחה ברגל ימין את גביע האלופות הבינלאומי, כשגברה הבוקר (ראשון) בקליפורניה 3:5 על טוטנהאם בדו קרב פנדלים, אחרי 2:2 בתום 90 דקות. קשר הרכש החדש של הבלאוגרנה, ארתור, סיפק שער בכורה מרהיב.


הדאבליסטית הספרדית עלתה ליתרון כבר בדקה ה-15 כשכדור הוגבה לרחבה הגיע לראפיניה, שהוריד אותו בנגיחה לעבר מוניר שקבע 0:1, בתקווה להרשים את ארנסטו ואלוורדה להמשך העונה. בדקה ה-29 סיפק ראפיניה עוד בישול, הפעם לבן ארצו ארתור. הרכש החדש ירה את הכדור מחוץ לרחבה ולא השעיר לפאולו גסאניגה הארגנטינאי שום סיכוי בדרך ל-0:2. למרות הכל, התרנגולים סירבו להיכנע ובדקה ה-73 סון יונג-מין הקוריאני צימק ל-2:1 ושתי דקות לאחר מכן ג'ורג'-קווין אנקודו הצרפתי קבע שיוויון שנשמר עד הסיום.


בסופו של דבר שתי הקבוצות הלכו כאמור להכרעה מהנקודה הלבנה, ואחרי שלוש בעיטות מוצלחות של ברצלונה ושתיים של טוטנהאם, אנתוני ג'ורג'יו החטיא את השלישית עבור הספרס, ולבעיטה החמישית והמכריעה ניגש הרכש של בארסה, מלקום. הברזילאי שהגיע מבורדו לא התרגש מהמעמד וקבע 3:5 שהעניק ניצחון לקבוצתו החדשה.


A message from the man himself, @XS_11officialpic.twitter.com/poObmpRNza

— Liverpool FC (@LFC) July 28, 2018

באיירן מינכן – מנצ'סטר סיטי 3:2
אחרי ההפסדים לבורוסיה דורטמונד ולליברפול, פפ גווארדיולה פגש את האקסית בגביע האלופות וגם כאן זה נראה היה לא טוב, כשהבווארים הוליכו 0:2 כבר אחרי 24 דקות משערים של מריטן שבאני (15) ואריין רובן (24). אם זה לא מספיק, בדקה ה-28 איבדה האלופה את הרכש ריאד מאחרז שנפצע, אך מי שעלה במקומו מהספסל, ברנרדו סילבה, השווה דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. בדקה ה-51 לוקאס נמצ'ה בן ה-19 השווה ל-2:2, ובדקה -70 ברנרדו סילבה השלים מהפך שקבע 2:3 וניצחון ראשון לסיטיזנס בטורניר ההכנה.

Highlights from a fantastic night in Miami! What a win! #mancitypic.twitter.com/h2mpyVQNzX

— Manchester City (@ManCity) July 29, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי